• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is goed, hoor ^^]
    Nana Shizuko Rose
    ‘Relax, ik ben een hele brave jongen,’ Het kostte me heel veel moeite om hem niet ter plekke neer te slaan, wat ik allemaal wel niet over heb voor mijn droom. In mijn gedachtes zuchtte ik diep, want in het echt wilde ik gewoon doorgaan met rustig ademhalen vanuit mijn onderbuik. ‘Okay, dat gewoon rustig volhouden.’ Hij liep richting de muziek installatie en ik deed zoals hij zei, ik ademde steeds rustig door… en door… en door… ‘En ik meen het, ontspan die spieren. Loosen up, babe. Is er iets specifieks dat je wilt zingen?’ Iets specifieks? Hmm… Ik keek hem aan met doordringende ogen. ‘Iets van Lisa Origliasso, vast iets dat je niet kent,’ Ik snoof, maar dat was meer als teken dat ik me ongemakkelijk voelde en ik hoopte dat hij dat niet zou zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Moet even gaan, Ry, sleur mijn personage maar mee waar je naar toe gaat je mag wel even besturen maar gewoon wat basis dingen hoe gaat het en blahblahbalbh ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "En hoe was jou vakantie?" vroeg ik aan Christian terwijl ik mijn koffers neerzette en mijn verter strikte voor ik er straks echt over struikelde want zo onhandig ben dan ik wel weer en dat weet iedereen wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okee, wie staan er allemaal by Chayenne? want ik snap het niet meer echt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Alex, taylor chayenne chris en nog iemand James dachtik weet niet zeker ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elianne

    Als ik dit stuk in een film had gezien had ik de meiden heel hard toe geroepen dat ze gewoon naar de anderen toe moesen lopen, maar in dit opzicht.. Zou ik dat nooit durfen, 'Of we verdwalen meer... Of we lopen naar die mensen toe' mompel ik, wat een goede opties..


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Heey, ik ben Chayenne,' stelt het meisje zich voor waarna ze ook Matthew begroet. Een van de jongens vraagt aan de andere hoe zijn vakantie was terwijl hij zijn veters strikt. 'Ik ben Leya,' glimlach ik naar Chayenne. 'Dus, voor wat zijn jullie hier eigenlijk?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey
    Ik hoorde haar mompelen, ze dacht waarschijnlijk hetzelfde als ik. 'of we blijven hier staan met de hoop dat ze niet naar ons komen' zei ik. Dit was de beste optie, als het dan wel zo zou lopen als ik hoopte, het zou er een beetje raar uitzien als twee meisjes een beetje stom in de gang staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    'Dat is er een van dat pop/punk duo, toch?' vroeg ik plagend. Alleen omdat mijn interesses bij Broadway lagen, betekende niet dat ik zó buiten de tijd was. Mijn studies nam ik erg serieus.
    Ik haalde een hand door mijn haar en begon door de digitale muziekbibliotheek van de instalatie te bladeren.
    'Er staan er een heleboel, dus kies maar een titel, schat.' Ze hield dus van rock en punk/pop muziek. dat sloeg ik direct op bij de andere, weinige dingen die ik van haar wist. Oh, en haar ogen waren erg doordringend. Het maakte me bloed nerveus, zeker omdat ik alleen was met haar. Met een meisje waarvan ik bijna niets wist.
    tijdens de ademhalings oefening was ik vanzelf rustiger gaan ademen gelukkig, anders was ik allang uit dit lokaal verdwenen.

    [Het regent D: Ik moest rennen.
    Is er trouwens een kaart van de school/campus?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Christian Hamilton
    "Chayenne!"
    Ze liep naar me toe en ik gaf haar een korte vriendschappelijke knuffel. Achter haar liep een jongen die ik nog niet kende.
    "Christian, maar noem me maar Chris," stelde ik me voor.
    Er kwamen nog een meisje met een jongen aanlopen die ik nog niet kon.
    "Hee," zei het meisje glimlachend.
    Ik stelde me aan hen voor en antwoordde toen op de vraag van James.
    "Mijn vakantie was chill. Ik heb overdag bijna niets gedaan en 's avonds altijd uitgaan, heerlijk. Ik mis het nu al. Wat heb jij uitgespookt?"

    Nevil Hamilton
    Ik liep in mijn eentje de school naar binnen. Ik zag mijn broer met een hele groep vrienden. Hij had me al vaker uitgenodigd om met hen om te gaan, maar ik hield er niet zo van om cónstant mensen om me heen te hebben. Ik zag twee meisjes, die overduidelijk nieuw hier waren. [Elianne en Hailey]
    "Zijn jullie verdwaald?" vroeg ik vriendelijk.

    [Nevil zat ook al langer op de school (: ]


    Me so good.

    Chayenne

    'Ik ben Leya, dus, voor wat zijn jullie hier eigenlijk?' vraagt Leya. 'Acteren' zeg ik. Ik kijk even naar de anderen, en dan weer terug. 'Jij?' vraag ik. Ik gaf Chris snel een knuffel terug, en ging daarna weer recht staan.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Hailey
    Ik schrok me dood toen ik oppeens iemand achter me hoorde praten en draaide me meteen om. Ik voelde dat ik meteen begon te blozen. 'ja,eh, een soort van' wist ik er nog maar net uit te brengen. Fantastische eerste indruk Hailey, dacht ik boos in mezelf.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:49 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Zijn jullie verdwaald?' vroeg iemand en ik schrok, tuurlijk ik moest zo nodig schikachtig zijn, 'Ehm.. Ja' Gaf ik toe en keek naar Hailey, die zich ook dood geschrokken had.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wil er iemand uit die groep met Alex praten? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    Een van de jongens stelt zich voor als Chris waarna hij antwoord geeft op de vraag van de andere jongen. 'Acteren,' zegt Chayenne waarna ze even naar de anderen kijkt en dan weer naar mij. 'Jij?' vraagt ze. 'Zang en dans maar vooral zang,' antwoord ik glimlachend. Ik vertel maar niet het hele verhaal van mijn moeder. Niet iedereen hoeft dat te weten. Matthew weet het al en dat is eerst wel genoeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered