• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:20 ]

    Gymnasium is toch hetzelfde als Atheneum, maar dan met Grieks en Latijn?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat klinkt voor mij ook niet erg logisch nee :'D


    i put the fun in funeral

    Dat vind ik nou ook belachelijk..
    Ik heb een jongen in m'n klas die een 3 staat voor Frans, hij heeft ook dyslexcie en nog willen ze hem laten blijven zitten terwijl hij dat vak sowieso laat vallen. Makes no sense..


    Me so good.

    Als je van drie havo naar vier havo overgaat en je staat onder de vier voor een vak dat je laat vallen, blijf je evengoed zitten. De logica is inderdaad ver te zoeken (:


    Take risks and conquer your fears.

    Je moet gewoon overgaan op al je vakken. Is heel normaal. Omdat je er anders niets gaat doen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:20 ]


    I am an idiot, I move.

    Gethsemane schreef:
    Je moet gewoon overgaan op al je vakken. Is heel normaal. Omdat je er anders niets gaat doen.

    Ik vind het niet echt logisch om dit te laten tellen voor de vakken die je noujuist wil laten vallen... Maarja, het onderwijs is raar geregeld >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    ik snap er nog veel minder van , want dit is duidelijk nederlandse scholen logica ! ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    ik snap er nog veel minder van , want dit is duidelijk nederlandse scholen logica ! ;D


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Brutus schreef:
    Dat vind ik nou ook belachelijk..
    Ik heb een jongen in m'n klas die een 3 staat voor Frans, hij heeft ook dyslexcie en nog willen ze hem laten blijven zitten terwijl hij dat vak sowieso laat vallen. Makes no sense..


    Ik ben van havo/vwo naar mavo gegaan omdat ik altijd onvoldoendes voor Duits stond, terwijl ik vanaf het begin al duidelijk zei dat ik het ging laten vallen, like wtf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als je toch al weet dat je er van af gaat, denken ze waarschijnlijk dat je het gewoon niet gaat leren meer, en geen interesse er meer in stopt. Ze willen nog wel dat je je best doet. Vrij logisch, maar ver zoeken ;D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij mij op school heb je dan alleen latijn... :/ maar ik zit op havo, dus I don't know.


    Destroy what destroys you.

    Audacity schreef:
    Dat klinkt voor mij ook niet erg logisch nee :'D


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het wel logisch. Anders zit je te rumoeren in de klas, let je niet meer op, doe je je best niet meer.
    Ze moeten je toch stimuleren je best te doen.

    Ik snap het wel. Anders zou je er misschien helemaal niks meer voor doen en gaan keten tijdens de lessen en zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dit is om te voorkomen dat mensen naar het Atheneum gaan omdat ze anders niet over kunnen omdat Grieks en Latijn te slecht is. Snap je? Als ze normaal zouden blijven zitten op Grieks en Latijn, en over mogen gaan op Atheneum gaan ze naar Atheneum, om dit te voorkomen moet je daar voldoende voor staan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt