• Ik zit nu dus thuis - omdat mijn treinen weer eens niet rijden door een storing op Schiphol, zoveelste keer deze maand - en ik heb niets te doen. Dus dan maar verhalen lezen haha.

    Ik lees:
    x - One Direction
    x - Justin Bieber
    x - Vampire diaries/Secret circle
    x - Onbekende verhalen alleen maar als het een originele verhaallijn is.

    Ik wil wel verhalen die goed geschreven zijn.


    To infinity and beyond •

    Mijn story Schaduw Engel.
    Ik ben te lui om een linkje te zetten, dus als je wilt kijken op mijn profiel??


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I can't make you love me * One Direction


    Because I can't make you love me, if you don't.
    You can't make your heart feel something it won't.
    Here in the dark, in these final hours.
    I will lay down my heart and I'll feel the power
    But you won't. No, you won't.
    Because I can't make you love me, if you don't.


    _____________________




          ‘Ik zal je vertellen over je nieuwe opdracht,’ ze gooide de deur van haar kantoortje open en ik ging op een stoel tegenover haar bureau zitten. Mijn tasje hing ik om de leuning en ik leunde wat naar achter.
          ‘Leuke tas,’ complimenteerde ze me. Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken en keek haar dankbaar aan.
          ‘Dus, vertel,’ mompelde ik op een vragende toon. Jenny haalde een map uit haar ladekast en toverde er een blaadje uit te voorschijn.
          ‘Hierop staan alle details. Het gaat om een videoclip,’ haar lichtblonde haar viel slapjes langs haar hoofd, toen ze zich over het blaadje boog.
          ‘Een videoclip?’ verbaasd keek ik haar aan.


    LEGGO!

    Plaatje is aanklikbaar



    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Of course, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.
    || Cover made by: Rooba





    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    This is War! • One Direction


    The truth may be orange!

    "If you're a bird, I'm a bird."
    - Noah, The notebook






    In de warme zomer van 1940 ontmoeten Belle en Maarten elkaar, 2 jongeren op zoek naar veranderingen. Ze kunnen niet meer van elkaar verschillen maar desondanks is het pure liefde die tussen hen speelt. Met een symboliserende bloem, een verlangende blik en 2 smachtende harten begint hun zomerliefde die -voor hen beiden- te kort aanvoelt. Ze houden er een intense tijd op na en hartstochtelijke herinneringen.
    Maar dan breekt de oorlog in al zijn furie uit en begint alles wat ooit zo zeker leek te vervagen...
    Zal hun liefde ondanks alles stand houden?


    *Geschreven door Frodo en Helios


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Click on my name and you will find a story with One Direction(l)
    x


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    You steal my heart ~ One Direction

    iedereen zegt dat het mooi geschreven is


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    Maybe something? (A)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    http://www.quizlet.nl/stories/82918/how-life-can-change--niall-horan/

    A change in time, a change in place
    A change of jobs, a change of pace
    change your style or change your friends
    change your path and change the end


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Vengeance And Vendetta


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Ik schrijf een Liam fanfic (:
    Ik hoop dat het je wat lijkt!
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writer: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.

    http://www.quizlet.nl/stories/84280/wanneer-het-leven-van-een-18jarige-omslaat/

    romantisch/drama , leuk om te lezen, net begonnen, ik zal niet teveel verklappen maar het verhaal gaat spannend en dramatisch worden. De hoofdpersoon lijkt in de 7de hemel tot hij op het verkeerde pad raakt


    wiskunde is creatief