• Heey,,
    ik vind dat er teveel ruzie hier word gemaakt over vanalles .Het meeste om rollen.
    WAAROM ???
    dat weet niemand
    denk ook eens aan andere en niet alleen je zelf !!
    Je ebnt niet de enigste op aard
    Ik ga nu geen namen noemen maar t is dom
    Je mag me nu Haten omdat ik myn meing geef maar ja t is wel zo

    MELIG ZYN MAG ALTYD MAAR PAS OP WAT JE ZEGT !

    xx. Roxy

    Kijk los het altyd op door het uit te prate.
    blijf er niet mee zitte Of vertel je probleem aan Dh.Roxy ^^

    x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Sorry, maar betekent dat dat ik en SamxLiebe nou niet meet melig mogen doen? Want ik zat en zy zaten heel onschuldig melig te doen. En toen kregen we die rol. En zy zei dus dat dat kwam doordat wy melig zaten te doen :S
    Mag melig doen tegenwoordig dan niet meer?


    OHMYGOSH. Like, *hinthint*

    @ Ellen

    Dat wy dat zeggen hoeft ze ons nog niet te kiezen. Want ik kies ook wel eens vriendinnen van my maar doe ik dan meteen aan vriendjespolitiek?
    Maar weetje. Aangezien ik hier dan toch schuldig aan wordt gewezen stop ik wel met al die rollen dingen en met Quizzen maken. Kom toch alleen maar ruzie's van.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Ellen

    Dat wy dat zeggen hoeft ze ons nog niet te kiezen. Want ik kies ook wel eens vriendinnen van my maar doe ik dan meteen aan vriendjespolitiek?
    Maar weetje. Aangezien ik hier dan toch schuldig aan wordt gewezen stop ik wel met al die rollen dingen en met Quizzen maken. Kom toch alleen maar ruzie's van.


    Je hoeft er niet mee te stoppen. Die link snap ik dus echt niet. Het waren niet eens jouw rollen. Ik zeg gewoon wat ik vind, en meteen word er gezecht ''Nou, dan stop ik wel klaar.'' Sjeesus -.-'' Ik zeg toch gewoon mijn mening, ik zeg niet dat die dingen afgeschaft moeten worden ofzo.

    Het heeft er ook niks mee te maken dat ik stop met rollen en serie's zoeken en schryven door díé ruzie.
    Ik wil dus stoppen met die dingen omdat ik hier tóch de schuldige wordt aangewezen en dat als ik waarschynlyk weer rollen ga zoeken ik ook gezeik ga krygen :S
    En aangezien ik die rollen dus niet meer ga zoeken gaan myn quizzen ook niet meer verder.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -_-'

    -_-'

    (...)
    -_-'

    >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    >.<

    0_____o

    (...)
    0_____o

    <.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ER MOET EEN SPECIAAL ROLLEN TOPIC VAK KOMEN !!!!!

    Dat is er al. We zijn er nu mee bezig om ervoor te zorgen dat Rollen-topics niet meer tussen de actieve topics komen te staan. Wij ergeren er ons ook kapot aan ¬¬


    Bored.

    (...)
    <.<

    O.o

    (...)
    Dat is er al. We zijn er nu mee bezig om ervoor te zorgen dat Rollen-topics niet meer tussen de actieve topics komen te staan. Wij ergeren er ons ook kapot aan ¬¬


    kijk dat is al 1 stap,
    maar de ruzies blijven >.<


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.