• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 10:50 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Op de een of andere manier ben ik helemaal geen Country-music fan, maar toch raakt Country Roads van John Denver me heel erg, op zowel vrolijk als emotioneel vlak..

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 11:19 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    NyanDash schreef:


    Wie kan hier niet blij van worden :'D

    Hell yeah! Big bang en 2ne1!

    IK Word heel blij van k-pop!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 12:59 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Cristal Fighters - Plage, en Big Time Rush. Daar krijg ik echt zomerzin van! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ennnnn ik voeg nog wat toe :']




    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Liedjes die me op een aparte manier vrolijk maken.... gezien de tekst niet zo vrolijk is.




    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo



    op dit moment wordt ik hier blij van. ik wordt zowat overal wel blij van zolang het maar muziek is en mijn smaak.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Even voor de duidelijkheid, Me Against The Music is een cover van Glee.
    Het origineel komt van Britney Spears feat. Madonna.
    Persoonlijk vind ik het origineel ook beter c:

    Oh, en welke muziek mij blij maakt?
    Alles van Britney Spears! <3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 11:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Van YTF <3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    of


    Misschien leuk . ;)

    Beckett schreef:
    ToySoldier schreef:
    van i like it like that - hot chelle rae word je blij (:

    + Domino van Jessie J


    Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing Bang van the Witch Doctor maakt mij vrolijk.. =)
    En van Dansen In Jou van Dio word ik ook op één of andere manier vrolijk.. =P

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Liedjes van Demi Lovato.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.