• De mogelijkheid om extra uitleg te geven bij polls heb ik al een keer voorgelegd, maar er werd bijzonder weinig gereageerd. De reacties waren echter allemaal voor (Klik hier voor het topic). Ik heb echter, naast die suggestie, een nieuwe suggestie: Het zou erg handig zijn om te zien wie gestemd heeft op je poll.

    Voor of tegen?
    (schrijf wel voor wat je voor of tegen bent, voor de mogelijkheid om extra uitleg te geven (sug.1) of de mogelijkheid bij polls te zien wie er gestemd heeft (sug.2).

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:51 ]

    Ik ben voor suggestie 1, maar tegen 2. :W
    Ik ben trouwens tegen 2 omdat sommige mensen Polls liever anoniem invullen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:50 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor: vooral voor te zien wie er gestemd heeft. Maar daar kan misschien misbruik van gemaakt worden.
    Die extra uitleg is misschien wel tof, maar normaal heeft een poll geen extra uitleg nodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zeker voor optie één. Voor twee weet ik het niet, soms willen mensen niet dat je ziet op wie/wat je gestemd heb.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:49 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben wel voor de extra uitleg, ook al zou ik er geen gebruik van maken; ik kan wel begrijpen dat het handig voor anderen is. Maar ik ben tegen het zien wie er op je poll gestemd heeft aangezien dat het minder aantrekkelijk maakt voor mensen om op je poll te stemmen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Reached schreef:
    Ik ben voor suggestie 1, maar tegen 2. :W
    Ik ben trouwens tegen 2 omdat sommige mensen Polls liever anoniem invullen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Zeker voor optie één. Voor twee weet ik het niet, soms willen mensen niet dat je ziet op wie/wat je gestemd heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Zeker voor optie één. Voor twee weet ik het niet, soms willen mensen niet dat je ziet op wie/wat je gestemd heb.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    suggestie twee vind ik wel goed, maar misschien moet je dan zo'n hokje maken die je aan kunt vinken als je liever anoniem stemt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    suggestie twee vind ik wel goed, maar misschien moet je dan zo'n hokje maken die je aan kunt vinken als je liever anoniem stemt.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.