• Is het eindelijk weer eens wat lekkerder weer, zit ik binnen te leren voor mijn toetsen van deze week. Het hele weekend regent het en is het fucking koud, maar als ik dan weer school heb gaat de zon schijnen. Unfair!

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 14:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negligible schreef:
    Hier is het afwisselend. Het heeft al gehageld, geregend.. en nu schijnt de zon. Maar het is te koud om buiten te zitten.
    Ik had wel hetzelfde de weken voor de vakantie. Toen was het ook mooi weer en moest ik leren


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het maar koud, maar hier schijnt de zon ook.
    Ga buiten leren?


    Me so good.

    Ik heb hier plaatselijke regen. Soms komt er water uit de hemel vallen en 5 minuten later schijnt de zon(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je een tuin? ga lekker daar zitten leren!


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Escritura schreef:
    Ga buiten leren


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ga buiten leren. Opzich zie ik geen mooi weer als ik uit me raam kijk, maar oke x] Zelf moet ik ook freaking examens leren voor morgen, pff.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ach, dan waarderen we 't mooie weer meer, als we eens mooi weer hebben en er ook van kunnen genieten :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had naar buiten kunnen gaan, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan. In onze achtertuin zwermen telkens hommels en mijn moeder denkt dat er een nest wordt gebouwd. Dus dat word eerst verdelgen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negligible schreef:
    Hier is het afwisselend. Het heeft al gehageld, geregend.. en nu schijnt de zon. Maar het is te koud om buiten te zitten.
    Ik had wel hetzelfde de weken voor de vakantie. Toen was het ook mooi weer en moest ik leren


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Negligible schreef:
    Hier is het afwisselend. Het heeft al gehageld, geregend.. en nu schijnt de zon. Maar het is te koud om buiten te zitten.
    Ik had wel hetzelfde de weken voor de vakantie. Toen was het ook mooi weer en moest ik leren

    het regende hier ook vandaag, maar niet zo lang
    en ik moest stage lopen