• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.
    Meisjes:
    ~Yade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: SuperSav
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: xJohnnyDepp
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: SuperSav
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming.(pb die even)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.



    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor meegaan op de boot:
    Extra:


    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young
    Komt nog iemand.


    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:20 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lijkt me leuk, alleen ik heb teveel RPG's ;$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leuk idee! Maar, ik doe al aan te veel roleplay's mee..

    Lijkt me leuk ik doe met veel rpgs mee maar ik ben verslaafd aan nieuwe rpgs dus ik doe mee. Reserveer een jongen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    oke je staat er..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam:Jake Nash Springsteen
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:

    Hij heeft mooi blonde haren. Ze zitten altijd warig, omdat hij nooit zin heeft om wat aan zijn haar te doen. Hij heeft mooi misterieuze bruine ogen.
    Innerlijk:Som kan hij erg arrogant overkomen en dat is hij soms ook wel. Hij kan ook erg behulpzaam zijn maar trekt niet terug voor een potje vechten.
    Reden voor meegaan op de boot:Hij gaat mee om weg te zijn van zijn familie
    Extra:Hij heeft drie oudere broers die allemaal gymnasium doen. Hij daarin tegen heeft liever lol. Daarom wordt hij vaak uitgebuit door zijn eigen familie. In dat opzicht is hij erg kwetsbaar maar laat dat niet merken.


    Naam: Yade Yara Young
    Geslacht:vrouwelijk
    Leeftijd:16
    Uiterlijk:
    Haar haren:


    Ze heeft donker blonde haren die in de zomer blond kleuren. Met haar blauwe ogen en Blonde haren trekt ze veel jongens aan.
    Innerlijk:Ze is een lief meisje, maar laat haar uiterlijk je niet bedriegen, want ze kan bot uit de hoek komen. Ze kan soms arrogant zijn, maar kan ook behulpzaam zijn.
    Reden voor meegaan op de boot:Ze gaat mee voor de lol.
    Extra:Ze heeft zoals veel mensen zouden zeggen een luizen leventje. Haar vader en moeder waren rijk ze had alles wou ze wou. Maar eigenlijk was ze altijd alleen. Iets wat ze haat vandaar dat ze mee deed aan de prijsvraag voor de cruise.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 14:39 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik vind het een leuk idee, maar ik twijfel nog. Ik heb namelijk nog nooit met een RPG meegedaan...


    The truth may be orange!

    je bent van harte welkom hoor ook al heb je nog nooit meegedaan voor alles is een eerste keer ;)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    mensen jullie gaan helemaal verliefd worden door deze sexy guy. Jullie gaan zo kwijlen xD

    Naam: Orlando Collerin
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Hij is vrolijk, lief, snel, slim, eigenwijs, nieuwsgierig, achterdochtig, soms hyperactief, houd van luxe maar houd ook van primitief. Maakt hem niets uit.

    Reden voor meegaan op de boot: Hij wilde altijd al eens mee op een cruise, en een van zijn grote dromen is zwemmen met dolfijnen en schildpadden en hij hoopt een van de twee of allebei tegen te komen.

    Extra: hij heeft een zusje van 12


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zit nog te twijfelen of ik mee zal doen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe mee! Ik wil graag een jongen reserveren, kan dat?


    The truth may be orange!

    Leuk idee, en ik had wel weer zin in een nieuwe rpg dus ik doe mee ;D

    Naam: Rowan James Biggerstaff
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Net 18 jaar
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Is eigenlijk stil, aardig voor iedereen, zo iemand die iedereen mag, beetje dromerig af en toe. Maar hij doet zich voor alsof hij stoer is, alles kan maken, meisjes ziet als weggooi-voorwerpen, dominant en iedereen kan laten doen wat hij wil.
    Reden voor meegaan op de boot: Zijn vader is erg rijk en verwacht dat zijn zoon aan zijn beeld van het rijkeluiszoontje voldoet, oftewel populair, veel vrienden, vriendin die hij zo zou kunnen verruilen voor iedere andere meid die hij tegenkomt. Rowan probeerde om aan dit beeld te voldoen, maar hij kon het niet meer aan om te acteren. Hij hoopt op het cruiseschip zijn 'echte' ik weer te kunnen vinden en tonen aan iedereen.
    Extra: Je zou het niet verwachten van zo'n grote sterke jongen, maar doordat hij zo erg met zichzelf in de knoop zit en hij eigenlijk niemand vertrouwd heeft hij 2 kleine kittens geadopteerd. Als hij alleen is vertelt hij zijn gedachtes en gevoelens aan hen. Ze heten Belle en Beau (zie foto bij uiterlijk). Nu ze nog zo klein zijn, zitten ze meestal op zijn schouder en zijn altijd bij Rowan.

    Naam: Hester June Adams
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 15 jaar
    Uiterlijk:


    Ze is best klein en word vaak gepest dankzij haar lengte en rode haar.
    Innerlijk: Verlegen, afwachtend, slim, beetje nerdig, achterdochtig bij alles. Af en toe kan ze wel bitchy uit de hoek komen.
    Reden voor meegaan op de boot:Ze had een verkeerd vriendje (loverboy-typ) met verkeerde vrienden. Ze probeerde van hem te ontsnappen maar dat lukte niet echt. Toen ze betrokken raakte bij een moord werd het haar te veel en vluchtte ze en ging aan boord van deze boot.
    Extra: Door haar aanraking met een verkeerde jongen vertrouwd ze over het algemeen jongens niet meer.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Abo :S


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    naam; Oliver Oscar Andrews
    geslacht; man
    leeftijd; bijna 17
    uiterlijk; Oliver
    innerlijk; Oliver is aardig voor iedereen. Hij is erg sociaal en altijd bereid te luisteren of te helpen. Wel is hij erg nonchalant en ongeduldig. Ook is hij erg nieuwsgierig en soms best eigenwijs en koppig.
    reden voor meegaan met de boot; Oliver is een kind van ontzettend rijke ouders. Ze werken echter allebei ontzettend veel en Oliver heeft nooit veel aan hen gehad. Ze willen dat hij presteert, dat hij later net zo succesvol wordt als zij nu zijn. Dit alles legt een zware druk op zijn schouders en hij gaat mee met de boot om aan die druk te ontsnappen.
    extra; Zijn vriendinnetje heeft hem recent bedrogen en nu zijn ze uit elkaar, na een relatie van bijna twee jaar. Oliver was er kapot van en hoopt op de boot haar wat te kunnen vergeten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:07 ]


    The truth may be orange!

    mag ik een jongen en een meisje reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling