• [RPG] Connection with a horse.

    © RPGrechten van Aldwyn.
    Lees de regels en het overige voordat je meedoet!




    # Verhaal #

    Na een strenge winter zijn in de lente Manege ’t Hof en Manege de Hoef, die twee lichte rivalen zijn en vaak wedstrijden tegen elkaar doen, open gegaan. Alle tieners en pubers die er zitten zijn door het dolle heen. Eindelijk mogen ze weer naar de Manege!

    # Doel #

    Eigenlijk is er geen doel. Het grootste doel is eigenlijk dat je meer te weten komt over paarden, dat je plezier hebt en dat je erachter komt wat een mooie dieren paarden zijn. Je mag natuurlijk zelf weten wat je allemaal doet. Niet alles, natuurlijk, maar een deel ervan mag je zelf verzinnen. Of je nou met je paard oefent of je vrienden maakt, het maakt niet uit. Als je maar wát doet.

    # Plattegrond #

    De plattegrond is in maak.

    # Regels #

    # Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    # Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    # Je moet persé twee paspoortjes invullen, eentje van je paard en eentje van je normale persoon.
    # Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    # Je moet actief zijn.
    # De pubers/tieners mogen iets van paarden weten, het hoeft niet persé. De leraren daarentegen moeten iets over paarden weten, hun geven er namelijk les over. De directeur/directrice moet heel erg veel over paarden weten!
    # Geen 16/14/12+.
    # Geen one-liners!
    # Geen geruzie buiten IC.
    # Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik bijvoorbeeld dat je van je paard afgeduwd word en naar het ziekenhuis word gebracht. Dan trek je de aandacht van andere tieners. Dat mag niet. Tussendoor mag het, niet de hele tijd.
    # Er zijn 14 tieners per manege. Ieder heeft zijn eigen leraar/coach. Er zijn dus ook 14 lerare(sse)n. Er zijn in totaal 28 leerlingen en 28 leraren/coaches.
    # Doe ik in paardendingen iets verkeerd? Zeg het gerust tegen me, ik zal het accepteren en het (misschien) veranderen.
    # De foto’s van de mensen mogen bekenden zijn, maar niet al te bekend. Vermeld het wel, ik keur het goed of niet.
    # De twee maneges zijn écht rivalen. Soms moeten ze wel samenwerken, maar dan kunnen ze elkaar echt niet uitstaan. Ze proberen hier ook echt elkaar tegen te werken.
    # Eén persoon en paard per account. Een coach/leraar heeft hier namelijk ook een paard.
    # Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    # Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.


    # Rollen #

    ~ Manege ’t Hof ~

    ~- “Directeur/Directrice” -~

    ~

    ~- Leerlingen -~

    ~ Meisjes ~

    ~ Semme Demile ~ Carlos ~ Aldwyn
    ~ May Violet Grey ~ Gideon ~ FingerNiall
    ~ Emily Rose ~ Blanca ~ Leannan
    ~ Gereserveerd door ZuperZaynx
    ~
    ~
    ~

    ~ Jongens ~

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~- Lerare(sse)n -~

    ~ Gereserveerd door Password
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~ Manege de Hoef ~

    ~- “Directeur/Directrice” -~

    ~

    ~- Leerlingen -~

    ~ Meisjes ~

    ~ Rose Amarante Tarion Isles ~ Firework ~ IceQueenIce
    ~ Gereserveerd door Space
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~ Jongens ~

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    ~- Lerare(sse)n -~

    ~ Gabriël Stone ~ Bentley ~ Diabelli
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    # Topics #

    Alleen dit topic is er.

    # Invullijstje #

    ~- Persoon -~

    Rol (leraar of leerling):
    Naam:
    Komt oorspronkelijk uit:
    Geslacht:
    Manege:
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10)
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32):
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto):
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Specialiteit van paardenmoves:
    Waarom een goede band met (naam):
    Extra:


    ~- Paard -~

    Naam:
    Komt oorspronkelijk uit:
    Geslacht:
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10):
    Leeftijd (13 tot 30):
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Specialiteit:
    Waarom een goede band met (naam):
    Extra:


    # RPG #

    De RPG begint met 2 jongens, 2 meisjes en een paar (1/2/3/4) leraren/coaches.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 12:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xHaribo schreef:
    Haal je mijn reservering eraf ? Bedenk me net dat sgool weer begint, en het het laatste trimester is, dus ik moet mijn best egt doen.


    No problem, en succes met school :').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aldwyn schreef:
    (...)

    Je moet twee paspoortjes maken, eentje van het mens, eentje van het paard, maar je moet er maar eentje spelen en dat is het mens. Het mens moet natuurlijk wel het paard zelf gebruiken, het paard dat je maakt is je eigen paard. Duidelijk? ;').

    ja


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ~- Persoon -~

    Rol (leraar of leerling): Leerling
    Naam: May Violet Grey
    Komt oorspronkelijk uit: Engeland
    Geslacht: Vrouwelijk
    Manege: Manege 't Hof
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10): (Ik zit zelf op paardrijden al 9 jaar) een 9.7
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32): 17
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto): (komt nog)
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): (Komt nog)
    Specialiteit van paardenmoves: Springen en Horseball
    Waarom een goede band met (naam): May en Gideon begrijpen elkaar. Ze kennen elkaar al toen ze beide klein waren.
    Extra: X

    ~- Paard -~

    Naam: Gideon
    Komt oorspronkelijk uit: Engeland
    Geslacht: Mannelijk
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10): 8
    Leeftijd (13 tot 30): 14
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):


    Innerlijk (het liefst uitgebreid): (komt later)
    Specialiteit: Springen en Horseball
    Waarom een goede band met (naam): Ze begrijpen elkaar goed en kennen elkaar al lang waardoor gideon haar lindelings vertrouwd
    Extra: Hij schrikt nooit en bokt ook nooit, omdat hij te veel van May houd

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:21 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Ik wil een meisje reserveren van de manege 't Hof


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol (leraar of leerling): leerlinge
    Naam: Rose Amarante Tarion Isles
    Komt oorspronkelijk uit: Engeland
    Geslacht: Vrouw
    Manege: Manege de Hoef
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10): 8
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32): 17
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto):


    Rose heeft lang, bruin haar dat ze meestal opsteekt. Op de foto zie je haar met bloemen in haar haar. Ze heeft een tattoo op haar rug. Er staat een quote op. I want my tears back. Van een van haar favo bands: Nightwish. Dus zoals je wel kunt begrijpen is ze een beetje punk. Ze draagt meestal kleding met een panterprint op. Haar favo kleding is een zilveren jurkje met een met steentjes bezette rand. Ze heeft een speciaal sieraad dat ze altijd bij zich heeft. Een ketting met een klokje. Haar make-up is niet zo uitgebreid. Mascara, een lijntje en lippenstift is al genoeg voor Rose. Haar nagels zijn vrijwel altijd gelakt. Meestal in donkere kleuren zoals zwart en paars en een enkele keer rood. Dit zijn twee van haar favoriete nail arts.één twee.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Rose is een rustig meisje en zal niet snel afgeleid zijn. Haar grootste wens is een paardrijlerares worden. Ze kan heel kwaad worden als je haar kwaad maakt. Verder is Rose een lief en aardig meisje. Ze kan goed samenwerken met de anderen van haar manege en helpt met liefde de kleinere.
    Specialiteit van paardenmoves: Ehm... Dressuur, Galop en draf
    Waarom een goede band met Firework: ze hebben hetzelfde innerlijk
    Extra: Ze is verslaafd aan Ben&Jerry's icecream
    Naam: Firework
    Komt oorspronkelijk uit: Engeland
    Geslacht: Merrie
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10): 9
    Leeftijd (13 tot 30): 14
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):


    Firework is een zwarte merrie die heel goed tegen water kan. Ze is Firework genoemd omdat ze een vuurwerk vlek op haar neus heeft. De vuurwerk vlek is wit.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid):
    Firework is een rustig paard en zal niet snel afgeleid zijn. Ze kan heel kwaad worden als je haar kwaad maakt. Verder is Firework een lief en aardig paard.
    Specialiteit: Galop, draf en dressuur
    Waarom een goede band met Rose Amarante Tarion Isles: Omdat ze hetzelfde innerlijk hebben
    Extra: niks eigenlijk

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil een leraar reserveren van Manege de Hoef (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    als je wilt kan ik je helpen met de plattegrond? ik kan tekenen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    IceQueenIce schreef:
    als je wilt kan ik je helpen met de plattegrond? ik kan tekenen


    Ik doe het met paint, eerst natuurlijk in tekenplattegrond en daarna paint als dat niet lukt. Ik zeg het wel als ik hulp nodig heb ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik een meisje reserveren bij manege de Hoef?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik bijvoorbeeld dat je van je paard afgeduwd word en naar het ziekenhuis word gebracht. Dan trek je de aandacht van andere tieners. Dat mag niet.

    maar mag je bijvoorbeeld wel van je paard afvallen, maar niet naar het ziekenhuis gebracht worden, maar gewoon weer opstaan en zeggen dat het goed gaat en op je paard stappen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aldwyn schreef:
    (...)

    Ik doe het met paint, eerst natuurlijk in tekenplattegrond en daarna paint als dat niet lukt. Ik zeg het wel als ik hulp nodig heb ;').

    oke;D


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    IceQueenIce schreef:
    (...)
    maar mag je bijvoorbeeld wel van je paard afvallen, maar niet naar het ziekenhuis gebracht worden, maar gewoon weer opstaan en zeggen dat het goed gaat en op je paard stappen?


    Dat mag wel ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ~- Persoon -~

    Rol (leraar of leerling): Leraar
    Naam: Gabriël Stone
    Komt oorspronkelijk uit: Ierland
    Geslacht: man
    Manege: de Hoef
    Niveau met paarden (jezelf een cijfer geven, 1 tot 10) 8
    Leeftijd (tieners/pubers 13 tot 18, leraren/coaches 20 tot 32): 24
    Uiterlijk (het liefst uitgebreid met een duidelijke foto):


    Gabe is een lange jongen met genoeg kracht in zijn armen om een sterk paard bij zich te kunnen houden. Meestal loopt hij rond in zijn rij-kleding, lekker makkelijk. Zijn wat donker blonde haar houd hij altijd netjes bij. Zijn ogen zijn helder blauw.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Gabriël is een lieve, maar vooral geduldige jongen. Als mensen fouten maken, is hij bereid ze een tweede kans te geven. Want iedereen doet wel eens iets fout. Vergevingsgezind dus. Hij is sociaal en heeft de neiging mensen soms iets té snel te vertrouwen.
    Specialiteit van paardenmoves: Springen, vooral met veel sprongen, een parcours.
    Waarom een goede band met Bentley: Betnley was niet Gabe's eerste paard, maar vanaf het eerste moment dat ze 'contact' hadden ging het goed, en ze kunnen op elkaar vertrouwen.
    Extra: -

    ~- Paard -~

    Naam: Bentley
    Komt oorspronkelijk uit: Engeland
    Geslacht: Ruin (gecastreerd paard)
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10): 8
    Leeftijd (13 tot 30): 12
    Uiterlijk (beetje uitgebreid met een duidelijke foto):


    Bentley is een koffievos, een mooie, donkere ruin wiens vacht glanst als de zon er op staat. Zijn manen zijn kort en zijn staart wordt altijd netjes bijgehouden, zodat die niet over de grond sleept. Bentley zijn neusje is iets lichter dan de rest van zijn vacht, en hij heeft een wit kolletje. Verder heeft hij geen aftekeningen.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Bentley is een ADHD paard, als dat zou kunnen, als je hem niet laat rennen heeft hij té veel energie en kan je weinig met hem beginnen. Bentley is een KWPNer, en heeft meerdere goede 'moves', maar hij is getraind op springen, en is er uitstekend in. Bentley is wel een paard dat veel van aandacht houd.
    Specialiteit: Springen
    Waarom een goede band met Gabriël: vanwege die klik die ze op het eerst al hadden, en omdat ze elkaar goed kunnen vertrouwen.
    Extra: -


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol: Leerling
    Naam: Emily Rose
    Komt oorspronkelijk uit: Amerika
    Geslacht: Vrouwelijk
    Manege: 't Hof
    Niveau met paarden: 8
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Emily is van nature een roodharige schoonheid met ijsblauwe ogen die recht door je ziel kunnen kijken. ze is ongeveer 1m63, wat dus redelijk klein is voor haar leeftijd. Gelukkig camoufleert haar erg slanke lichaam het zowat waardoor ze vaak groter lijkt dan ze is. Haar krullende lokken rijken tot net boven haar kont en laat haar lichte huid en intense ogen erg goed uitkomen.
    Innerlijk: Emily, ook af en toe wel Emmy genoemd, is een heel vurige jongedame. Ze laat zich niet doen en komt voor zichzelf op. Deze roodharige meid is één brok pit met een gewaagd kantje, maar desondanks is ze erg gevoelig diep vanbinnen. Af en toe is ze wat verbitterd door de vele tegenslagen in haar verleden, maar als ze bij Blanca is, vergeet ze alles en is ze een opgewekte, zorgzame en goedlachse persoon die open staat voor nieuwe dingen in het leven. Haar hardnekkige vastberadenheid en moed heeft ze van Jonathan Rose, haar vader en daar is ze erg trots op. Het is moeilijk om haar te kwetsen met woorden, tenzij je een speciale plaats in haar hart hebt veroverd.
    Specialiteit van paardenmoves: Dressuur
    Waarom een goede band met Blanca: Omdat Blanca op dezelfde dag als Emily is geboren op de boerderij waar haar vader paarden kweekte
    Extra: De vader van Emily is gestorven aan een hartaanval waardoor ze alleen kwam te staan met haar stiefmoeder. Haar echte moeder heeft haar en haar vader verlaten toen ze zelf nog maar 3 was.

    ~- Paard -~

    Naam: Blanca
    Komt oorspronkelijk uit: Amerika (De boerderij)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Niveau met ‘moves’ (1 tot 10): 8
    Leeftijd (13 tot 30): 17
    Uiterlijk:

    Blanca is een slank gebouwd paard met mooie slanke benen. Rond haar neusgaten heeft ze twee grijze vlekken waardoor ze snel te herkennen is. Haar manen zijn zijdezacht en redelijk lang omdat Emily haar hart en ziel er in steekt om het voorkomen van dit paard een beetje oogverblindend te maken. Aan haar hoofd alleen al, kan je zien dat dit een erg intelligent diertje is.
    Innerlijk: Blanca is een zeer rustig paard met af en toe wat rebelse trekken. Ze weet perfect wanneer ze mensen het erg moeilijk kan maken en deinst er dan ook niet voor terug. Deze witte merrie voelt mensen erg goed aan waardoor ze weet wie te vertrouwen is en wie niet. Ze voelde meteen aan dat ze Emily zou gehoorzamen tot het einde van haar dagen.
    Specialiteit: Dressuur
    Waarom een goede band met Emily: Omdat ze samen opgroeiden
    Extra: Blanca is een koppig dier en gehoorzaamd alleen naar Emily, tenzij Emily zegt dat het in orde is.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:00 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Leerling.
    Naam: Semme Demile.
    Komt oorspronkelijk uit: Frankrijk.
    Geslacht: Meisje.
    Manege: ’t Hof.
    Niveau met paarden: Semme heeft niet veel verstand, een 3.
    Leeftijd: Semme is 14.
    Uiterlijk:


    Semme heeft blond, middellang haar met een bruine tint. Ze heeft blauwe ogen en een getinte/blanke huid. Haar lippen zijn zachtroze. Ze heeft meestal een witte blouse en een spijkerbroek aan, verder heeft ze ook altijd gewone zwarte laarzen aan en alle benodigheden bij het paardrijden. Semme heeft ook vaak een vlecht in, maar ook vaak los.
    Amber Marshall.
    Innerlijk (het liefst uitgebreid): Semme is erg aardig en een echte dierenvriend. Ze wil en durft geen dieren pijn te doen en zeker paarden niet. Ze kan goed vrienden maken maar mag de andere manege voor geen meter.
    Specialiteit van paardenmoves: Draf, rengalop en galop.
    Waarom een goede band met Carlos: Semme en Carlos begrijpen elkaar heel goed en willen niet van elkaars zijde getrokken worden.
    Extra: Semme heeft een kleine tattoo van een veulen op haar pols.

    Ik moet nu douchen, zometeen komt het paard! Ik zet zometeen ook de anderen erop!

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.