• Mermaids Paradise




    Verhaal:
    Door een grote breuk in de zeebodem komen een paar mensen te weten dat er nog een ander soort is dat op de Aarde leeft. Een aantal onderzoekers en wetenschappers gaan door de verdachte breuk heen en ontdekken dat hier mysterieuze wezens leven, die zij het zeevolk noemden. Misschien beter bekend als zeemeerminnen en meermannen.
    Deze wezens hadden voorheen een rustig leven onder de zeebodem in een prachtige onderwater wereld. Ze hadden een heel volk, misschien nog wel groter dan de mensheid zelf. De onderzoekers hielden hun mond,want wat zou er gaan gebeuren als iedereen dit te weten kwam. Het werd weer rustig bij het zeevolk en er gebeurde niks.

    Maar zal dit zo blijven als een paar studenten de breuk vinden, en gaan kijken wat er achter ligt verscholen? Zal het zeevolk ze hartelijk verwelkomen? Of zal het oorlog worden tussen het zeevolk en de mensheid?


    Rollen:

    Studenten:

    - Gereserveerd door xHeavenlyx
    -
    -
    -
    -

    - Alex Johnson - Porthos
    - Gereserveerd door Inure
    -
    -
    -

    Zeevolk:

    - Melrose 'Rose' Élisa Roux - Rooba
    - Gereserveerd door TheRumIsGone
    - Elizabeth 'Liz' Brooks - Porthos
    - Zara Faith Cox - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door HurtedHeart
    - Maria Ciara Sirena - ThoseWords
    - Gereserveerd voor GelaarsdeKat
    Tijdelijk vol, todat de meisjes bij studenten vol zitten.

    - Jonathan Avan Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd voor GelaarsdeKat
    -
    -
    -

    { Kunnen er eventueel meer worden }
    { Max twee karakters }


    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd + Geboorte Datum {Studenten 16 t/m 25 & Zeevolk maakt niet uit}:
    Uiterlijk {Foto + kleine beschrijving}:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:53 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Inure schreef:
    mag Liz verliefd worden op een mens?? (sorry ik heb pirates gezien en vond het zo leuk daar!


    Hell yeah!
    Dat mag, & ik vind Phillip zo knahap :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    jeej, ik heb de rol
    ik ben echt heel blij
    gewoon omdat ik van dit soort dingen hou...
    ga je er wat mee doen??? met verliefd op mens. (sorry beetje nieuwschierig, maar heel enthousiast*

    ik vond pirates of the caribbean echt leuk, ik vond die philip zo leuk:9~


    Miep

    ahahah, ik helemaal uittypen, had jij al antwoord gegeven.


    Miep

    Space schreef:
    (...)

    Hell yeah!
    Dat mag, & ik vind Phillip zo knahap :3



    beter wordt ze verliefd op jongen die eruit ziet als philip:9~


    Miep

    Haha :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ik was helemaal aan het zwijmelen; en toen was de film afgelopen. ik kwam de bioscoop uit en mijn moeder zo;
    Anouk wat heb je rode wangen.
    en ik zo: ik miste orlando bloom niet hoor.:9~


    Miep

    Hoe vinden jullie Alexander? XD.. Ik vind hem cute ^^
    Of zal ik een andere zoeken :P

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vul een Zeemeermin in.

    ik wil graag een student reserveren (mannelijk)

    ik denk dat ik al weet hoe hij eruit gaat zien:9~:9~


    Miep

    Rol:
    Zeevolk- Zeemeermin.
    Volledige naam:
    Zara Faith Cox.
    Leeftijd + Geboorte Datum:
    Ze is 17- Verjaart op 17-05-1994.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange bruine haren die ze meestal vlecht. Ze heeft een licht getinte huid en donkere hazelnootbruine ogen. Ze is slank en ongeveer 1m78. Ze weegt tussen de 50-70 kg. Ze heeft een stralende glimlach. Ze houdt van het water, wat normaal is als Zeewezen.


    Karakter:
    Zara ziet er onschuldig en lief uit, maar ze kan best brutaal zijn. Ze is altijd vrolijk, wat mensen serieus kan irriteren, en haar beledigen gaat héél moeilijk, maar als je haar gevoelige snaar hebt geraakt kunnen er 2 dingen gebeuren: Ze barst uit in huilen, of ze slaat je. Dat is haar brutale kant. Ze is een durfal, en staat voor alles en iedereen open. Je kan haar redelijk veel vinden op het land, waar ze veel over mensen te weten komt. Veel van haar vrienden huren haar in als spion, omdat ze sluw is en voor niets bang. Waar ze dan wel weer bang voor is, is dat iemand haar geheim weet -Het Zeemeermin zijn- of dat ze zicht te snel aan iemand hecht en er verliefd op wordt, zodat haar hart gebroken wordt. Daarom praat ze ook niet echt veel met mensen op het land. Haar staart weerspiegelt haar karakter eigenlijk. Rode stukken voor het Brutaal zijn, maar anderzijds ook voor het te snel aan iemand hechten, Geel voor het vrolijke, Lichtblauw voor het durfal gedeelte en een héééél klein beetje zwart op de topjes van haar staart voor het Spion gedeelte, want als ze je bespioneert, dan is ze net je eigen schaduw. Het boventopje heeft precies dezelfde kleren.
    Extra:
    Ze vindt het ongelooflijk interessant als mensen lopen. Voor haar zijn benen, voeten en tenen de raarste dingen ooit. Ze vindt het dan ook reuzegrappig als ze ze zelf krijgt. Ze vindt het ook super hoe mensen instrumenten kunnen bespelen. Zij kan zelf wel mooi zingen, maar ze toont dat niet echt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:48 ]

    Rol: mannelijke student
    Volledige naam: Alex Johnson
    Leeftijd + Geboorte Datum: Alex is 23. Hij is geboren op 13 mei.
    Uiterlijk:

    (hij is zoooooo knap)

    Alex is een knappe jongen om te zien. Hij is ongeveer 1.80 meter. Zijn haar is blond en zijn hoofd is ietwat langwerpig. Hij heeft geen baardgroei (in ieder geval, hij scheert het af) en zijn ogen zijn bruin/groenig.
    Hij heeft een sixpack.
    Karakter: Alex is een lieve jongen die erg geduldig is. Hij is moeilijk boos te krijgen en hij is ongelooflijk begripvol. Hij wil nooit iemand kwaad doen. Alex is iemand die snel vrienden maakt, hij wordt de tussenpersoon van de mensen en onderwater wereld en wil niet dat alles bekent wordt. Hij vindt dat ieder levend wezen een gevoel heeft. Alex kan moeilijk keuzes maken en is ontzettend eerlijk.
    Hij is, zoals ieder persoon, niet perfect. Hij heeft ook een mindere kant. Hij kan totaal niet tegen commentaar en wil altijd zijn gelijk hebben. Hij is koppig en als hij wat in zijn hoofd heeft, wil hij niet dat er iets tussen komt.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:56 ]


    Miep

    abo trouwens


    Miep

    Ik doe al mee aan 390746 RPG's, maar voor deze maak ik een uitzondering :'D
    Mag ik een zeemeermin reseveren? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Inure, ik vind het nogal dom dat je op je eigen persoontje verliefd wordt hoor --

    LEADERLOUIS schreef:
    @Inure, ik vind het nogal dom dat je op je eigen persoontje verliefd wordt hoor --


    hij is gwn te knap voor woorden


    Miep