• Mijn droom is in vervulling gegaan, ik wou heel graag in de top stories staan en nu sta ik erin!
    Ik kwam thuis van voorjaarsweekend en toen zag ik in de top 5 mijn verhaal staan
    Our Letters Are My Breath-Niall Horan- schrijf ik samen met Criminiall
    En die staat vandaag op 5!
    Ik vind het echt supervet en ben er superblij mee
    Wie van jullie allemaal heeft er wel eens in de top stories gestaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Austen schreef:
    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction die er ALTIJD in staan


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nope. Maar dat is ook niet meer dan logisch (krul)


    -

    Austen schreef:
    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction.


    Don't be like the rest of them, darling

    Austen schreef:
    Ik niet, maar ik schrijf dan ook geen one direction fanfiction.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Complexity schreef:
    (...)
    Kind houd je mond gewoon, dat je jaloers bent weten we ook wel zonder zo'n achterlijke reactie. Ja, 1Dheeft ze geholpen, maar er zijn zó veel 1D verhalen, en uit al die verhalen is juist die van hun gekozen en dat is neit voor niets. Ik weet hoe Sterre schrijft en jij duidelijk niet. Ze schrijft fantastisch, als je haar verhaal zou bekijken zou je dat zo inzien, maar nee, dat doe je niet. Je propt iedereen in hetzelfde hokje zonder ook maar enigzinds naar ze om te kijken.
          Misschien is je toetsenbord uit het raam gooien een idee, gezien er bij jou toch alleen maar onzin uitkomt. Maar voor niet iedereen geld hetzelfde. Er zijn mensen die toevallig wèl kunnen schrijven en dat één van hen nou toevallig over 1D schrijft, is fijn voor de fans en jammer voor de haters, maar het is zo. En helaas zijn er dus ook mensen zoals jij die onmogelijk hun koppen dicht kunnen houden en waar ik nu ook heerlijk tegen aan kan/mag zeiken. Ik geef toe, sommige stories in de top zijnb ehoorlijk slecht, maar lang niet allemaal en als je de moeite zou doen ze te lezen zou je dat weten, maar dat doe je niet. Daar ben je te 'trots' op en kind, je trots is verschrikkelijk onterecht. Jaloezie is niets om trots op te zijn.


    Love, je hebt aan de ene kant gelijk, vele verhalen zijn prachtig geschreven, maar ook een groot reden waarom de verhalen die in de top in eerste instantie opgevallen zijn, is omdat er 1D in voor komt. Er zijn nou eenmaal veel fans hier en er is een Hype op Q en die lezen een 1D story sneller dan een onbekend story. (Ik bedoel niet iedereen, ff dat dat duidelijk is). Ik kan je beloven dat de helft van die verhalen niet in de Top zouden staan als ze geen 1D waren.

    Loveless schreef:
    (...)

    Love, je hebt aan de ene kant gelijk, vele verhalen zijn prachtig geschreven, maar ook een groot reden waarom de verhalen die in de top in eerste instantie opgevallen zijn, is omdat er 1D in voor komt. Er zijn nou eenmaal veel fans hier en er is een Hype op Q en die lezen een 1D story sneller dan een onbekend story. (Ik bedoel niet iedereen, ff dat dat duidelijk is). Ik kan je beloven dat de helft van die verhalen niet in de Top zouden staan als ze geen 1D waren.

    I know, maar dat geld niet voor alle. Ik ben ook absoluut geen 1D fan en ik weet dat 1D er een grote rol in meespeelt, maar dat kind gedraagt zich alsof de Top5 een soort 'List of Shame' is ipv 'List of Honor'. Alles wat daar in staat en een één en 'D' in diezelfde regel heeft zou zogenaamd slecht zijn. Dan is ze net zo slecht bezig als mensen die alleen verhalen lezen vanwegen de beroemdheid, of eigenlijk nog slechter zelfs :'D


    Let it come and let it be

    Gefeliciteerd! Ikzelf nog nooit omdat ik niet over One Direction of zo'n soort hype schrijf. Dan wordt het al gauw moeilijk om in de top te komenxD


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Complexity schreef:
    (...)
    I know, maar dat geld niet voor alle. Ik ben ook absoluut geen 1D fan en ik weet dat 1D er een grote rol in meespeelt, maar dat kind gedraagt zich alsof de Top5 een soort 'List of Shame' is ipv 'List of Honor'. Alles wat daar in staat en een één en 'D' in diezelfde regel heeft zou zogenaamd slecht zijn. Dan is ze net zo slecht bezig als mensen die alleen verhalen lezen vanwegen de beroemdheid, of eigenlijk nog slechter zelfs :'D

    Dat klopt en daar heeft ze ook ongelijk in, er zijn genoeg mooie verhalen over 1D die goed geschreven zijn. Ik persoonlijk lees geen 1D heb 1 geschreven en het werd al snel duidelijk dat als het geen 1D verhaal was, ik bijna geen lezers zou hebben, terwijl het na mijn mening wel een goed verhaal aan het worden is. Het is wel jammer dat het zo voorgetrokken wordt, aangezien verhalen zonder 1D echt moeite hebben met in de Top te komen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeldt en vind het inderdaad jammer dat mensen zo snel een verhaal vooroordelen omdat er "1D" in voor komt. (;

    Oeh leuk voor je!! :D
    Ik haha, maar dat kwam omdat ik mezelf een kudo gaf om 12 uur lol
    Mijn 1D stories hebben niet genoeg abo's voor de top geloof ik.
    Maar ik ben er wel trots op en ben blij met alle lieve abo's die ik heb! (:
    Volgens mij ga ik je story straks lezen! ;D
    Gefeliciteerd met de top btw! <3
    xx


    Give the love around and back around it goes.

    Er zijn altijd allemaal 1D story's aan de top, meestal omdat alleen de meeste 1D allemaal kudo's krijgen terwijl de anderen het ook verdienen om mischien 1 keer in die top te komen.. Maar in ieder geval gefeliciteerd


    Don't be like the rest of them, darling

    Nee, sta/stond wel bij topleden. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    1D verhalen zullen na verloop van tijd wel verdwijnen. Het is een hype net zoals alle andere hypes en misschien maken andere verhalen dan een kans :)

    Gewoon , leuk dat je in de top staat. Ik sta er meestal 's nachts in met mijn verhaal maar dat telt indd niet echt :p


    And I hope.. we'll meet again..

    TheRumIsGone schreef:
    Er zijn altijd allemaal 1D story's aan de top, meestal omdat alleen de meeste 1D allemaal kudo's krijgen terwijl de anderen het ook verdienen om mischien 1 keer in die top te komen.. Maar in ieder geval gefeliciteerd


    Dan is vandaag dus een uitzondering ;) Er staan inderdaad veel 1D verhalen in maar die verdienen het ook denk ik. Want er zijn erg veel verhalen over 1D, blijkbaar zijn zij goedgenoeg voor de top. Btw nu staat ook een verhaal Seduction in die niet over 1D gaat en die staat deze week al de hele tijd in de top.

    Ik erger me er eerder aan dat als een bekende schrijver meteen in de top komt als hij nog geen hoofdstuk geschreven heeft, ikb edoel misschien is de schrijver goed maar wat heb je er dan aan als er geen hoofdstukken zijn. Nee daar erger ik me echt aan.:S

    Justin Bieber is ook allang weer voorbij, dat heeft ook maar een paar maandjes geduurd. :')
    En straks is er weer een andere boyband waar mensen graag verhalen over willen schrijven.
    Alles verdwijnt uiteindelijk wel weer.

    Maar afijn. Gefeliciteerd met je plek in de top. (:
    Ik weet hoe fijn dat voelt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xMuppet schreef:
    (...)

    Dan is vandaag dus een uitzondering ;) Er staan inderdaad veel 1D verhalen in maar die verdienen het ook denk ik. Want er zijn erg veel verhalen over 1D, blijkbaar zijn zij goedgenoeg voor de top. Btw nu staat ook een verhaal Seduction in die niet over 1D gaat en die staat deze week al de hele tijd in de top.

    Ik erger me er eerder aan dat als een bekende schrijver meteen in de top komt als hij nog geen hoofdstuk geschreven heeft, ikb edoel misschien is de schrijver goed maar wat heb je er dan aan als er geen hoofdstukken zijn. Nee daar erger ik me echt aan.:S


    Jep.. dat is ook heel iritand.. Maar als je een verhaal zoekt dat niet 1D is maar bijv. hp dan staat hij niet vaak in de toplijst terwijl veel van de hp en andere verhalen erg goed zijn ^^


    Don't be like the rest of them, darling