• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emilio Esteves
    "Ik kom er aan kokkin Yarella" zeg ik. "We eten mijn beroemde pasta. Vind je het niks dan eet je maar niks" zeg ik vrolijk tegen Riley en Aurelie voor ik naar de keuken loop. Ik zet een pan water op voor de pasta en pak het gehakt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Natuurlijk ben ik bezorgd! Riley, kom op, ik neem geen geld aan als je het zo oplost.'' zei ik.
    ''Ik kan prima een baantje zoeken, maar ik ken jou, je laat dat toch niet toe.'' zuchtte ik.
    ''Dus stop er alsjeblieft mee.'' smeekte ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik lach en begin de pasta saus te maken. Ik neurie zachtjes een deuntje terwijl ik de tomaten snij.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik zucht zacht. "Ik wil alleen maar dat jij veilig bent, dus geen baantje zoekt, nog niet." verklaar ik. "En je neemt het geld wél aan." commandeer ik haar. Ik sla mijn ogen neer. "Volgende keer zal ik het anders doen, goed?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Hoe?'' vroeg ik hem, op dezelfde, zachte toon. Ik pakte bijna automatisch zijn hand vast. ''Ik wil niet dat je jezelf pijn doet, of überhaupt pijn hébt.'' zei ik voorzichtig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik glimlach zwak. "Doe niet zo gek." Ik knijp zacht in haar hand. "Zo erg is het nou ook weer niet, het is zo voorbij. En ik zoek wel iets anders, waar ik in kan handelen." Ik zeg er niet bij dat ik gewoon elke opdracht aanneem die er langs komt. Aangezien moord niet zo common is, zal het wel amper voorbij komen.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "If i knew then, what i know now,i wouldn't. Have said i dont need you around" zing ik zachtjes. Ik bloos en stop met zingen. Oeps straks horen ze me nog de backstreet boys zingen. Ik doe de pasta in de pan en bak het gehakt.als het bruin is ui derbij. Prei, champignons. "Toe maar" zeg ik als Yarella klaar is met de tomaten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte uiteindelijk. ''Doe wat je wilt, maar doe jezelf álsjeblieft geen pijn meer.'' zuchtte ik, maar liet zijn hand niet los. Ik sloeg even mijn ogen neer, en een plukje haar viel voor mijn ogen dat ik rustig liet hangen. Waarom belandde ik ook altijd in zulke situaties? Ik grinnikte onhoorbaar om mijn gedachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ik kan niets beloven." Ik lach speels naar haar. Ik veeg met mijn vrije hand het plukje haar voor haar ogen vandaag en glimlach naar haar. "Maak je toch niet zo druk."


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik gooi de tomaten in de pan en ga weer op het aanrecht zitten. Het ruikt heerlijk. "Je bent schattig als je kookt.." Mompel ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Schattig?" Herhaal ik verbaast. Ik grinnik terwijl ik kruide in de pan gooi en de saus er achteraan. Ik roer het even door elkaar en doe de deksel op de pan om het even te laten sudderen. "Hoezo schattig dan?" Ik glimlach de kuiltjes in mijn wangen terwijl ik der aan kijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte even. ''Zou jij je druk maken als ik in mezelf sneed?'' vroeg ik hem, en grijnsde even terwijl ik hem weer aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Alleen als je erg zou bloeden en het zonder goede reden zou doen." antwoord ik. "Trouwens, jij zou je mooie lichaam niet moeten verminken." Ik knijp nog eens zacht in haar hand. "Je doet het toch niet hé?"


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik voelde dat ik blosjes kreeg, en wendde mijn blik af in de hoop dat hij het niet zag. Verdomde verlegenheid.. ''Natuurlijk niet.'' glimlachte ik uiteindelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Gelukkig maar, dat zou veel erger zijn." zeg ik. Ik had het wel gezien maar ik zeg er niets over, ik zou ook niet willen dat iemand mij er op aanspreekt, vreselijk.


    Your make-up is terrible