• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Leerlingen: (10 meisjes en 10 jongens!)
    - Chayenne Sharona Aimee Avery
    - Alicia Marrisska Moon
    - Caressa Amora Liverly
    - Jayden Orlando White
    - Luciano Sapritsi
    - Rose-Anne Amelia Thirlwall
    - Tessa 'Tess' Jody Charles
    - Leah Florence Brown
    - Victoria Suzanne McGrady
    - Thomas 'Thom' George Harvey
    - Ashley Anne Brown
    - Ashlynne Elaine Archer
    - May Rose White
    - Olivia Juliette Rose
    - Reina Chiara Beau Alma
    - Gereserveerd
    - Conor Thomas Brennan
    - Faegan Glaed Carter
    -
    -

    Geen meisjes over!

    Leraren: (Max: 10)
    - Celeste Jacquelynne Dubois
    - Gereserveerd
    - Gereserveerd
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen:
    Volledige Naam:
    Leeftijd (13 tm 18):
    Afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Niveau (1 tm 10):
    Beste in (Springen, Dressuur enz.):
    Paard:

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:47 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren? Miss, maak ik ook nog een jongen, maar dat weet ik niet zeker.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben bang dat ik het lijstje voor mijn jongen in vul aangezien ik op verjaardag moet. Ook moet ik nog even een paard vinden voor Alice die lijkt op het paard op mijn plaatje met haar en het paard.


    I'm a fighter, let me go.

    xMirrorMan schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Miss, maak ik ook nog een jongen, maar dat weet ik niet zeker.


    Oké


    El Diablo.

    Volledige naam:
    Tessa 'Tess' Jody Charles.
    Leeftijd (13 tm 18):
    Zestien jaar oud. Tessa word bijna zeventien.
    Afkomst:
    Haar moeder komt uit Frankrijk en heeft haar vader ontmoet tijdens een vakantie in Engeland. Daar is haar moeder naar toe verhuist en is Tess geboren.
    Karakter:
    Tess is een lieve en aardige meid, maar ondanks dat kan ze ook nog wel eens uitvallen en boos worden. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze boos is is ze dan ook écht boos. Ook is Tess nogal perfectionistisch. Ze kan er niet tegen als dingen fout gaan, maar probeert zich in te houden als het niet lukt. Ze vind het soms erg lastig dat ze perfectionistisch is, maar verder kan ze er niet veel aan doen.
    Uiterlijk:


    Tessa heeft lange bruine haren die tot haar onderrug komen. Aan de onderkant van haar haren zit veel slag, maar aan de bovenkant heeft haar haar iets weg van stijl haar. Haar tanden staan niet allemaal recht, maar zijn wel wit. Ze is nogal licht en erg dun, terwijl ze wel veel eet, maar ze komt gewoon niet aan. Ze heeft donkerbruine, maar lieve ogen. Ook is Tess nogal klein. ongeveer 1,65 meter lang.
    Extra:

    Niveau (1 tm 10):
    9.
    Beste in (Springen, Dressuur enz.):
    Springen.

    ~- Paard -~

    Naam:
    Button.
    Afkomst.:
    Frankrijk. Ze is door Tessa en haar ouders uit een asiel in Frankrijk gehaald en naar Engeland gebracht.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Leeftijd:
    Negen.
    Uiterlijk:


    Button heeft een witte bles die tot haar neus loopt. De onderkant van haar achterpoten zijn ook wit.


    Verder is haar lichaam helemaal licht bruin zonder zwarte of witte vlekken. Haar manen zijn iets donkerder dan de kleur van haar lichaam, half lang en golvend. Ze weegt zoals een paard van haar leeftijd zou moeten wegen.
    Innerlijk:
    Button is een vriendelijk, maar ondeugend paard. Ze is niet altijd even vriendelijk tegen kinderen. Button vertrouwt mensen niet snel en is snel bang.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Staat erbij


    El Diablo.

    Sorry dat 'ie wat laat is^^.

    Volledige Naam: Leah Florence Brown
    Leeftijd: Zestien.
    Afkomst: Brits, maar Leah's grootouders zijn afkomstig uit Zweden
    Karakter: Leah is een vastbesloten, vrolijk meisje met een droog gevoel voor humor. Ze is vrij sociaal en een goede luisteraar, maar ze kletst ook door als het moet. Leah kan met vrijwel iedereen goed opschieten maar heeft een hekel aan awkward silences, en die mijd ze dan ook als het even kan. Af en toe is ze best onzeker, vooral als het over haar rijkunst gaat. Als ze zich niet op haar gemak voelt, word ze óf erg teruggetrokken óf juist bitchy. Over het algemeen is ze erg vriendelijk maar ze kan ook haar chagrijnige momenten hebben. Leah houdt er net zoals de meeste meisjes van om naar jongens te kijken en vind het ook geen probleem om met ze om te gaan.
    Leah is gek op paarden, al sinds haar vierde. Met dank aan haar ouders is ze 'pas' op haar twaalfde begonnen met rijden en is er sindsdien nooit mee gestopt. Ze wilt steeds beter worden en traint daar ook hard voor.
    Uiterlijk:


    Leah is niet al te groot met haar 1.68, maar slank en zeker niet de kleinste. Ze heeft halflange donkerbruine haren die in laagjes zijn geknipt. Leah's ogen zijn felblauw en lichtten haar hele gezicht op als ze lacht. Haar lippen omlijstten hagelwitte rechte tanden en staan meestal in een glimlach gekrult. Over het algemeen gebruikt Leah niet heel veel make-up omdat ze zich 's morgens nog wel eens verslaapt en er daardoor geen tijd voor heeft. Leah is redelijk slank gebouwd en (bijna) altijd een typerende glimlach op haar gezicht. Haar kledingsstijl varieerd veel en ze heeft haar nagels altijd wel in een bijzonder kleurtje.
    Extra: /
    Niveau: 8
    Beste in: Springen en Endurance (lange-afstand rijden), maar ze houdt ook veel van recreatierijden.
    Paard: Valiente



    Valiente is Leah's merrie. Ze is een van de 'nieuwe' haflingers, wat wil zeggen dat wat meer Arabisch bloed in zit en ze slanker gebouwd is. Valiente is net als haar eigenaresse erg vrolijk en volhoudend. Als ze meewerkt is ze fijn om te berijden en heerlijk om mee te werken maar als ze tegenwerkt en ze zet haar gewicht in is er geen lang meer mee te bezeilen. Gelukkig lacht Leah hier dan meestal om en laat haar maar haar gang gaan. Valiente is een leergierig paard en pikt dingen snel op. Voor een Haflinger kan ze absurd goed springen, maar heeft helaas wat minder aanleg voor dressuur. Ook heeft ze een goed uithoudingsvermogen waardoor ze in aanmerking komt voor endurance. Valiente rijdt heerlijk zonder zadel, wat Leah dan ook graag doet. Ook kent ze de beginselen van vrijheidsdressuur en grondwerk al heeft ze daar af en toe totaal geen zin in.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:05 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Yay! Wanneer begint het eigenlijk? (cat).


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Bij genoeg mensen (cat)


    El Diablo.

    ik ben vanaf morgen een week weg dus ik ben mogelijk niet bij het begin


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Okii


    El Diablo.

    Hoeveel jongens en meiden zijn er nu?

    7 meisjes en 3 jongens XD


    El Diablo.

    Ik wil nog wel een jongen aanmaken.. ;D