Yeah.. Ik ben helemaal fan van POTC, vooral van Jack Sparrow/Jhonny Depp Kom hier gezellig kletsen over POTC of zet er gwn een leuke foto neer O and I prefer Rum...
Don't be like the rest of them, darling
Jahea Oh, en dit ding MOET ik hebben:
There is freedom in the dark.
Oke.. Zo wil ik ook ooit eens met de metro ..
OMG *springt meteen in metro en gaat alle mannen met kranten achterdochtig zitten bestuderen* Aju paraplu!
.. Ik ga zo een keer in de metro zitten in londen met mijn beste vriendin .. DAt word lachen .. Ik zie het me serieus al doen So true :
AHAHHAAHAH dat 1e plaatje! *gaat stuk* En dat zou echt leuk zijn als je dat deed haha. Ik zie al die mensen al kijken: En vervolgens dat eerste plaatje En die gitaar is groooot
hahaha hij is zo grappig (:
ik zou echt op hem afstormen in een gigantische knuffel aanval Ook zo'n fantastisch stukje :
LOLOLOL en zij hem ook echt zo volgen met hun ogen AHAHAHA Yeah, right, die neiging zou ik waarschijnlijk ook hebben, maar volgens mij zou ie dan zo kijken: O__________o *denkt* Wie the hell is die griet? :'D
.. Ja ik ook
Jes! You are!
TheRumIsGone schreef: AHWwww.. THIS PIC.. SO CUTE..
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef: (...) Die film heb ik laatst nog met Nikki gekeken ^^ Was een geniale film, vaag en raar, maar geniaal.