Heey,,
ik vind dat er teveel ruzie hier word gemaakt over vanalles .Het meeste om rollen.
WAAROM ???
dat weet niemand
denk ook eens aan andere en niet alleen je zelf !!
Je ebnt niet de enigste op aard
Ik ga nu geen namen noemen maar t is dom
Je mag me nu Haten omdat ik myn meing geef maar ja t is wel zo
MELIG ZYN MAG ALTYD MAAR PAS OP WAT JE ZEGT !
xx. Roxy
-
2 okt 2008 - 18:292 okt 2008 - 18:43
Ja de rollen moeten verboden worden >.<
agree. wat heb je er eigenlijk aan om eerst een stuk of 10 tekstjes te lezen over wie wie is en dat er dna vervolgens maar 1 quiz komt x_xIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
2 okt 2008 - 18:44Misschien een idee dat de rollentopics nietmeer bij actieve topics komen?
en ik ben t met je eens.2 okt 2008 - 18:44Owkee, ik beken.
Ik heb daarnet dus ruzie gehad met Annelies& Ellen >.<
Alleen maar omdat zy het niet eerlyk vonden dat ik en SamxLiebe de rol kregen en dus zeiden dat DarkTomAngel aan vriendjespolitiek deed En daarna gaven ze my de schuld omdat ik dus melig zat te doen met SamxLiebe om die rol
Ik voel me kut..Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
2 okt 2008 - 18:45drm daardoro komen die ruzies.
de rollen moeten weg >.<
het hele forum is er ook door overgenomenHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
2 okt 2008 - 18:46Ik vindt dat het niet weg moet. Maar dat de mensen die de ruzie beginnen een ban moeten krygen voor alle rollentopics.
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
2 okt 2008 - 18:46Owkee, ik beken.
Ik heb daarnet dus ruzie gehad met Annelies& Ellen >.<
Alleen maar omdat zy het niet eerlyk vonden dat ik en SamxLiebe de rol kregen en dus zeiden dat DarkTomAngel aan vriendjespolitiek deed En daarna gaven ze my de schuld omdat ik dus melig zat te doen met SamxLiebe om die rol
Ik voel me kut..
Dan zou ik ok zijn hoor.
Annelies is gewoon veel te aardig voor zoiest.
Niet dta ik tege je ben HELEMAAL niet
Maar je moet denk ik maar betre oplette met je melig heid want het kan Goed Fout lopen2 okt 2008 - 18:47Ik vindt dat het niet weg moet. Maar dat de mensen die de ruzie beginnen een ban moeten krygen voor alle rollentopics.
En jij vind natuurlijk dat ik een ban verdien omdat ''ík de ruzie begon'' in jouw ogen. right?2 okt 2008 - 18:48(...)
En jij vind natuurlijk dat ik een ban verdien omdat ''ík de ruzie begon'' in jouw ogen. right?
WAAR ER 3 ZIJN BEGONNE ZIJN ER 3 SCHULD DUS ALLE 3 EEN BAN2 okt 2008 - 18:48(...)
En jij vind natuurlijk dat ik een ban verdien omdat ''ík de ruzie begon'' in jouw ogen. right?
moet dit nou..?
nu is hier dalijk ook ruzie. -.-2 okt 2008 - 18:49(...)
moet dit nou..?
nu is hier dalijk ook ruzie. -.-
NE HET MOET UITGEPRAAT WORDE !!!2 okt 2008 - 18:49(...)
moet dit nou..?
nu is hier dalijk ook ruzie. -.-
Het is een vraag. Ik ben nie boos fzeu.
sorry hoor als het zo overkwam.2 okt 2008 - 18:49STRAKS KOMT HIER OOK RUZIE VAN!!! WAAROM? Als je de rol niet hebt heb je hem niet en dat is zo.Ik snap eigenlijk niets van die ruzie's.Hoe ze er komen.
2 okt 2008 - 18:50@ Ellen.
Daarmee bedoel ik niet dat jy een ban moet krygen.
Maar alle 4. Ik,Jy, Annelies& Carola.
Niet alleen 1 omdat dat oneerlyk zou zyn.
Maar by de eerst volgende ruzie dat dan alleen de 1e die het begint.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
2 okt 2008 - 18:52
Ja maar meestal ligt het dan ook aan beide.2 okt 2008 - 18:52(...)
Dan zou ik ok zijn hoor.
Annelies is gewoon veel te aardig voor zoiest.
Niet dta ik tege je ben HELEMAAL niet
Maar je moet denk ik maar betre oplette met je melig heid want het kan Goed Fout lopen
Sorry, maar betekent dat dat ik en SamxLiebe nou niet meet melig mogen doen? Want ik zat en zy zaten heel onschuldig melig te doen. En toen kregen we die rol. En zy zei dus dat dat kwam doordat wy melig zaten te doen
Mag melig doen tegenwoordig dan niet meer?Rose houdt van Renée&Benjamin . <3