• Ik zit nu dus thuis - omdat mijn treinen weer eens niet rijden door een storing op Schiphol, zoveelste keer deze maand - en ik heb niets te doen. Dus dan maar verhalen lezen haha.

    Ik lees:
    x - One Direction
    x - Justin Bieber
    x - Vampire diaries/Secret circle
    x - Onbekende verhalen alleen maar als het een originele verhaallijn is.

    Ik wil wel verhalen die goed geschreven zijn.


    To infinity and beyond •

    Ik heb in de aanbieding, One Direction en Onbekende Personen, maar ben te lui om een link te geven, dus klik op mijn naam en aanschouw. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Look at my pro, ook te lui. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Everdeen schreef:
    Ik heb in de aanbieding, One Direction en Onbekende Personen, maar ben te lui om een link te geven, dus klik op mijn naam en aanschouw. (:


    Ik lees jouw stories al hahaha!


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    (...)

    Ik lees jouw stories al hahaha!


    Oepsie, dan heb jij mijn eerste post niet gelezen. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Ik weet niet of je van dit genre houdt, maar goed. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weet niet of je dit goed vind, maar je kunt een kijkje nemenIf you play with my feelings, I play with your food - Nial James Horan

    Forgotten memories// one direction

    ~One direction bestaat
    ~nederlands geschreven
    ~abo is handig, want ik waarschuw niet
    Ik hoop dat je het goed vindt :) X


    Always look on the bright side of life.

    http://www.quizlet.nl/stories/78504/different/


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Vampire Direction
    Here you go c:


    nothing is true, everything is permitted.


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 23:00 ]

    Accidentally in love || One Direction


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.


    Symphony of Darkness


    Een verhaal over onbekende personen - afspelend in het vergeten stadje 'Crainville'. Daar waar een meisje met lokken zo rood als bloed schuilt onder een treurwilg - wachtend op de prins van het duister.

    * Begint 19O412
    ** 'Leave
    *** Nederlands gesproken en geschreven


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clickkkk on my name. Ik heb 2 onbekende personen stories voor je als je 't at vindt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.