• Is het erg als je je ouders echt haat. Dat je ze verafschuwd.
    Want ik doe dat. Niet bepaald zonder reden maar ik haat ze echt. Het is dat mijn zus me thuis houd anders was ik al lang weggelopen. Want elke dag word er weer tegen mij geschreeuwt, elke dag word er weer gezecht dat ze teleurgesteld zijn in mij, dat ik geboren had moeten zijn.
    Is het dan gek dat ik mijn ouders haat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik vind het erg dat je je ouders haat, maar omdat het zo heeft moeten lopen. Ik vind het echt vervelend voor je. Zelf heb ik soms wel eens ruzies met mijn ouders, maar ik zou niet zonder ze kunnen. Ik vind het trouwens heel erg als ouders zeggen dat je niet geboren had moeten zijn. Dat zeg je gewoon niet :/


    Me so good.

    Ja, ja dat is erg.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zeg ook vaak dat ik mijn stiefvader en mijn ma haat, maar diep van binnen doe ik dat niet, ze zorgen alleen voor je op een af en toe niet zo goede manier :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Natuurlijk is het erg, maar als het zo is dan is het zo. Blijkbaar heb je er een rede voor. Zelf heb ik hetzelfde. Niet veel aan te doen, in mijn mening.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    -

    Ja, tuurlijk is dat erg, maar als jij dat zo voelt is daar niets aan te doen en schijnbaar heb je er genoeg reden voor, anders zou je dat niet zo voelen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is echt vreselijk. Ik heb altijd gedacht dat je ouders de enige zullen zijn die van je houden zelfs als iedereen je haat, en nu is zegmaar het tegendeel bewezen. Als ouder zeg je ook gewoon niet zulke dingen, dus ik begrijp wel waarom je zo over ze denkt.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ken het gevoel

    Ik vind het erg ja, niet dat je ze haat, eerder dat ze zich op zo'n manier tegenover je gedragen, waardoor een kind haar ouders gaat haten. Het is erg van je ouders. Niet van jou.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Morgue schreef:
    Ik ken het gevoel


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    Ex astris, sciencia

    Nee, dat is niet erg. Als je goede redens hebt om iemand te haten, ook al zijn het je ouders, is dat niet erg. Je zult ze niet zomaar haten en uiteindelijk zijn het ook maar mensen.

    Kinderen die mishandeld worden zouden hun ouders toch ook mogen haten? Dan ga je toch ook niet zeggen dat dat erg is?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    i put the fun in funeral

    nee ik vind dat niet erg
    ik haat ze namelijk ook erg, maar ik heb daar mijn redenen voor

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk is het erg. :') Het zijn je fucking ouders.


    I don't design clothes. I design dreams