• Mijn droom is in vervulling gegaan, ik wou heel graag in de top stories staan en nu sta ik erin!
    Ik kwam thuis van voorjaarsweekend en toen zag ik in de top 5 mijn verhaal staan
    Our Letters Are My Breath-Niall Horan- schrijf ik samen met Criminiall
    En die staat vandaag op 5!
    Ik vind het echt supervet en ben er superblij mee
    Wie van jullie allemaal heeft er wel eens in de top stories gestaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wel een keer met m'n quiz, dacht ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Austen schreef:
    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik, met een verhaal zonder beroemde personen en op de eerste plaats (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice. :]

    Ik heb er altijd heel veel in gestaan, al sinds hij net opgezet werd. Maar ik schrijf nu niet veel meer online en het hoeft van mij ook niet zo heel nodig.


    Til hug og blod.

    Rooskens schreef:
    Ik, 's nachts, maar nooit echt overdag ofso.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    's Nachts, maar toen had ik 72 abo's of zo (waar ik wel echt trots op was) maar het hoeft van mij eigenlijk niet, vind het wel goed zo, maar als het een keer zou gebeuren zou het leuk zijn, denk ik.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heb er met 3/4 verhalen ofzo in gestaan, maar 2 van de 3/4 was in mijn begintijd en was puur vriendjespolitiek en daar ben ik dus ook absoluut niet trots op.


    Let it come and let it be

    Met mijn HP-story toen de HP-hype er was wel vaak, maar het is jammer dat er niet wat meer onbekende stories in de top komen, de fanfictions kunnen leuk zijn maar het is altijd hetzelfde met dezelfde personen D:

    Nee nog nooit :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Austen schreef:
    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eentje die ik op Navy schreef, en een jaar geleden mijn eigen verhaal haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    En je weet zkr niet waarom he
    alleen omdat het nu in is. die verhalen van id ofzo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik 1keer, met een verhaal van Draco Malfoy. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mandje schreef:
    En je weet zkr niet waarom he
    alleen omdat het nu in is. die verhalen van id ofzo

    Er zijn veel van die verhalen, ja daar ben ik het mee eens
    Maar ik denk dat dat de enige reden is waarom wij in de top stonden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mandje schreef:
    En je weet zkr niet waarom he
    alleen omdat het nu in is. die verhalen van id ofzo

    Kind houd je mond gewoon, dat je jaloers bent weten we ook wel zonder zo'n achterlijke reactie. Ja, 1Dheeft ze geholpen, maar er zijn zó veel 1D verhalen, en uit al die verhalen is juist die van hun gekozen en dat is neit voor niets. Ik weet hoe Sterre schrijft en jij duidelijk niet. Ze schrijft fantastisch, als je haar verhaal zou bekijken zou je dat zo inzien, maar nee, dat doe je niet. Je propt iedereen in hetzelfde hokje zonder ook maar enigzinds naar ze om te kijken.
          Misschien is je toetsenbord uit het raam gooien een idee, gezien er bij jou toch alleen maar onzin uitkomt. Maar voor niet iedereen geld hetzelfde. Er zijn mensen die toevallig wèl kunnen schrijven en dat één van hen nou toevallig over 1D schrijft, is fijn voor de fans en jammer voor de haters, maar het is zo. En helaas zijn er dus ook mensen zoals jij die onmogelijk hun koppen dicht kunnen houden en waar ik nu ook heerlijk tegen aan kan/mag zeiken. Ik geef toe, sommige stories in de top zijnb ehoorlijk slecht, maar lang niet allemaal en als je de moeite zou doen ze te lezen zou je dat weten, maar dat doe je niet. Daar ben je te 'trots' op en kind, je trots is verschrikkelijk onterecht. Jaloezie is niets om trots op te zijn.


    Let it come and let it be