• [RPG] Connection with a horse.

    © RPGrechten van Aldwyn.
    Lees de regels en het overige voordat je meedoet!




    # Verhaal #

    Na een strenge winter zijn in de lente Manege ’t Hof en Manege de Hoef, die twee lichte rivalen zijn en vaak wedstrijden tegen elkaar doen, open gegaan. Alle tieners en pubers die er zitten zijn door het dolle heen. Eindelijk mogen ze weer naar de Manege!

    # Doel #

    Eigenlijk is er geen doel. Het grootste doel is eigenlijk dat je meer te weten komt over paarden, dat je plezier hebt en dat je erachter komt wat een mooie dieren paarden zijn. Je mag natuurlijk zelf weten wat je allemaal doet. Niet alles, natuurlijk, maar een deel ervan mag je zelf verzinnen. Of je nou met je paard oefent of je vrienden maakt, het maakt niet uit. Als je maar wát doet.

    # Plattegrond #

    De plattegrond is in maak.

    # Regels #

    # Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    # Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    # Je moet persé twee paspoortjes invullen, eentje van je paard en eentje van je normale persoon.
    # Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    # Je moet actief zijn.
    # De pubers/tieners mogen iets van paarden weten, het hoeft niet persé. De leraren daarentegen moeten iets over paarden weten, hun geven er namelijk les over. De directeur/directrice moet heel erg veel over paarden weten!
    # Geen 16/14/12+.
    # Geen one-liners!
    # Geen geruzie buiten IC.
    # Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik bijvoorbeeld dat je van je paard afgeduwd word en naar het ziekenhuis word gebracht. Dan trek je de aandacht van andere tieners. Dat mag niet. Tussendoor mag het, niet de hele tijd.
    # Er zijn 14 tieners per manege. Ieder heeft zijn eigen leraar/coach. Er zijn dus ook 14 lerare(sse)n. Er zijn in totaal 28 leerlingen en 28 leraren/coaches.
    # Doe ik in paardendingen iets verkeerd? Zeg het gerust tegen me, ik zal het accepteren en het (misschien) veranderen.
    # De foto’s van de mensen mogen bekenden zijn, maar niet al te bekend. Vermeld het wel, ik keur het goed of niet.
    # De twee maneges zijn écht rivalen. Soms moeten ze wel samenwerken, maar dan kunnen ze elkaar echt niet uitstaan. Ze proberen hier ook echt elkaar tegen te werken.
    # Eén persoon en paard per account. Een coach/leraar heeft hier namelijk ook een paard.
    # Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    # Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.


    # Rollen #

    ~ Manege ’t Hof ~

    ~- “Directeur/Directrice” -~

    ~

    ~- Leerlingen -~

    ~ Meisjes ~

    ~ Semme Demile ~ Carlos ~ Aldwyn
    ~ May Violet Grey ~ Gideon ~ FingerNiall
    ~ Emily Rose ~ Blanca ~ Leannan
    ~ Gereserveerd door ZuperZaynx
    ~
    ~
    ~

    ~ Jongens ~

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~- Lerare(sse)n -~

    ~ Gereserveerd door Password
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~ Manege de Hoef ~

    ~- “Directeur/Directrice” -~

    ~

    ~- Leerlingen -~

    ~ Meisjes ~

    ~ Rose Amarante Tarion Isles ~ Firework ~ IceQueenIce
    ~ Gereserveerd door Space
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~ Jongens ~

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~- Lerare(sse)n -~

    ~ Gabriël Stone ~ Bentley ~ Diabelli
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    # Topics #

    Alleen dit topic is er.

    # Invullijstje #

    ~- Persoon -~

    Rol (leraar of leerling):
    Naam:
    Komt oorspronkelijk uit:
    Geslacht:
    Manege:
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10)
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32):
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto):
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Specialiteit van paardenmoves:
    Waarom een goede band met (naam):
    Extra:


    ~- Paard -~

    Naam:
    Komt oorspronkelijk uit:
    Geslacht:
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10):
    Leeftijd (13 tot 30):
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Specialiteit:
    Waarom een goede band met (naam):
    Extra:


    # RPG #

    De RPG begint met 2 jongens, 2 meisjes en een paar (1/2/3/4) leraren/coaches.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 12:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel een vrouwelijke lerares aanmaken voor Manege 't Hof. (:

    Leeft het hierzo nog?

    Gewoon wachten, uiteindelijk zal je wel antwoord krijgen:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ik heb je er gister al bij gezet..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oké, dan zal ik morgen mijn rol invullen. Ik ben nu inspiratieloos en moet leren voor een proefwerk..

    Rol: Leerling
    Naam: Rick Alexander Thorn
    Komt oorspronkelijk uit: Amerika, Texas
    Geslacht: Mannelijk
    Manege: manege de hoef
    Niveau met paarden: 7
    Leeftijd:17, bijna 18
    Uiterlijk:


    Rick heeft donkerblonde haren die vrijwel altijd perfect in model vallen. Hij heeft blauwgrijze ogen. Hij is blank. Hij heeft redelijk volle, roze lippen. Hij is ongeveer 1,87 en flink gespierd. Hij gaat meestal simpel gekleed.
    Innerlijk: Rick is een relaxte jongen. Hij maakt zich niet snel ergens zorgen over. Angst en stress zijn hem vreemd. Hij is bijna altijd vrolijk en straalt dat ook uit waardoor mensen graag bij hem in de buurt zijn. Hij krijgt het voor elkaar om bijna altijd kalm te blijven. Hij is ook redelijk eigenwijs en koppig.
    Specialiteit van paardenmoves: Draf, hij maakt vaak lange buitenritten.
    Waarom een goede band met: Ze begrijpen elkaar en vullen elkaar precies aan. Boy is net als hem rustig en is het liefst buiten.
    Extra: Hij heeft een tattoo met: "Born to raise hell" op zijn pols omdat hij vaak zegt dat iemand naar de hel mag lopen als die irritant is.

    ~- Paard -~

    Naam: Tessaby Boy of Boy
    Komt oorspronkelijk uit: Amerika
    Geslacht: Mannelijk
    Niveau met ‘moves’: 6
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Boy is goed gebouwd, hij is zwart met witte sokken en een kol.
    Innerlijk: Boy is ged handelbaar paard. Hij probeert je graag even uit maar gehoorzaamt Rick uitstekend. Hij wordt helemaal vrolijk als hij naar buiten mag en is buitengewoon sociaal
    Specialiteit: Hij heeft een goed uithoudingsvermogen en is een redelijke springer.
    Waarom een goede band met: De twee zijn samen opgegroeid en hun karakter lijkt op elkaar.
    Extra: Boy heeft de neiging om een onbekende ruiter af te gooien. Met Rick erbij valt het wel mee.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rol (leraar of leerling): Leerling
    Naam: Sharona Melrose Avery
    Komt oorspronkelijk uit: Frankrijk
    Geslacht: Vrouwelijk
    Manege: Manege ’t Hof
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10) 9
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32): Ze is net 15.
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto):


    Sharona heeft lang zwart haar dat golvend over haar rug valt, het valt nog net niet over haar kont. Haar grijze ogen staan meestal kil, gemeen en arrogant. Ze is niet de langste, ze heeft een lente van 1,69. Ze is wel slank.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Ze is best bitchy, maar dat is vooral bij de mensen van de andere manege. Bij haar vrienden is ze gewoon lief en komt ze voor hun op. Ze heeft last van wat woedeproblemen, maar meestal kan ze zich gewoon inhouden. Ze weet dat ze een goede ruiter is, en laat dat ook wel merken. Daarom komt ze soms wat arrogant over.
    Specialiteit van paardenmoves: Dressuur en springen
    Waarom een goede band met (naam): Ze hebben elkaars volledige vertrouwen, en Sharona verzorgt hem perfect.
    Extra: /


    Naam: Amoré
    Komt oorspronkelijk uit: Ierland
    Geslacht: Vrouwelijk
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10): 8
    Leeftijd (13 tot 30): 13
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):


    Blizzard heeft een witte vacht, met hier en daar wat zwarte toevoegingen. Verder is ze sterk gebouwd, en heeft ze dezelfde kleur ogen als Sharona.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Amoré lijkt een beetje op Sharona, Amoré doet ook alleen wat zijzelf wil. De enige waar ze altijd luistert is Sharona, maar als een andere ruiter in de buurt is mogen die niet in haar buurt komen. Anders gaan ze trappen.
    Specialiteit: Springen en Dressuur.
    Waarom een goede band met (naam): Volledige vertrouwen, en goed lusiteren.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Is mijn rol goed?


    El Diablo.

          Ofcourse. Ik pas alles morgen aan. Maar ik heb nog jongens nodig! D:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    is mijn rol van Rick goed?


    Remember to be ridiculous.

    In de meeste roleplay's ben ik al een jongen, dus hier wil ik een meisje. Als ik twee personage's mag kan ik nog wel een jongen aanmaken.. :/

    Ik wil best nog een jongen aanmaken maar je mag maar een rol dus dat gaat dan niet.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Ik wil best nog een jongen aanmaken maar je mag maar een rol dus dat gaat dan niet.


    Ik ook..

    Join the club


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Join the club


    Doe ik. ;D