• Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    Mensen kunnen hun facebook account toch deleten?

    Dus zet je password in je testament en zeg dat ze je account moeten deleten als je dood bent. En dat ze niet moeten schrikken van al die penisfotos die je naar knappe meisjes hebt gestuurd :Y)


    Lol, dat is ook een optie.


    Til hug og blod.

    RainbowDash schreef:
    Mensen kunnen hun facebook account toch deleten?

    Dus zet je password in je testament en zeg dat ze je account moeten deleten als je dood bent. En dat ze niet moeten schrikken van al die penisfotos die je naar knappe meisjes hebt gestuurd :Y)


    comfort in c h a o s

    Owh, daarom accepteert diegene me niet als vriend.

    Tja, ik vind Alwin's idee wel goed.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:24 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scharry schreef:
    Eng. Maar toch grappig.


    Bad decisions make good stories.

    Hahaha :'D Lekker luguber :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Hahaha :'D Lekker luguber :3


    'Mommy, I can see dead people' will get a whole new meaning! ;o


    Til hug og blod.

    Wat is daar eng aan, het is vrij logisch. Zeker tegenwoordig staan doden nog bij veel dingen ingeschreven. Wij krijgen nog steeds post voor mijn moeder terwijl die al 6 jaar dood is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Wat is daar eng aan, het is vrij logisch. Zeker tegenwoordig staan doden nog bij veel dingen ingeschreven. Wij krijgen nog steeds post voor mijn moeder terwijl die al 6 jaar dood is.


    In Japan wonen opvlalend veel dode 100+ers die nog een pensioen krijgen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Eerlijk gezegd geloof ik ook best dat er accounts hier op Q zijn van mensen die niet meer leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    Mensen kunnen hun facebook account toch deleten?


    Nee, Facebook blijft de gegevens van de desbetreffende gebruiker behouden, zelfs als de gebruiker wilt dat deze verwijderd wordt. Ik dacht dat dit ondertussen wel een bekende feit is.

    Hier is nog een artikel dat gerelateerd is aan het ''verwijderen'' van dingen van Facebook:
    http://tweakers.net/nieuws/79798/verwijderde-fotos-blijken-na-jaren-nog-steeds-online-op-facebook.html

    Akarin schreef:
    (...)

    Nee, Facebook blijft de gegevens van de desbetreffende gebruiker behouden, zelfs als de gebruiker wilt dat deze verwijderd wordt. Ik dacht dat dit ondertussen wel een bekende feit is.

    Hier is nog een artikel dat gerelateerd is aan het ''verwijderen'' van dingen van Facebook:
    http://tweakers.net/nieuws/79798/verwijderde-fotos-blijken-na-jaren-nog-steeds-online-op-facebook.html


    Ik word steeds blijer dat ik er nooit iets opgezet heb :Y)
    *heeft een facebook om te scrabbelen met mensen*


    quidquid excusatio prandium pro