• Mijn zus is echt een cultuurbarbaar
    Toen wij een paar jaar geleden in China waren stelde mijn moeder voor om nog even naar het plein van de hemelse vreden te gaan nadat we naar de verboden stad waren geweest, wat zegt mij zus
    "Groot plein, veel mensen, geen schaduw. gezien."
    En toen ze met mijn andere zus in Praag was ging het ook zo
    En nu gaan wij het laatste weekend van de Meivakantie 3 dagen naar Duitsland, twee dagen moviepark.
    Maar mijn broertje moet die zaterdag voetballen dus ik ga al eerder met mijn zus, andere zus en de vriend mijn zus. Belt mijn zus(de cultuurbarbaar) op en zegt ze
    "Mam, ik wil niet. Want Sterre(ik), Aniek(zus) en Rutger(vriend zus) willen vast culturele dingen doen en dat wil ik niet."
    Dus nu heeft ze officieel het stempel cultuurbarbaar
    mijn broertje en broer hebben ook een hekel aan cultuur, maar mijn oudste zus en ik vind het juist heel leuk.

    Hebben jullie ook cultuurbarbaren in de familie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, ik :X Ik heb het niet zo heel erg op plekken waar veel Touristen komen, en dat zijn meestal culturele plekken. Er zijn uitzonderingen, zoals Parijs, Londen en Moskou etc.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mwoah, als ik op vakantie ben, wil ik eens relaxen in plaats van urenlang door een snikhete stad te slenteren.
    Ik ga op vakantie voor mijn rust, niet om mijn hoofd te laten exploderen door alle indrukken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben alleen een cultuurbarbaar als het om kerken gaat :W. Voor de rest heb ik geen cultuurbarbaren in de familie, denk ik.


    Shoganai i ne~

    :W Dus?
    Ze heeft geen interesse voor cultuur, dat kan toch? Lijkt me nu nirt echt een ramp. Je zus heeft alleen interesses.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nope, gelukkig (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Laten we zeggen dat ik niet vrijwillig kerken of oude monumenten bezoek. Maar als ik móet van mijn ouders, dan ga ik wel mee. Meestal lijkt het in het begin saai, maar het kan af en toe ook best interessant en mooi zijn. Hoewel ik in mijn vakantie liever lui bij het zwembad lig.


    Me so good.

    Ik vind het echt ráár dat je zegt dat je een hekel hebt aan cultuur, want cultuur is alles dat door de mens is gemaakt en niet door de natuur. Je kunt natuurlijk ook in je blootje in de achtertuin gaan slapen, maar ja... Ik hou wél van cultuur en ik geniet er dan ook van om oude plekken te bezoeken. Zoals Edinburgh Castle bijvoorbeeld.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uh, dan ben ik ook een "cultuurbarbaar".
    Het klinkt heel hard maar ik weet er niet veel van, wil er ook niet meer van weten en het interesseert me eigenlijk ook vrij weinig hoe andere mensen in andere culturen leven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat was ik vroeger, maar nu begin ik het steeds interessanter te vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Nou, als zij dat niet leuk vind kan dat toch :') Niet iedereen houdt van dezelfde dingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat iedereen zijn ding doen. Bij ons in de familie is het niet zo. :)

    Mijn zusje.

    Nee, thuis zijn wel allemaal van de musea en zo. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, ik weet dat mijn zus niet van kerken houd- lees paar reacties hier boven-
    Zelf ben ik gek op andere culturen en zeker hun kunst. Daarom vind ik het zelf prachtig om naar zulke dingen te gaan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor