• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Leerlingen: (10 meisjes en 10 jongens!)
    - Chayenne Sharona Aimee Avery
    - Alicia Marrisska Moon
    - Caressa Amora Liverly
    - Jayden Orlando White
    - Luciano Sapritsi
    - Rose-Anne Amelia Thirlwall
    - Tessa 'Tess' Jody Charles
    - Leah Florence Brown
    - Victoria Suzanne McGrady
    - Thomas 'Thom' George Harvey
    - Ashley Anne Brown
    - Ashlynne Elaine Archer
    - May Rose White
    - Olivia Juliette Rose
    - Reina Chiara Beau Alma
    - Gereserveerd
    - Conor Thomas Brennan
    - Faegan Glaed Carter
    -
    -

    Geen meisjes over!

    Leraren: (Max: 10)
    - Celeste Jacquelynne Dubois
    - Gereserveerd
    - Gereserveerd
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen:
    Volledige Naam:
    Leeftijd (13 tm 18):
    Afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Niveau (1 tm 10):
    Beste in (Springen, Dressuur enz.):
    Paard:

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:47 ]


    El Diablo.

    Ik reserveer een meisje en een lerares.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ik reseveer een meisje en een jongen, een leerling en een leraar HAHA

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Staan erbij!


    El Diablo.

    Volledige Naam: Alicia Marrisska Moon
    Leeftijd: vijftien en negen maanden jong, over drie maanden word ze dus zestien.
    Afkomst: Amerika waar haar vader een groot bedrijf had, maar zij zelf verhuisde naar haar opa toe die een grote ranch heeft.
    Karakter: Alicia is een meisje wat rustig haar gang gaat, ze luisterd niet naar anderen en is dus gewoon heel erg eigenwijs. Ze gaat haar eigen gang wel en vermaakt zich heus wel. Ze gaat goed met paarden om en is een goede ruiter, maar er kunnen dingen beter en daarom is ze nu in de leer. Ze weet super goed hoe je met paarden om moet gaan maar de rest er om heen is soms nog al moeilijk voor haar. Voor de rest is Alicia echt een schat die veel van muziek en lezen houd, ook geloofd ze dat er meer is dan de wereld waarin wij leven en dit is dan ook snel aan haar te merken omdat ze zich soms wat anders gedaagd. Voor de rest houd Alicia een dagboek bij waarbij ze elke dag er wat bij tekende.
    Uiterlijk: Picture
    Extra: Alicia houd er niet van om in het middelpunt te staan, zo heel erg af en toe vind ze het niet erg maar als het haar te veel word vlugde ze al snel om weer rust te vinden.
    Niveau: 9
    Beste in (Springen, Dressuur enz.): Dressuur
    Paard: Cliffer, Cliffer is een marry van zeven jaar die Alicia al die tijd al had, ze is met haar op gegroeit tot dat ze op mocht rijden. Toen ontdekte ze paarden pas echt.



    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 8:55 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Mijn jongen komt morgen


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    Volledige Naam: Alicia Marrisska Moon
    Leeftijd: vijftien en negen maanden jong, over drie maanden word ze dus zestien.
    Afkomst: Amerika waar haar vader een groot bedrijf had, maar zij zelf verhuisde naar haar opa toe die een grote ranch heeft.
    Karakter: Alicia is een meisje wat rustig haar gang gaat, ze luisterd niet naar anderen en is dus gewoon heel erg eigenwijs. Ze gaat haar eigen gang wel en vermaakt zich heus wel. Ze gaat goed met paarden om en is een goede ruiter, maar er kunnen dingen beter en daarom is ze nu in de leer. Ze weet super goed hoe je met paarden om moet gaan maar de rest er om heen is soms nog al moeilijk voor haar. Voor de rest is Alicia echt een schat die veel van muziek en lezen houd, ook geloofd ze dat er meer is dan de wereld waarin wij leven en dit is dan ook snel aan haar te merken omdat ze zich soms wat anders gedaagd. Voor de rest houd Alicia een dagboek bij waarbij ze elke dag er wat bij tekende.
    Uiterlijk: Picture
    Extra: Alicia houd er niet van om in het middelpunt te staan, zo heel erg af en toe vind ze het niet erg maar als het haar te veel word vlugde ze al snel om weer rust te vinden.
    Niveau: GP -> Grand Prix -> (Zware Tour)
    Beste in (Springen, Dressuur enz.): Dressuur
    Paard: Cliffer, Cliffer is een marry van zeven jaar die Alicia al die tijd al had, ze is met haar op gegroeit tot dat ze op mocht rijden. Toen ontdekte ze paarden pas echt.





    Ik bedoelde Niveau met cijfers :$ (1 tm 10)


    El Diablo.

    Volledige Naam: Chayenne Sharona Aimee Avery
    Leeftijd: Word over 2 weken 16
    Afkomst: Frans
    Karakter: Ze is best bitchy, maar dat is vooral bij de mensen die ze niet mag. Bij haar vrienden is ze gewoon lief en komt ze voor hun op. Ze heeft last van wat woedeproblemen, maar meestal kan ze zich gewoon inhouden. Ze weet dat ze een goede ruiter is, en laat dat ook wel merken. Daarom komt ze soms wat arrogant over.
    Uiterlijk:




    Chayenne heeft lang zwart haar dat golvend over haar rug valt, het valt nog net niet over haar kont. Haar grijze ogen staan meestal kil, gemeen en arrogant. Ze is niet de langste, ze heeft een lente van 1,69. Ze is wel slank.
    Extra: /
    Niveau: 9
    Beste in: Springen en Dressuur
    Paard:
    Amoré


    El Diablo.

    Moet ik ook nog een story maken met de personages?


    El Diablo.

    Verandert.


    I'm a fighter, let me go.

    Volledige Naam:Caressa Amora Liverly
    Leeftijd: 15
    Afkomst: Brits
    Karakter: Caressa is totaal anders als haar uiterlijk je doet vermoeden. Ze heeft overal een antwoord op en is ontzettend koppig. Ze maakt vaak bitchy opmerkingen tegen vreemden en kan arrogant overkomen. Haar vrienden weten dat ze een heel lief meisje kan zijn en je ontzettend met haar kan lachen.
    Uiterlijk:


    Caressa heeft lang donkerblond haar tot haar middel. In de stal en tijdens het rijden zit het in een lange vlecht. Ze heeft een blanke huid en een poppengezichtje. Ze heeft grote bruine ogen. Ze is 1,51 en slank gebouwd.
    Extra:/
    Niveau (1 tm 10): 9
    Beste in springen en galop
    Paard:


    Vitale


    Volledige Naam: Luciano Sapritsi
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Italiaans
    Karakter: Luciano is een relaxte jongen. Hij is sociaal en redelijk slim. Hij gaat met veel mensen makkelijk om maar kan heel playerig overkomen. Hij heeft er geen problemen mee om zomaar met een meisje te zoenen of te knuffelen. Hij wil gewoon vrij zijn in elk aspect van zijn leven. Hij is redelijk onverantwoordelijk.
    Uiterlijk:


    Luciano is donkerder en heeft zwart, kort haar zoals de meeste Italianen. Hij heeft dikke lippen en grijze ogen. Hij is 1,86 en redelijk gespierd.
    Extra: Luciano heeft een tatoeage met Immortality op zijn pols.
    Niveau (1 tm 10): 8
    Beste in: springen
    Paard: Brian[mag niet nog een foto in het bericht.]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:00 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ik reserveer een jongen :)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Staan erbij!


    El Diablo.

    [Ik schrijf me uit. Mijn vriendin HurtedHeart krijgt mijn rol :)]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:34 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Ik reserveer een lerares. (:

    Ik doe al aan zoveel rpg's mee, mijn reservering mag wel weg hoor. Anders reageer ik zo weinig en dat vind ik zonde!!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.