• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jason en Marylinn ook, ze liggen op Jason zijn bed niks te doen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    'Is iedereen aangekleed?' hoor ik Liam vragen als ik net me pyjama aangetrokken heb. Ik lach even, loop naar hem toe en haal zijn hand voor zijn ogen weg. 'Je kan gewoon kijken hoor, de kust is veilig,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik hoorde voetstappen mijn kant opkomen en iemand haalde mijn hand voor mijn ogen weg. Toen Ash in beeld kwam -aangekleed- zuchtte ik opgelucht, "Je kan gewoon kijken hoor, de kus is veilig" zei ze met een glimlach. Ik glimlachte terug en keek toch voor de zekerheid nog eens rond. Mijn blik dwaalde af naar haar hand die de mijne nog steeds vasthad. "Laten we maar slapen" zei ik.

    Ashleigh
    'Laten we maar slapen,' zegt Liam. Ik knik waarna ik zachtjes gaap en zijn hand los laat. 'Dat lijkt me een goed idee,' grinnik ik en loop alvast naar mijn bed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik kreeg een lach op mijn gezicht toen ik zag dat ze moest geeuwen. Dat verging al snel aangezien ik ook moest geeuwen, bij het aanzien van een geeuwend meisje. Mijn Mama zei altijd dat als je moet geeuwen door een persoon, je van die persoon houdt. Wat ik daarop zei ? Woooww, ik hou van veel mensen ! Ik liep achter haar aan naar haar bed. Ik wachtte tot zij neerlag en ging toen naast haar liggen.

    Ashleigh
    Ik ga liggen en als Liam ook is gaan liggen trek ik de dekens over ons heen.
    'Helaas hebben we hier niet zo'n mooi uitzicht als bij de jongenszaal,' zeg ik waarna ik me iets meer opkrul onder dekens aangezien ik het nog steeds koud heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik lachte zachtjes, "Geef me een ladder en een zaag, ik zal een gat in het plafond maken" grijnsde ik. Ik liet mijn blik naar haar glijden en zag dat ze het koud had. Ik legde een arm om haar heen en trok haar wat tegen me aan. "Als je het erg vind, moet je het maar zeggen".

    Ashleigh
    'Geef me een ladder en een zaag, ik zal een gat in het plafond maken,' grijnst Liam. 'Doe toch maar niet, dan komen er allemaal enge beesten binnen,' grinnik ik. Hij ziet dat ik het koud heb, slaat een arm om me heen en trekt mij tegen zich aan. 'Als je het erg vindt, moet je het maar zeggen.' Ik schud mijn hoofd. 'Ik vind het helemaal niet erg,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ik vind het helemaal niet erg" fluisterde ze. Een lach kwam op mijn gezicht te staan, "Dan is het goed" mompelde ik. Ik sloot mijn ogen en probeerde aan niets te denken, wat makkelijk is als je Liam heet. De geluiden vervaagden en al snel lag ik te slapen.

    [Ik moet gaan, opendeurdag van school --]

    AShleigh
    'Dan is het goed,' zegt Liam. Hij doet zijn ogen dicht en iets later slaapt hij al. 'Je bent schattig als je slaapt,' fluister ik. Ik twijfel even maar druk dan een kusje op zijn wang waarna ik mijn ogen ook sluit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kunnen we de volgende dag laten beginnen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nogmaals, wat is er allemaal gebeurd? Waar kan ik inspringen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    xMirrorMan schreef:
    [Kunnen we de volgende dag laten beginnen?]


    [me agrees (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Crystallized schreef:
    [Nogmaals, wat is er allemaal gebeurd? Waar kan ik inspringen?]


    [De meeste zijn in hun slaapzaal.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik haal overdreven opgelucht adem. 'Gelukkig maar,' zeg ik. 'Ik heb geen zin om morgenochtend helemaal doorweekt uit mijn bed te stappen.
    Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn hoofd tegen het hare.

    Eliza
    Ik kijk hem benieuwd aan. 'Waar gaan we het nu dan over hebben?' Vraag ik. 'Jij hebt weer inspiratie dus jij hebt het voor het zeggen.'
    Ik lach en doe mijn intussen weer droge haar in een vlecht.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:41 ]


    Remember to be ridiculous.