• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emilio Esteves
    "Spookhuis, weet je zeker dat je niet in je broek schijt?" Ik hrijns breed. Steek twee vingers op naar vrouw achter de kassa en geef haar vijf dollar waar ik weer wisselgeld en twee kaartjes terug van krijg. "Kom dan" grijns ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Tuurlijk niet!" Zeg ik droog. Ik ren achter hem aan en duw hem in een van de karretjes. Zelf spring ik erachter aan. Ik kruip tegen hem aan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Lachend zit ik de rit uit terwijl Yarella steeds dichter tegen me aankruipt. "Kom schijtbak dan koop ik een suikerspin voor je" lach ik als ik uit het karretje klin. Ik trek haar mee naar de suikerspin kar en haal een hele grote. Soms heb ik de behoefte haar te zoenen. Maar iets houd me altijd tegen. Dat ze zo mooi is? Het feit dat ik nog een broekie ben wat betreft meisjes en sex? Of gewoon verlegenheid?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rooba schreef:
    [Oh okee ;D]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even verbaasd na toen hij de badkamer uitliep, en greep uiteindelijk naar de envelop. Ik ging op de wc zitten -dichtgeklapt, dan xd- en opende de envelop.
    Ik zuchtte toen ik er een groot bedrag aan geld uitviste. Hoe moest ik hem dit ooit terugbetalen?
    Ik deed het weer in de envelop, en borg het goed op. Ik liep naar Riley, en sloeg even mijn armen om hem heen. ''Dankje.'' zei ik zachtjes.

    [Onderaan de pagina beland, hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Glimlachend sla ik mijn armen ook om haar heen,. "Het is niets, echt niet." zeg ik zacht. Ik laat haar voorzichtig weer los en glimlach. "Gewoon een kleinigheidje." Ik doe alsof ik met dit klusje veel en veel meer verdient heb dan ik werkelijk heb. Ik wil gewoon dat ze er niets om gaat denken.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Kom schijtbak dan koop ik een suikerspin voor je" Zegt Emilio lachend als hij het karretje uitklimt en mij meetrekt. Ik schiet in de lach. Ik krijg een grote suikerspin in mijn handen gedrukt. Ik pak een stukje en plak het onder zijn neus. "Ik val niet op snorren!" Zeg ik lachend. Ik had echt zin om hem te zoenen, alleen ik wist niet of dit het goede moment was. Ik had nog niet zo vaak een echte relatie gehad. Maagd was ik niet meer, maar met relaties was ik eigenlijk ook nog een soort maagd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Une bricole!'' herhaalde ik hem ongelovig. ''Nee, het was best veel Riley.'' zei ik toen, en keek hem aan. ''Weet je het zeker? Ik wil nu best een baantje gaan zoeken, echt.'' voegde ik er aan toe.

    [Une bricole betekent dus een kleinigheidje :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nee, doe niet zo gek." Ik grijns even naar haar. "Voor dit keer was het echt maar een schijntje, ik heb veel meer gekregen vandaag." vertel ik haar. Ze gelooft het vast wel. "Dus zoek maar geen baantje."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Grinnikend haal ik het stukje suikerspin weg en eet het op. "Weggeschoren" ik haal er zelf een stukje vanaf en eet het op. Niemand weet dat ik eigenlijk nog maagd ben. Zelfs royce denkt dat ik al een keer sex gehad heb. We lopen over de kermis terwijl ik stukjes steel van de suikerspin. "Wedde dat ik die voor je kan winnen met minder dan 3 pogingen?" Ik wijs naar de enorme roze teddybeer die bij het kraampje hangt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte uiteindelijk. Ik vroeg me nogsteeds af hoe hij aan al het geld kwam, maar liet het rusten en plofte op een matras neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    We lopen over de kermis terwijl ik en Emilio stukjes suikerspin eten. "Wedde dat ik die voor je kan winnen met minder dan 3 pogingen?" Hij wijst naar de enorme roze teddybeer die bij het kraampje hangt. Ik kijk hem aan. "Dat wil ik wel een zien dan." Grinnik ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik zoek een nieuw shirt en loop weer terug naar de badkamer. "Even mijn haar doen." verklaar ik. Ik duw mijn hoofd onder de kraan en spoel het rode spul eruit. Met een handdoek wrijf ik het droog en zie ik dat het mes en de zout hier nogsteeds staan. Vond niemand dit dan een rare plek voor een mes en zout? Vreemde mensen hier. Voorzichtig kerf ik twee nieuwe streepjes naar de andere. Dat doet nog niet eens zoveel pijn. Er komen een aantal druppels bloed uit die ik negeer. Dan druk ik het zout erin, dát is pas pijnlijk, zeker voor twee tegelijk. Ik onderdruk een schreeuw en druk er een papiertje tegenaan. Als het wat minder erg brand trek ik mijn shirt aan en loop ik terug.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik loop naar het kraampje, fluister wat in de man zijn oor. Hij knikt. Ik geef hem vijf dollar en hij geeft de ballen. Ik gooi de blikjes 2x in 1x om en de man geeft me de roze teddybeer. "Tada" ik pak de suikerspin uit haar hand en duw de enorme roze teddybeer in haar armen. "Zei ik toch" triomfantelijk loop ik door terwijl ik van de suikerspin eet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Mijn mond valt van verbazing open als hij de teddybeer in mijn armen drukt. "Dat was snel.." Mompel ik zacht. We lopen door. "Reuzenrad, zullen we?" Vraag ik als we voor het reuzenrad staan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte even, en in de tussentijd dat Riley weg was liep ik naar het raam. Ik móést werk krijgen..
    Op een gegeven moment kwam Riley terug. Ik draaide me om, en glimlachte even naar hem.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''