• Oké mensjes, ik ben a big fan of One Direction en heb een vraagje:
    wanneer komen ze nou naar België? (:
    Overal lees ik andere dingen: dat ze dit jaar nog komen,in 2013,dat ze helemaal niet komen,...
    Weten jullie misschien al wat meer? En als jullie meer info vinden,zouden jullie mij kunnen zeggen van waar je die info haalt? heel erg bedankt ! (H)

    xx
    Directioner

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:11 ]

    Voorlopig komen hun nog niet naar België & Nederland. Ze waren bezig in Amerika en nu in Australië. En daarna komt een tour door de UK. Er is nog niks bekend gemaakt over een Europese tour en als ze dat gaan doen, zal het rond 2013/2014 zijn en dan komen ze denk ik wel naar België en Nederland.

    Wanrooy schreef:
    Voorlopig komen hun nog niet naar België & Nederland. Ze waren bezig in Amerika en nu in Australië. En daarna komt een tour door de UK. Er is nog niks bekend gemaakt over een Europese tour en als ze dat gaan doen, zal het rond 2013/2014 zijn en dan komen ze denk ik wel naar België en Nederland.

    dankje en van waar haal je die informatie?

    1D1D1D schreef:
    (...)
    dankje en van waar haal je die informatie?


    Wel ze waren eerst in Amerika, dat was zeker. Nu in Australië en dat is ook zeker. Op hun site staan ook allerlei concerten gepland, van in midden 2013. En aangezien er niks is bekend gemaakt van een Europese tour, lijkt het me duidelijk dat dan waarschijnlijk eind 2013, begin 2014 aan een Europese tour beginnen en dan zullen ze zoals ik al zei wel naar beide landen komen.

    Hopelijk worden we toegevoegd aan de wordltour lijst, en Zayn had gezegd dat ze graag weer in de herfst zouden willen komen.


    Food.

    Scharry schreef:
    Hopelijk worden we toegevoegd aan de wordltour lijst, en Zayn had gezegd dat ze graag weer in de herfst zouden willen komen.

    dus Zayn zei dat ze graag naar België in de herfst willen komen? 2012/2013 ? (:

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Wel ze waren eerst in Amerika, dat was zeker. Nu in Australië en dat is ook zeker. Op hun site staan ook allerlei concerten gepland, van in midden 2013. En aangezien er niks is bekend gemaakt van een Europese tour, lijkt het me duidelijk dat dan waarschijnlijk eind 2013, begin 2014 aan een Europese tour beginnen en dan zullen ze zoals ik al zei wel naar beide landen komen.

    Ah oké, jammer dat het zo lang nog duurt...

    Ik had ook ergens in een boekje gelezen dat ze eind 2013 naar België zouden komen.