• Mermaids Paradise




    Verhaal:
    Door een grote breuk in de zeebodem komen een paar mensen te weten dat er nog een ander soort is dat op de Aarde leeft. Een aantal onderzoekers en wetenschappers gaan door de verdachte breuk heen en ontdekken dat hier mysterieuze wezens leven, die zij het zeevolk noemden. Misschien beter bekend als zeemeerminnen en meermannen.
    Deze wezens hadden voorheen een rustig leven onder de zeebodem in een prachtige onderwater wereld. Ze hadden een heel volk, misschien nog wel groter dan de mensheid zelf. De onderzoekers hielden hun mond,want wat zou er gaan gebeuren als iedereen dit te weten kwam. Het werd weer rustig bij het zeevolk en er gebeurde niks.

    Maar zal dit zo blijven als een paar studenten de breuk vinden, en gaan kijken wat er achter ligt verscholen? Zal het zeevolk ze hartelijk verwelkomen? Of zal het oorlog worden tussen het zeevolk en de mensheid?


    Rollen:

    Studenten:

    - Gereserveerd door xHeavenlyx
    -
    -
    -
    -

    - Alex Johnson - Porthos
    - Gereserveerd door Inure
    -
    -
    -

    Zeevolk:

    - Melrose 'Rose' Élisa Roux - Rooba
    - Gereserveerd door TheRumIsGone
    - Elizabeth 'Liz' Brooks - Porthos
    - Zara Faith Cox - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door HurtedHeart
    - Maria Ciara Sirena - ThoseWords
    - Gereserveerd voor GelaarsdeKat
    Tijdelijk vol, todat de meisjes bij studenten vol zitten.

    - Jonathan Avan Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd voor GelaarsdeKat
    -
    -
    -

    { Kunnen er eventueel meer worden }
    { Max twee karakters }


    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd + Geboorte Datum {Studenten 16 t/m 25 & Zeevolk maakt niet uit}:
    Uiterlijk {Foto + kleine beschrijving}:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:53 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    mwahaha ik laat jou altijd kwijlen,
    dat tweede plaatje is ZOOOO SCHATTIG :O :9~:9~ :Y):Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    mwahaha ik laat jou altijd kwijlen,
    dat tweede plaatje is ZOOOO SCHATTIG :O :9~:9~ :Y):Y)


    Kan je hem niet veranderen in een mens? Dan kan mijn meermin erop verlieft worden? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    je meermin kan ook op een meerman verliefd worden, of niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    je meermin kan ook op een meerman verliefd worden, of niet?


    Jhaa.. XD.. Ookgoed XD.. Me is hier toetsenbord aan het kwijlen terwijl ze kijkt naar foto's van orlando bloom XD


    Don't be like the rest of them, darling

    [hihihi :P
    Ik heb zin in maandag
    Hp 4 op tv :)
    En ik ging gister achter elkaar 1 2 3 4 kijken van POTC :)
    We spammen niet of zo... xD
    Mijn meermin komt er zo aan hoor.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ECHT OMG, als je niks had gezegt had ik het gewoon gemist.. :'D.
    Thanks. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    GelaarsdeKat schreef:
    [hihihi :P
    Ik heb zin in maandag
    Hp 4 op tv :)
    En ik ging gister achter elkaar 1 2 3 4 kijken van POTC :)
    We spammen niet of zo... xD
    Mijn meermin komt er zo aan hoor.]


    XD nice.. Ik ga even een Orlando bloom waardig meisje zoeken XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Meermin
    Volledige naam: Jala Matsakanya
    Leeftijd + Geboorte Datum : 5 Mei, 17 jaar
    Uiterlijk {Foto + kleine beschrijving}:



    Die rare flubbers bij begin van haar staart heeft ze niet, maar haar haar is wel even lang, het komt tot haar knieholtes.

    Karakter: Ze is vrolijk en eigenwijs, wilt altijd weten wat er aan de hand is en het maakt haar niet uit of iets mag, ze doet het toch

    Extra: Haar naam is in het bengaals : Water zeemeermin (beetje raar, maar ja xD)

    [gister zou ik dus bij die films popcorn eten met mijn broer, ik had het op schoot en mijn broer wilde het niet eten omdat ik het ondergekwijld had tijdens de film xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik heb een aanpassing gedaan bij de plaatjes van Roger


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol:Meerman
    Volledige naam:Luca Noah Anderson
    Leeftijd + Geboorte Datum {Studenten 16 t/m 25 & Zeevolk maakt niet uit}: 18, 1994 2 februari
    Uiterlijk {Foto + kleine beschrijving}:



    Hij heeft een mooie donkerblauw vin die hij goed verzorgt omdat hij er altijd goed uit wil zien
    Karakter:Soms kan Luca arrogant zijn, maar van binnen heeft hij een goed hart. Ook is hij erg populair onder de meisjes en dat weet hij maar al te goed. Verder is hij erg behulpzaam.
    Extra:/ komt nog


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {Ik ben dinsdag voor een paar dagen op vakantie.. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag terug..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Zeemeermin
    Volledige naam: Mayrose White
    Leeftijd + Geboorte Datum: 30 Mei, Ze is 17
    Uiterlijk: Toen ze geboren werd had ze zwart glanzend haar, maar toen ze tien werd en verdwaald raakte en toen bovenwater kwam en de maan zag kreeg ze wit glanzend haar. (foto uiterlijk komt nog)
    Staart:


    Karakter: Mayrose is onwijs nieuwschierig afgelegd en toen ze voor de eerste keer de "Mens" zag was ze al meteen geintresseerd. Ze bespied ze soms ook als ze boten ziet of op het strand. Ze is altijd vriendelijk en vrij naief. Ze geloofd niet in het goed of het kwaad en is een typische vredes stichtster. Ze zal nooit iemand aanvallen, alleen om zichzelf te verdedigen. Ze haat het om in haar kamer te zitten of het gigantische huis waar ze in woont. Ze oud van avontuur.
    Extra: Ze komt vrij vaak boven water om de mens te bestuderen en ze ziet de gevaren niet echt. Ook verzameld ze mensenspulletjes (en als het mag. Is ze de jongeste van de prinsessen. (ze is afgeleid van Ariel. Ik hou van die film :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break