• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Gewoon uit Nederland hoor." grinnik ik. Ik leg mijn handen ondertussen op Cassies benen neer.


    Your make-up is terrible

    [Hmmm, me pa moet nog beginnen met het eten.. Waarschijnlijk ben ik dus gelijk weg na het eten..]

    Jeremy Velez

    Ik keek om me heen terwijl ik naast Damon bleef lopen. Ik had maar voor de helft door waar we allemaal liepen. 'Zo daar zijn we,' zei hij. Ik glimlachte naar hem en keek weer om me heen. 'Ik denk dat je ook mat leiden als we terug gaan. Ik ben nou al vergeten waar we langs liepen,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ooh okay, ach wij moeten ook nog eten.]

    Damon Blake
    "Hahaha, is goed hoor. Lette je weer teveel op je omgeving?" vroeg ik plagend en prikte in zijn zij. "Dus waar wil je als eerste heen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Hmmm, okee,' glimlach ik. 'Ik dacht dat je misschien uit een ander land zou komen maar niet dus,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee." Ik haal mijn schouders kort op. "Heb ik een vreemd accent dan?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Niet prikken!' riep ik lachend. Ik pakte zijn andere hand ook beet. 'En misschien keek in inderdaad te veel, maar mij maakt het niet uit waar we als eerste heen gaan. Ik ken het hier niet.' Ik keek eventjes naar Damon en glimlachte. 'Wees de perfecte gids,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar ik eh weet eigenlijk niet echt. Je ziet er gewoon niet zo Nederlands uit,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Mijn voorouders zijn geloof ik ook niet Nederlands." zeg ik. "Maar ik heb geen idee wat wel." Ik grinnik even. "En bij jou dan?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik grinnikte eventjes toen hij mijn hand vastpakte en begon, nadat ik mijn ene hand had vrij geworsteld te lopen. Ik vertelde een beetje over de stad en wat er allemaal te zien was. Het was niet heel veel, maar dat maakte niet uit. Uiteindelijk kwamen we voor een MacDonalds terecht. "Heb je honger?" vroeg ik toen aan hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Hmmm, gok eens,' zeg ik. 'Denk je dat ik 100% Nederlands ben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Geen idee." zeg ik. "Ik vind dat iedereen op elkaar lijkt."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik schudde mijn hoofd en liep gauw verder. 'Nee, want daar staat een clown in,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Waag het eens om nu te lachen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan. 'Hoe bedoel je dat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat ik Europeanen niet kan onderscheiden van elkaar. Amerikanen lijken erop, zelfde voor Australiërs en mensen uit Nieuw Zeeland." Ik denk even na. "Het zal wel Nieuw Zeeland zijn hé?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Nieuw-Zeeland. Rafael. Ik schud even met mijn hoofd. Niet aan denken nu. 'De ouders van mijn vader kwamen inderdaad uit Nieuw-Zeeland. Mijn moeder's vader is gewoon Nederlands maar haar moeder is Frans,' zeg ik zacht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered