• Ik heb mijn beste maatje Ricardo overtuigt om ook een profiel aan te maken op Q!

    God zegene u en houd u veilig dames, want het is een heel pervers mannetje af en toe! Hahahahahah 8D

    Say hi to the son of Slash, TheRitz88


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Papa Roach is een van Rico's bandjes. ;D
    Ik vind ze wel leuk en de zanger heeft ook wel iets schattigs. Mehehe.
    En hoezo? Het is alleen gepusht als je dat het maakt :P


    Stimmt. En speel je ook, Ricardo? Wil namelijk zelf verder gaan met basgitaar en ik zoek nog een goede leraar :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Stimmt. En speel je ook, Ricardo? Wil namelijk zelf verder gaan met basgitaar en ik zoek nog een goede leraar :3

    Piano is be-heter :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    (...)
    Piano is be-heter :')


    Grunten is nog beter. 8D


    Til hug og blod.

    Citizen schreef:
    (...)
    Piano is be-heter :')


    SHHH, daar heb ik mijn verloofde damn dat klinkt fout, ik zeg gewoon vriendje voor. Ik doe toch echt bas, vind ik namelijk een stuk leuker. En als we ooit al kinderen krijgen, moeten ze toch veel op hem lijken :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    SHHH, daar heb ik mijn verloofde damn dat klinkt fout, ik zeg gewoon vriendje voor. Ik doe toch echt bas, vind ik namelijk een stuk leuker. En als we ooit al kinderen krijgen, moeten ze toch veel op hem lijken :Y)

    Op piano kan je dit en dit spelen 8D Welke nummers kan je dan alleen op de bas spelen en zijn dan beter, eh?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sorry ik heb geen toestemming gekregen voor de trio ):


    -

    Volgens mij gaat Rico er dadelijk niks meer van snappen als 'ie dit terugleest. Die is het forum hier nog niet zo gewend haha.


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    Sorry ik heb geen toestemming gekregen voor de trio ):


    Mag je wel nog met mij naar bed? -wbw-


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    SHHH, daar heb ik mijn verloofde damn dat klinkt fout, ik zeg gewoon vriendje voor. Ik doe toch echt bas, vind ik namelijk een stuk leuker. En als we ooit al kinderen krijgen, moeten ze toch veel op hem lijken :Y)

    ik snp m niet meer :|:X


    Slash is my father!!!

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Grunten is nog beter. 8D


    De drummer uit mijn band wou 't me per se leren, maar ik heb de hele tijd stuk gelegen van het lachen :'D. Serieus, ik kan het echt niet.


    i put the fun in funeral

    Citizen schreef:
    (...)
    Op piano kan je dit en dit spelen 8D Welke nummers kan je dan alleen op de bas spelen en zijn dan beter, eh?


    Mutilation Is The Most Sincere Form Of Flattery (Marilyn Manson), Last Resort (Papa Roach), euhm... White Lies met Death. En eerlijk gezegd vind ik dat je je grote mondje eventjes moet houden, lief Lisannetje, want anders ga je nog verwijten maken die je met je leuke dertienjarige koppie niet eens kan maken, je stelt namelijk dat een muziekinstrument beter is dan het andere. Ligt eraan hoe goed je kan spelen. Ask Fred and he'll tell you the exact same thing.

    @ Nans: Grunthen kan ik wel, maar dat was met het bandje van mijn ex-vriendje. Anorexic Chicken heette dat ofzo, dat bandje van hem xD. Was wel vet trouwens om dat te doen en ik had mijn stem nog gewoon de dag erna! :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    TheRitz88 schreef:
    (...)
    ik snp m niet meer :|:X


    Neh, meer iets tussen dat meisje en mij. Niksaandehandofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hey jack-y deze is voor jouw ;)(K)


    oh jah en been niet zo actief he sta me huishouden te doen :$

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 22:12 ]


    Slash is my father!!!

    Ach, hier op Q zijn er genoeg pervers.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, dan kan die met Alwin perv'en 8)

    Welkom!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.