• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Frodo schreef:
    Ik zit ook in Gryffindor ^^ we kunnen echt bijna the housecup winnen!

    Inderdaad ! dat word dus druk bezig met potions maken en duelleren :]
    Ik wacht nu ook tot een potion klaar is voor de "tweede ronde" nu maar hopen dat die goed gaat.. heb al zo vaak mijn ketel opgeblazen.. :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Inderdaad ! dat word dus druk bezig met potions maken en duelleren :]
    Ik wacht nu ook tot een potion klaar is voor de "tweede ronde" nu maar hopen dat die goed gaat.. heb al zo vaak mijn ketel opgeblazen.. :X


    Ik heb er in totaal al 31 gemaakt (krul) ik kan niet duelleren, maar potions maken is wel helemaal mijn ding ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zijn er hier ook mensen die bij Ravenclaw zitten? mijn username is CatRune144 (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb er in totaal al 31 gemaakt (krul) ik kan niet duelleren, maar potions maken is wel helemaal mijn ding ^^


    Bij mij is het dus totaal andersom hihi

    Ik vind het wel grappig dat Gryffindor de meeste "leden" heeft haha, en Ravenclaw nu derde is terwijl die tijdens de Beta altijd eerste was =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha klopt, maar het heeft wel even geduurd voordat Gryffindor er bovenop was :P tis ook heel lang ongeveer gelijkstand geweest!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Bij mij is het dus totaal andersom hihi

    Hoeveel spells heb jij? Het is omdat ik maar 3 spells kan dat ik altijd verlies bij duelleren --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoeveel spells heb jij? Het is omdat ik maar 3 spells kan dat ik altijd verlies bij duelleren --'

    Ik heb 21 spells waarvan ik er maar 10 kan gebruiken (lekker logisch)
    Maar zelfs met die 10 ben ik er nog redelijk slecht in.. heb met duelleren nog maar 70 housepoints binnengehaald XD
    Toverdranken gaan we nu toch nog wel makkelijker af, het is alleen jammer dat je zo lang moet wachten Wacht nu ook weer...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 21:22 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik heb 21 spells waarvan ik er maar 10 kan gebruiken (lekker logisch)
    Maar zelfs met die 10 ben ik er nog redelijk slecht in.. heb met duelleren nog maar 70 housepoints binnengehaald XD
    Toverdranken gaan we nu toch nog wel makkelijker af, het is alleen jammer dat je zo lang moet wachten Wacht nu ook weer...


    Hoe kan het dat jij er zoveel hebt? ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoe kan het dat jij er zoveel hebt? ;o

    Hoeveel spreukenboeken heb je ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Hoeveel spreukenboeken heb je ?


    2, jij?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    2, jij?

    Ik heb er 3, de derde kan je als het goed is ook in een hoofdstukje verstopt vinden..

    mijn account :
    name : SparksMidnight13351
    House : Gryffindor
    WAND
    Length: 10 3/4 inch
    Wood: Pear
    Core: Phoenix Feather
    Flexibility: Slightly Springy

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 21:46 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)[/center]


    Weet je toevallig ook in welk hoofdstukje? (A)

    Ik ben EchoGlow22009


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Weet je toevallig ook in welk hoofdstukje? (A)

    Ik heb nog eens rondgekeken door het eerste boek, maar ik zou echt geen flauw idee meer hebben :S misschien gewoon ergens in een boekenkast...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik heb nog eens rondgekeken door het eerste boek, maar ik zou echt geen flauw idee meer hebben :S misschien gewoon ergens in een boekenkast...


    Dat is het probleem, er zijn tientallen boekenkasten ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien