• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Leerlingen: (10 meisjes en 10 jongens!)
    - Chayenne Sharona Aimee Avery
    - Alicia Marrisska Moon
    - Caressa Amora Liverly
    - Jayden Orlando White
    - Luciano Sapritsi
    - Rose-Anne Amelia Thirlwall
    - Tessa 'Tess' Jody Charles
    - Leah Florence Brown
    - Victoria Suzanne McGrady
    - Thomas 'Thom' George Harvey
    - Ashley Anne Brown
    - Ashlynne Elaine Archer
    - May Rose White
    - Olivia Juliette Rose
    - Reina Chiara Beau Alma
    - Gereserveerd
    - Conor Thomas Brennan
    - Faegan Glaed Carter
    -
    -

    Geen meisjes over!

    Leraren: (Max: 10)
    - Celeste Jacquelynne Dubois
    - Gereserveerd
    - Gereserveerd
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen:
    Volledige Naam:
    Leeftijd (13 tm 18):
    Afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Niveau (1 tm 10):
    Beste in (Springen, Dressuur enz.):
    Paard:

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:47 ]


    El Diablo.

    ik wil wel meedoen, want deze lijkt me echt leuk, maar ik weet bijna niks over paarden en rijden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Peetniss schreef:
    ik wil wel meedoen, want deze lijkt me echt leuk, maar ik weet bijna niks over paarden en rijden.


    Misschien kan je het opzoeken, en wij kunnen je helpen?


    El Diablo.

    Ruiter(Lerares).
    Volledige naam: Celeste Jacquelynne Dubois.
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Afkomst: Frankrijk.
    Karakter: Celeste is een rechtvaardige, eerlijke vrouw. Ze is rustig en kalm. Problemen lost ze op met praten en heeft een hekel aan alles wat met geweld te maken heeft. Bij leerlingen is ze vaak streng, maar buiten de lessen om is ze een leuk iemand om mee om te gaan. Helaas is ze iets te kieskeurig en wil altijd dat alles perfect is. Ze is een echte perfectionist. Verder is ze zeer ambitieus en wanneer ze met paarden bezig is en het lukt haar niet, zal ze altijd blijven proberen en doorgaan. Ook is ze zeer besluitvaardig en maakt goede meestal goede beslissingen. Ze is een goede lerares, want ze geeft doelen aan en help mensen deze te bereiken.
    Uiterlijk:



    Celeste heeft kastanje bruin/rood haar. Het is haar eigen haarkleur. Ze heeft bruine ogen en draagt contactlenzen. Haar wenkbrauwen zijn sierlijk en dun. Meestal draagt ze alleen mascara en eyeliner. Ze geeft wel veel om haar uiterlijk, maar als ze bij de paarden is, maakt het haar niks meer uit. Ze geen hele bleke huid, je kan het bijna licht getint noemen. Haar lichaam is sierlijk en heeft prachtige rondingen. Ze heeft haar nagels lichtroze gelakt en ziet er altijd verzorgd uit. Celeste heeft een vrouwelijke kledingstijl en ziet er altijd tiptop uit.
    Extra: Op haar twintigste is ze met een organisatie naar Amerika vertrokken om daar wilde paarden te gaan temmen. In het begin vond ze het lastig, want die paarden hebben daar een leven, maar al snel bouwde ze een band op met Black Beauty. Ze wilde haar niet verlaten en heeft aan de eigenaar van het terrein gevraagd of ze haar mee mocht nemen. Toen ze hoorde dat het mocht, kon haar leven niet beter.
    Niveau: Negen.
    Beste in: Springen en dressuur.

    Paard:
    Volledige naam: Black Beauty.
    Leeftijd: Zeventien
    Afkomst: Amerika.
    Karakter: Ze is een braaf paard, maar vind het leuk om af en toe streken uit te halen, dingen zoals het nat spetteren van Celeste, expres haar hele voerbak leeghalen en hekken openmaken. Ze is goed in de omgang met andere paarden, anders mensen en kinderen. Verder houdt ze ervan om verwend te worden en ze is dol op water.
    Uiterlijk:



    Black Beauty is een prachtig, zwart paard met een mooie verzorgde vacht. Ze heeft lange manen zonder klitten en een vrij klein hoofd. Ze heeft een prachtige uitgestrekte draf en krachtige benen.
    Extra: Niks.

    Ry schreef:
    (...)

    Misschien kan je het opzoeken, en wij kunnen je helpen?

    willen jullie dat? dan wil ik graag een meisje reseveren. Maar er is nog één ding, maandag ga ik voor 5 dagen op uitwisseling naar Duitsland, dus er is een kans dat ik niet bij het begin ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oke, is goed.


    El Diablo.

    Volledige Naam: Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Leeftijd (13 tm 18): 16
    Afkomst: Groot-Brittanië, in een klein dorpje waar maar ongeveer 2000 mensen wonen.
    Karakter: Rose-Anne is heel lief en zorgzaam, maar wel verlegen. Ze is heel slecht in het beginnen van conversaties, maar houdt wel van praten. Ze voelt zich, eerlijk gezegd, meer op haar gemak bij dieren, vooral paarden. Ze heeft vaak te horen gekregen dat ze haar eigen mening moet uiten, en is daar ook heel druk mee bezig. Ze zit veel liever thuis te lezen, of in de manege, dan op een feestje. Ze is heel bescheiden, helemaal als het over haar paardrijden gaat.
    Uiterlijk: Rose-Anne heeft blond haar en een lichte huid. Ze is ongeveer 1.59m, en wenst heel vaak voor een langere lengte. Ze heeft lichtblauwe ogen met grijze spikkeltjes erin. Ze is tenger gebouwd.



    Extra: Naast paardrijden, speelt ze ook gitaar, maar ze heeft er nooit aan gedacht om dat professioneel te doen, daarvoor houdt ze te veel van paarden.
    Niveau (1 tm 10): 7
    Beste in (Springen, Dressuur enz.): Dressuur , dit vindt ze ook het leukste om te doen.Paard:
    Stardust.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 11:01 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Dit lijkt me een heel leuk idee, en ik wil graag meedoen als het kan. Maar ik weet echt niet of ik dit vol ga houden, ik ben namelijk echt niet goed in lang blijven reageren!
    Zou ik het errm, gewoon mogen proberen of zo?


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Is goed (:


    El Diablo.

    Oké, dankje, dan vul ik zo wat in!


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik vul straks mijn jongen in maar heb niet bepaald echt MEGA veel tijd.


    I'm a fighter, let me go.

    Oke


    El Diablo.

    [ik heb even twee vragen.
    1. Wonen ze ook op een gebouw bij het terrein ofzo? aangezien ze allemaal een andere nationaliteit hebben.
    2. Zijn ze net nieuw of mogen ze er al langer zitten?]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [ik heb even twee vragen.
    1. Wonen ze ook op een gebouw bij het terrein ofzo? aangezien ze allemaal een andere nationaliteit hebben.
    2. Zijn ze net nieuw of mogen ze er al langer zitten?]


    1. Op de bovenste verdieping van de school zijn kamers.
    2. Ze mogen er langer zitten maar er moeten een paar nieuwe zijn.


    El Diablo.

    [oké, ik laat die van mij wel net nieuw zijn.]


    Remember to be ridiculous.