• Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Zouden jullie misschien mijn Liam fanfic willen lezen? (A) Hope you like it! (: xx MissCurly

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes




    - With Liam James Payne
    - One Direction bestaat
    - Volledig Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    - ©MissCurly








    0.000
    Jasmine Ella Smith
    Ik stapte uit de taxi, sloeg de deur dicht en liep de begraafplaats op. Er hing een ongewoon aangename stilte. Alleen het grind onder mijn voeten, de wind tussen de bomen en het gezang van enkele vogels was te horen. Langzaam liep ik het pad af, op weg naar het graf dat in die 3 weken toch wel erg vertrouwd was geworden. Waarschijnlijk omdat ik hier elke dag te vinden was. Op mijn weg naar het graf bekeek ik enkele stenen, sommige waren oud andere nieuw, sommige waren groot en andere juist weer klein. Ik nam elke steen zorgvuldig in me op totdat ik bij die ene vertrouwde steen kwam. Ik knielde neer voor het graf en legde mijn hand op de koude steen. Er kwam een harde windvlaag en er ging een rilling door mijn hele lichaam. De tranen liepen ondertussen over mijn wangen. Even later vielen er enkele druppels zout water op de steen en vulde mijn zachte stem de stilte op. 'Ik mis je El. Ik wil dit niet voelen. Waarom voel ik dit nou net voor hem? Hij is van jou El en dat zal altijd zo blijven. Ik wil dit niet El, ik probeer het te stoppen maar het lukt me niet. Het spijt me zo', en mijn gesnik werd luider en ik zakte in. langzaam ging ik met mijn hand over de steen, Ellouise Cassandra Carter, stond erin gegrafeerd. Ik legde een witte roos op het graf, fluisterde 'ik hou van je Ellouise', stond langzaam op en liep weg terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen stroomden.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 23:56 ]


    Give the love around and back around it goes.

    Als jullie een leuke 1D story weten of zelf schrijven (of een andere hele goede story) mogen jullie die natuurlijk altijd hieronder droppen :D Because I love reading <3


    Give the love around and back around it goes.