• Ik schrijf een verhaal en ik weet niet of het goed is en of ik het moet plaatsen. Ik weet ook geen titel. Zouden jullie me kunnen helpen? Dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf :$

    dit is het eerste stukje, zegmaar de intro:

    Waar moet ik beginnen, dat weet ik nooit zo goed. Mijn verhaal, mijn leven, heeft niet zo zeer een begin en een eind.Het is meer...dat mensen me niet opmerken en er pas later achterkomen dat ik er ook nog ben. Ze merken nooit op wanneer ik ergens binnen kom of ergens weg ga en in die tussentijd, zien ze me nooit staan.Ik word altijd als laatste gekozen met gym, terwijl ik nog best goed kan sporten.Wanneer er een feestje is waar m'n hele klas bij is, ben ik niet uitgenodigd,terwijl ik een redelijk feest beest ben. Wanneer m'n ouders weer eens naar een musical of ander event gaan, denken ze dat het niet geschikt voor me is, terwijl het me hartstikke leuk lijkt. Maar toch zijn er ook wel een paar voordelen. Als leraren de klas rondgaan om huiswerk te controleren, slaan ze me over terwijl ik het never nooit af heb. Als ik eens te laat thuis kom omdat ik nog op m'n vaste plekje in het park een boek zat te lezen, merken ze het niet. En ik denk, dat als ik naakt op een terrasje zou gaan zitten, niemand me zou opmerken.

    alvast bedankt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:29 ]


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Misschien als titel: Living without beeing noticed?

    xx


    ~

    'Onzichtbaar' als titel? En ik zou 't gewoon plaatsen, kan geen kwaad, toch? (: Je leert er alleen maar van, vooral als 't je eerste story is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Invisible.
    En ik dacht aan een andere '1e keer'.


    Me so good.

    Parachutes schreef:
    'Onzichtbaar' als titel? En ik zou 't gewoon plaatsen, kan geen kwaad, toch? (: Je leert er alleen maar van, vooral als 't je eerste story is.


    Dit, precies dit c:
    Onzichtbaar lijkt me een leuke titel ^-^