• Sevsev, heeft een vriendje :3

    Ja, het is mijn eerste officiele relatie en na bijna een half jaar met wederzijdse gevoelens te hebben rondgelopen (we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden maar er kwam telkens iets tussen) hebben we uiteindelijk een relatie :3
          Mijn leeftijd doet er niet toe, ik zeg ook niet dat hij de ware is of dat de relatie altijd duurt, maar ik ben er wel van overtuigd dat we samen iig een fijne tijd zullen hebben etc :3

    Nou, plaats hier leuke reacties met een verhaaltje over je eigen liefdesleven of een reactie op mijn verhaaltje :3


    Let it come and let it be

    Audacity schreef:
    (...)

    Verloofd? ._____.

    Awh, leuk voor je meis! (:
    Ik heb eindelijk contact met de jongen die ik al maanden leuk vind. Ga binnenkort naar hem kijken als hij gaat optreden met z'n band :'D.


    En nou moet je het wel tegen hem zeggen, dat je hem leuk vindt. Of zeg gewoon dat hij goed gespeeld heeft, of vraag om de bladmuziek :3. Ik hoop dat het wat wordt met jullie.
    Ja. Verloofd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Agossieeeeeeee
    Superlief c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Awww super leuk! Gefeliciteerd! (flower)

    Ik ben al bijna een maand gelukkig met Destined. We hebben het heel leuk samen en ondanks de afstand zien we elkaar regelmatig. Ik denk dat dit de liefde van mijn leven is :$ Want wat ik voor hem voel, heb ik nog nooit voor iemand anders gevoelt en alles viel op z'n plek. Wat wij hebben is zo speciaal. Ik wil hem niet meer kwijt. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    TheRumIsGone schreef:
    Wat lief <3

    Hmm.. Ik heb geen liefdesleven om over te praten.. Nog nooit een vriendje gehad XD.. Ik weet ik ben heel saai.. :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Gefeliciteerd! ;D
    Ik ben al sinds 9 september 2010 heel gelukkig met mijn vriend, en we gaan in de zomervakantie samen naar Indonesië en Italië, hihi (: Super veel zin in ;D En als school net weer is begonnen zijn we 2 jaartjes samen :3
    En ik ben nogsteeds net zo verliefd als in het begin, misschien nog wel meer *O* I love him so much :3


    Alis volat propriis.

    Ellen gaat jou zóveel vragen stellen zaterdag.

    nerveus schreef:
    Awww super leuk! Gefeliciteerd! (flower)

    Ik ben al bijna een maand gelukkig met Destined. We hebben het heel leuk samen en ondanks de afstand zien we elkaar regelmatig. Ik denk dat dit de liefde van mijn leven is :$ Want wat ik voor hem voel, heb ik nog nooit voor iemand anders gevoelt en alles viel op z'n plek. Wat wij hebben is zo speciaal. Ik wil hem niet meer kwijt. :$

    Vetschattig :3!


    Alis volat propriis.

    Ik ga maar niet over mijn liefdesleven beginnen, dan draai ik wss je verliefde gevoel om.. Maar gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd :]
    Ik ben bijna acht maanden samen met mijn vriend :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat leuuuk! Gefeliciteeerd!

    Ik heb op koninginnedag een blind date, haha :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    TheRumIsGone schreef:
    Wat lief <3

    Hmm.. Ik heb geen liefdesleven om over te praten.. Nog nooit een vriendje gehad XD.. Ik weet ik ben heel saai.. :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Oké, Sevda, jij gaat mij binnenkort echt alles vertellen.

    Mhew, mijn liefdesleven is nogal ingewikkeld. Ik denk dat ik iemand leuk vind. Maar ergens wil ik hem niet leuk vinden maar toch is hij heel schattig en lief enzo. En ik weet met andere woorden niet meer precies hoe het zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Oké, Sevda, jij gaat mij binnenkort echt alles vertellen.

    Mhew, mijn liefdesleven is nogal ingewikkeld. Ik denk dat ik iemand leuk vind. Maar ergens wil ik hem niet leuk vinden maar toch is hij heel schattig en lief enzo. En ik weet met andere woorden niet meer precies hoe het zit.


    Dit. Precies.

    Aww wat leuk (:

    Ik zelf heb nog nooit een vriendje gehad..

    Gefeliciteerdd ;D
    Mijn 'liefdesleven' is niet echt een liefdesleven te noemen x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just