• We zijn al een tijdje terug, maar het was echt geweldig. *O* Ceridwen heeft ook nog een tijdje met ons meegelopen.
    Ik heb een leuke foto ervan, mijn favoriete. :'D



    Waren er nog meer mensen? En hoe waren jullie verkleed?

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:03 ]


    Your make-up is terrible

    Lol, ik vind dat zo achterlijk ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    Lol, ik vind dat zo achterlijk ;x

    Waarom vind je dat achterlijk?

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Infidelity schreef:
    Lol, ik vind dat zo achterlijk ;x


    Dat vind je dat toch lekker. :'D


    Your make-up is terrible

    als je een klein meisje met krullen en een megazwaard hebt zien lopen, dat is een vriendin van mij
    ik ben niet geweest, misschien volgend jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    als je een klein meisje met krullen en een megazwaard hebt zien lopen, dat is een vriendin van mij
    ik ben niet geweest, misschien volgend jaar

    Uuuuuh, geen idee of we haar hebben gezien. Er waren zoveel kleine meisjes met megazwaarden. Dus geen idee xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hé, wacht, ik heb diegene met dat witte/grijze haar in de beginpost geloof ik gezien, was je er vandaag ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, alleen zaterdag.


    Your make-up is terrible

    Ik vroeg me ineens af of iemand van jullie wist wat het verschil is tussen gewoon EFF en EFF-Arcen. want dat EFF-Arcen is ook nog dit jaar, maar ik weet dus niet wat het precies is :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    Ik vroeg me ineens af of iemand van jullie wist wat het verschil is tussen gewoon EFF en EFF-Arcen. want dat EFF-Arcen is ook nog dit jaar, maar ik weet dus niet wat het precies is :')


    Dat is gewoon een kleinere versie in september in Arcen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is gewoon een kleinere versie in september in Arcen.


    Waarom is dat een kleinere versie? En is die ook leuk? (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    Waarom is dat een kleinere versie? En is die ook leuk? (A)


    Omdat die niet zo druk bezocht word als die in Utrecht. Die is er ook al veel langer. In Arcen is het pas sinds kort. En geen idee, ik ben er nog niet geweest.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat die niet zo druk bezocht word als die in Utrecht. Die is er ook al veel langer. In Arcen is het pas sinds kort. En geen idee, ik ben er nog niet geweest.


    Oh oke, nu snap ik het :'D Dankjewel'x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nice!
    Ik zou zelf ook ooit zoiets willen bijwonen, het liefst een anime conventie ofzo, maar dit lijkt me ook echt gaaf =D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Puroisen schreef:
    Nice!
    Ik zou zelf ook ooit zoiets willen bijwonen, het liefst een anime conventie ofzo, maar dit lijkt me ook echt gaaf =D

    Voorgaande jaren was er op de EFF wel meer te doen wat met Anime te maken had, dit jaar (jammer genoeg) wat minder, maar er loopt genoeg Cosplay rond ^^
    Ik ben op Zondag geweest en zoals gewoonlijk was het weer awesome !! Alleen jammer dat het wel redelijk veel regende.
    Hier een foto van hoe ik eruitzag :


    Credendo Vides

    Erg gaaf!


    Your make-up is terrible