• jep, met school.
    Ik doe Cambridge Engels, is superleuk, en hierdoor gaan we naar Londen, we gaan wel weg met moederdag, das wat minder

    maar ik had een vraagje. Heeft iemand nog dingen die ik moet bezoeken, meenemen van thuis, of meenemen naar huis.
    Of tips?
    want dan ga ik lijstjes maken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:11 ]


    Miep

    Unusual schreef:
    (...)
    Een Jack the Ripper tour of walk? Want als je de walk doet, dan ga je langs al die plaatsen waar die vrouwen vermoord zijn. Is wel heel erg interessant.


    jep, klopt. we krijgen eerst nog les over jack the ripper. maar aangezien ik echt een schijterd ben, en als we 's avonds gaan, wens ik de leraren veel plezier met de laatste avond dat ze kunnen horen:Y)


    Miep

    Inure schreef:
    (...)

    13 mei.
    maar we gaan met 2 klassen en het is gewoon een uitstapje. we zitten in een hotel echt grappig. we gaan naar shrek de musical, een kijkje nemen achter de schermen bij de bbc, jack the ripper tour, dat soort dingen.
    heb er zin in
    Heee, dan zit ik ook in Londen ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Myungsoo schreef:
    (...)
    Nee lol, om m'n Engels te verbeteren. Want het is wat meer diepgaand dacht ik.


    ja klopt, je krijgt grammatica, praat engels in de les, woordenschat, leesvaardig, schrijfvaardig, luistervaardig.
    volgend jaar heb ik mijn eerste examen. als je slaagt heb je je diploma fce. Als je dan door wilt kan je op gaan voor je cae in de 5e. echt leuk hoor!


    Miep

    Inure schreef:
    (...)

    jep, klopt. we krijgen eerst nog les over jack the ripper. maar aangezien ik echt een schijterd ben, en als we 's avonds gaan, wens ik de leraren veel plezier met de laatste avond dat ze kunnen horen:Y)

    Het is echt heel erg leuk. De gidsen vertellen het heel erg mooi. Net alsof ze er in die tijd zelf bij waren. Eng is het niet. Ja, alleen als de gids ineens iemand van de luisteraars erbij trekt om het voor te doen. Of als hij ineens boe roept of zo.


    Music is the new sex

    Reepicheep schreef:
    (...)Heee, dan zit ik ook in Londen ;p


    echt???!!
    wie wat waar wanneer?
    welk hotel? of gezin? centrum???????


    Miep

    neem een paraplu mee (;


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Camden Town is leeeeuk hahah :)
    En Hyde Park met de eekhoorntjes :3


    As travars

    Neem een hotte engels jongen met een grappig acent mee :$xD heb ik ook gedaan, gewoon in mijn koffer gepropt :3


    We're all mad here. ~Cheshire

    Inure schreef:
    (...)

    3 dagen en 2 nachten. ik zal niet veel in mijn hotel zijn.
    ik zit in het king solomon ofzo, krijgt een 2,6 op zoover. goed he? (cat)


    Het is beter van niet.
    Mijn hotel kreeg evenveel. Persoonlijk had ik niet veel problemen.
    Wel had ik enkele flessen cola/frisdrank moeten kopen omdat ik anders niet genoeg calorieën zou hebben binnengekregen. Het eten in die hotels trekken nooit op iets. Neem ook een koekje mee dat je in de morgen of rond de middag kan opeten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Edith schreef:
    Ik wil ook D:

    TheRumIsGone schreef:
    Ik ben jarloers.. Ik wil ook..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben zo jaloers op jou. :$

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga ook naar London. Op 17 mei ga ik.
    Op mijn lijstje staat:
    - London Eye, Tower Of London, en dat soort dingen
    - Harrods eens bezoeken
    - Bij Nando's eten, dat lijkt me zo lekker. :9~

    A in Londen heb je trouwens een Londen Lollypop Shop ^^ & een gigantische M&m stor XD.. Ik ben nogsteeds heel erg jarloers..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    A in Londen heb je trouwens een Londen Lollypop Shop ^^ & een gigantische M&m stor XD.. Ik ben nogsteeds heel erg jarloers..



    watte? een m&m store???


    Miep