• Vertel hier allemaal hoe geweldig jullie de verhalen van Mew vinden!

    Het zijn allemaal meesterwerken!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    One Direction? No thank you.


    i put the fun in funeral

    alleen maar One direction? (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Audacity schreef:
    One Direction? No thank you.


    Precies mijn reactie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neey hoe je het zo verbeeld lijken het al geen meesterwerken sorry.

    Ik lees enkel Sleep 'till your hungry,eat 'till your sleepy. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Audacity schreef:
    One Direction? No thank you.

    En, ik heb een hoofdstuk gelezen, en zo'n geweldige stories zijn het niet. Ik vind ze maar matig. Zeker niet zo als jij ze hier beschrijft als 'meesterwerken'.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:27 ]


    Ex astris, sciencia

    Ze staat hele dagen in de top, dan zou ik denken dat ze daarmee wel veel reacties zou krijgen en daar niet speciaal een topic nodig heeft? Zo'n topic zou ik eerder wijden aan onbekende schrijvers die ook een beetje aandacht verdienen. Maar goed, dat is mijn mening en ik lees haar stories niet, maar aangezien ze zo populair zijn denk ik dat ze wel erg goed moet kunnen schrijven ^^


    “Love is a contradiction.”

    1D, waarom niet mew van pokémon D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    1D, waarom niet mew van pokémon D:?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainbowShine schreef:
    1D, waarom niet mew van pokémon D:?


    Shoganai i ne~

    Ach, overdrijven is ook een kunst. Het zijn geen meesterwerken, helemaal niet. Ze staat trouwens al vaak genoeg in de top omdat ze over 1D schrijft, denk je niet dat dat genoeg aandacht is? -__-


    comfort in c h a o s

    Tiana schreef:
    Ze staat hele dagen in de top, dan zou ik denken dat ze daarmee wel veel reacties zou krijgen en daar niet speciaal een topic nodig heeft? Zo'n topic zou ik eerder wijden aan onbekende schrijvers die ook een beetje aandacht verdienen. Maar goed, dat is mijn mening en ik lees haar stories niet, maar aangezien ze zo populair zijn denk ik dat ze wel erg goed moet kunnen schrijven ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik lees haar verhalen niet xd
    Ook al lees ik wel 1D


    Danmarks Dynamite.

    Slotje aub.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik vind haar wel een goede schrijfster, maar een heel topic maken lijkt me nogal drastisch. ;3