• De titel zegt het al. Wat zouden jullie vinden van een Quizlet Applicatie voor Smartphones en Tablets? Persoonlijk zou ik dat wel gaaf vinden. Het is maar een vraag dus geen voorstel. Ik zou ook niet weten hoe zo iets er dan uit zou moeten zien.
    Reageer niet te kritisch dus en sorry als er hier al iets over was.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Neh, is al meerdere keren afgewezen. Rutger zegt dat het teveel werk is ofzoiets.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Neh, is al meerdere keren afgewezen. Rutger zegt dat het teveel werk is ofzoiets.

    Awh jammer. Maar wel te begrijpen. Zo beroemd is quizlet nou ook weer niet.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Al heel vaak voorgesteld en net zo vaak afgewezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    er is door google toch een "quizlet" opgemaakt, die gebruik ik altijd op mijn gsm

    Barnabas schreef:
    Al heel vaak voorgesteld en net zo vaak afgewezen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Neh, is al meerdere keren afgewezen. Rutger zegt dat het teveel werk is ofzoiets.


    comfort in c h a o s

    Wel jammer, zou heel handig zijn...


    Joining up the dots with the freckles on your cheek <3

    Zoals al gezegd is, vaak voorgesteld en altijd afgewezen. (:

    Jup ^^ als ik me goed herinner omdat het te veel werk is en omdat hij wilt dat de gewone site eerst in orde/goed is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Achja, veel kunnen we nu niet doen..


    Joining up the dots with the freckles on your cheek <3

    Het heeft geen zin om dit topic weer te bumpen. Laten we eerst eens iets doen aan die vervloekte bumpers die geen ogen hebben en steeds oude topics bumpen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zou handig zijn maar zoals anderen ook al hebben gezegd, het is vaker voorgesteld en afgewezen. Wel jammer maar misschien voor over 5 jaar ofzo?


    “I don’t know the key to success, but the key to failure is trying to please everyone.”

    Wie weet, als quizlet ooit nog eens gemiddeld 5000 users per dag online heeft :)


    Life is hard and then we die

    Zou wel tof zijn, 5000 per dag x)


    Joining up the dots with the freckles on your cheek <3

    Assassin schreef:
    Neh, is al meerdere keren afgewezen. Rutger zegt dat het teveel werk is ofzoiets.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.