• Help... Ik heb een lief maar ik voel meer voor iemand anders maar ik wil mijn lief eigelijk niet kwijt en ik wil hem niet kwetsen ofzo...
    Wat moet ik doen??x


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik zal het uitmaken, je bent hem nu eigenlijk een soort van aan het bedriegen...


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Logisch, Eerlijk zijn.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    Logisch, Eerlijk zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eerlijk zyn want je wil toch zelf niet heelsaan de tijd met hem verbrengen als je hem nie leuk vind maar maak het echt nooit uit op facebook ofzoo gwn in zyn gezicht zeggen als niemand er is


    what goes around come BACK around !

    Stallion schreef:
    Logisch, Eerlijk zijn.


    Inderdaad, je voelt niet voor niets iets voor een ander.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ken het, en leef nu met de regel: 'Als je op twee mensen verliefd word, kies dan voor de laatste. Als je de eerste echt leuk vond, zou je niet op de tweede verliefd zijn geworden.'


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eerlijk zijn.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 12:58 ]

    Lol dat probleem had ik ook.
    Ik hield meer van mijn vriendje, maar ik kreeg meer vlinders in mijn buik van een andere jongen. Uiteindelijk moet je jezelf toch afvragen met je gelukkiger kan worden. Ik heb voor mijn vriendje gekozen en geprobeerd me zo veel mogelijk af te sluiten voor die andere jongen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dankje iedereen maar hij heeft het zelf uitgemaakt niet daarom maar om een andere reden...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Spotgaai schreef:
    Ik ken het, en leef nu met de regel: 'Als je op twee mensen verliefd word, kies dan voor de laatste. Als je de eerste echt leuk vond, zou je niet op de tweede verliefd zijn geworden.'


    I solemny swear I'm up to no good.

    Spotgaai schreef:
    Ik ken het, en leef nu met de regel: 'Als je op twee mensen verliefd word, kies dan voor de laatste. Als je de eerste echt leuk vond, zou je niet op de tweede verliefd zijn geworden.'