• Wie doet er allemaal aan cosplayen? Cosplay betekend costume play, voor degene die het niet kennen. Het principe is dat je verkleed gaat als een bepaald personage (or een bepaald thema, mag alles zijn) en je de hele dag als die persoon gedraagt. Eigenlijk is het gewoon acteerwerk met een vet kostuum. Ik zelf maak graag Homestuck kostuums. Ik cosplay normaal gesproken Sollux Captor. Ik ga dit weekend ook als Sollux naar de Elf Fantasy Fair.

    Hoe zit het met jullie? Vinden jullie dit ook leuk? Nog Homestuck fans daar?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik zou het wel eens willen, als Ouran High School Host Club member, maar het is allemaal zo duur ;c


    Alis volat propriis.

    Het is wel aardig duur ja. Maar als je handig bent met je handen valt het nog aardig mee. (: Stof hoeft niet duur te zijn, zelfde met heel veel andere dingen. Jemoet gewoon handig denken. Het duurste is nog wel de ticket, vaak. Nou ja, ik moet dan ook niet liegen natuurlijk. Mijn Sollux Captor kostuum heeft ook zo'n 80 euro gekost bij elkaar. Maar zoveel is dat niet, voor een kostuum dan. Alleen kan ik dit vaker dragen dan één keer. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sollux schreef:
    Het is wel aardig duur ja. Maar als je handig bent met je handen valt het nog aardig mee. (: Stof hoeft niet duur te zijn, zelfde met heel veel andere dingen. Jemoet gewoon handig denken. Het duurste is nog wel de ticket, vaak. Nou ja, ik moet dan ook niet liegen natuurlijk. Mijn Sollux Captor kostuum heeft ook zo'n 80 euro gekost bij elkaar. Maar zoveel is dat niet, voor een kostuum dan. Alleen kan ik dit vaker dragen dan één keer. (:

    Haha ik kan nieteens een shirt opvouwen :Y)


    Alis volat propriis.

    ik wil graag een keer copslayen weet ookal van welke anime, maar mijn ouders zeggen dat ik het kostuum dan niet aan mag doen in het openbaar:8


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    GeminiStorm schreef:
    ik wil graag een keer copslayen weet ookal van welke anime, maar mijn ouders zeggen dat ik het kostuum dan niet aan mag doen in het openbaar:8


    Oh wow dat suckt echt. Misschien als je wat ouder bent dan? Dan heb je ook meer geld enzo.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hobbit schreef:
    (...)
    Haha ik kan nieteens een shirt opvouwen :Y)


    Ik kan ook geen shirt opvouwen. ): Maar wel kostuums maken haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan cosplay. Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar in mijn ogen is cosplay gewoon een van de vele vormen om jezelf belachelijk te maken.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan cosplay. Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar in mijn ogen is cosplay gewoon een van de vele vormen om jezelf belachelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:10 ]


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan cosplay. Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar in mijn ogen is cosplay gewoon een van de vele vormen om jezelf belachelijk te maken.


    Haha ik vind het ook geweldig om voor gek te lopen, dus in dat opzicht klopt het enigszins wat je zegt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ben zelf al gek en gestoord genoeg, dus ik hoef me niet te verkleden als iemand anders. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan cosplay. Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar in mijn ogen is cosplay gewoon een van de vele vormen om jezelf belachelijk te maken.

    Tja, maar zo heeft iedereen zo zijn eigen opvatting van "belachelijk" :Y)


    Alis volat propriis.

    Wij cosplayen dit weekend op de EFF de Addams family! :'D


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan cosplay. Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar in mijn ogen is cosplay gewoon een van de vele vormen om jezelf belachelijk te maken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Wij cosplayen dit weekend op de EFF de Addams family! :'D

    Die outfit is serieus zo stoer! *.*


    No growth of the heart is ever a waste