• Gefeliciteerd stoners. It's national smoking pot day! :'D

    420, indeed, was thought of years ago as the time of day some people got together to smoke pot. Now it is used as code for "Let's go get high." Also, some people consider it to be April 20th that is "National Pot Smoking Day."
    I prefer all of the above.


    the term 420 originated at San Rafael High School, in 1971, among a group of about a dozen pot-smoking wiseacres who called themselves the Waldos, who are now pushing 50. The term was shorthand for the time of day the group would meet, at the campus statue of Louis Pasteur, to smoke pot. Intent on developing their own discreet language, they made 420 code for a time to get high, and its use spread among members of an entire generation.
    So there ya go, someone's parents out there invented the term 4/20.
    And remember this:
    There are NOT 420 chemicals in Weed. It's about 315, the num. goes up or down depending on what you're smoking.
    4/20 is NOT police code or Maryjane.
    And that whole shit about Holland and 4/20 over there being "tea time" for smokers isn't true either.


    Happy Enting!

    En omdat 'ie er echt bij hoort:

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 10:51 ]


    Til hug og blod.

    Ik wist dat jij hier een topic over zou openen hehe :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik wist dat jij hier een topic over zou openen hehe :'D


    *Glundert*
    Het is dat ik moet sporten ... Anders zou ik het de hele dag vieren. :'D
    Ach, misschien probeer ik dan heel traditioneel braaf om 4.20 pas te beginnen. Ik geloof dat Ricardo ook rond die tijd komt. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    *Glundert*
    Het is dat ik moet sporten ... Anders zou ik het de hele dag vieren. :'D
    Ach, misschien probeer ik dan heel traditioneel braaf om 4.20 pas te beginnen. Ik geloof dat Ricardo ook rond die tijd komt. :]

    Meh ik wil ook :'D


    -

    Ooooh ... Deze MOET er ook bij!!!!!!

    Yes boss, yes boss, yes boss! (Zo noemden Val en zijn vrienden me ook altijd :'D)


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    (...)
    Meh ik wil ook :'D


    Haal een voorgedraaide voor jezelf (en Pim?) voor vanavond? ^^


    Til hug og blod.

    Lol ik dacht dat dit een of andere neonazi afkorting as :'D. Maar da's 14/88.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Lol ik dacht dat dit een of andere neonazi afkorting as :'D. Maar da's 14/88.

    Lol, oh you. Nee ... Van mijn 'soort mensen' heb je niet zo snel last. Zeker niet met zulke dingen. (krul)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Haal een voorgedraaide voor jezelf (en Pim?) voor vanavond? ^^

    Dat zou ik kunnen doen ja. (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zou ik kunnen doen ja. (krul)

    Party like it's 4:20!


    Til hug og blod.

    ik wist er niet eens van joh...Nou dan maar eentje opsteke om et te vieren he :Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Marihuaaaanaaaa, marihuaaanaaa .
    Ik kan niet - heb bronchitis nu. Veel plezier iig, hehe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FighterBeat schreef:
    (...)
    Party like it's 4:20!

    Whoot whoot _O_


    -

    Leela schreef:
    Marihuaaaanaaaa, marihuaaanaaa .
    Ik kan niet - heb bronchitis nu. Veel plezier iig, hehe.



    Puur roken helpt goed dan, zet je longen open! (Ook bronchitis)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Puur roken helpt goed dan, zet je longen open! (Ook bronchitis)


    Hehe, er gaat een wéééreld voor me open. Ik denk niet dat je de film "Breakfast On Pluto" kent, maar daar steken ze later ook een joint op en geven hem aan een mongooltje (sorry als je dat woord denigerend vindt) en vragen zo "wat zie je?". Zegt die kerel: "WORSTJES! WORSTJES!" en geen sterretjes :"D. Ik ging echt plat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hehe, er gaat een wéééreld voor me open. Ik denk niet dat je de film "Breakfast On Pluto" kent, maar daar steken ze later ook een joint op en geven hem aan een mongooltje (sorry als je dat woord denigerend vindt) en vragen zo "wat zie je?". Zegt die kerel: "WORSTJES! WORSTJES!" en geen sterretjes :"D. Ik ging echt plat.



    Lol, klinkt als een leuke stonersfilm 8D


    Til hug og blod.