• Ik lig snachts erg vaak heel klein. Nu heb ik al voor de 2de keer last van mijn nek. Niet zomaar 1 dag maar al twee dagen dat ik echt amper mijn nek kan bewegen. Nu is het alleen maar erger geworden. Ik heber hoofdpijn van, ben erg moe en ik heb het heel koud (zit met shirt en 2 vesten en een sjaal aan en heb het koud). Weet iemand tegen deze dingen iets.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dokter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dafalgan nemen en een paar keer per dag een warm kersenkussen in je nek leggen. Ook om mee te gaan slapen. En probeer eens op je rug te slapen ipv in een bolletje. (dat veronderstel ik) Normaal gezien zou het moeten beteren (:
    Als het niet helpt, dan zou ik eens naar de dokter gaan voor een spierontspanner of dergelijke.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    tegen de hoofdpijn: de spieren achter in je nek masseren (vooral bovenaan bij je achterhoofd, waar ongeveer je haar begint)

    Fitness.... Misschien dat je naar een, zoals mijn ouders altijd zeggen, bottenkraker moet...
    Maar ik zou sowieso iets aan je slaaphouding doen, anders gaat het ook niet helpen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Sioux schreef:
    tegen de hoofdpijn: de spieren achter in je nek masseren (vooral bovenaan bij je achterhoofd, waar ongeveer je haar begint)
    Dan krijg ik nog meer last van mijn nek en hoofd. ik heb dat al geprobeerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tule schreef:
    Fitness.... Misschien dat je naar een, zoals mijn ouders altijd zeggen, bottenkraker moet...
    Maar ik zou sowieso iets aan je slaaphouding doen, anders gaat het ook niet helpen...
    Ik hoef niet meer naar fysio wel geweest maar alles was goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    (...)Ik hoef niet meer naar fysio wel geweest maar alles was goed

    Heb je anders in de tocht gelegen? Toen je sliep? Ik heb dat ook wel eens, en dan krijg ik ook last van mijn nek...
    Dan moet je je nek gewoon warm houden...
    En de hoofdpijn is dan misschien ook iets waar jij dan last van krijgt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Heb je anders in de tocht gelegen? Toen je sliep? Ik heb dat ook wel eens, en dan krijg ik ook last van mijn nek...
    Dan moet je je nek gewoon warm houden...
    En de hoofdpijn is dan misschien ook iets waar jij dan last van krijgt...
    Nee dat heb ik gelukkig niet. Ik slapa altijd wel klein toen ik bij min oma logeerde in stage week hadi k hetr voor het eerst maar na 2 dagn was het weg maarn u drie dagen later doet het veel meer [pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    (...)Nee dat heb ik gelukkig niet. Ik slapa altijd wel klein toen ik bij min oma logeerde in stage week hadi k hetr voor het eerst maar na 2 dagn was het weg maarn u drie dagen later doet het veel meer [pijn.

    Dan zou ik het niet weten... Tegen de hoofdpijn kun je in ieder geval een kruik in je nek leggen, dat werkt bij mij altijd...
    Maar het trouwens ook komen doordat je te lang (in dezelfde houding) aan de comp zit?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tegen de pijn: SRL gelei. Tegen het zo slapen weet ik niets.


    Bad decisions make good stories.

    Fysiotherapie, pijnstillers, warmte voor je nek, blijven bewegen (stil stand is achter uit gang).
    Mocht het na 2 weken niet weg zijn naar de dokter.

    Dat heb ik een keer gehad; exact hetzelfde. gewoon tegen de pijn doorzetten, slapen veel kleren aanhouden, en na een week ofiets was het weg bij mij.


    effort never betrays you