• Als ik ga douchen, pak ik altijd mijn phone, en zet ik muziek op. Eigenlijk doe ik dat standaard, nog meer mensen die douchen met muziek op? Hehe. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Negligible schreef:
    Jap, ik echt altijd


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heel, heel, heel, heel, heel soms doe ik dat. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Negligible schreef:
    Jap, ik echt altijd


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Als ik er aan denk. Maar meestal heb ik mijn muziek gewoon zo hard staan dat ouders en buren mee kunnen genieten. Dan hoor ik hem zelf ook nog net als ik onder de douche staan, al zijn de lyrics soms wat moeilijker te volgen dan.


    Til hug og blod.

    Ik (A)

    Maar ik die dat niet met telefoon. In onze douchecabine zit gewoon live radio. Wij hebben een hele luxe douche xD Met massage stralen, radio, stoommachine, voetmassage. Dus ik ze dan gewoon de radio aan en luister vaak naar Q-music ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Brutus schreef:
    Nog nooit gedaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja. Er staat een radio in de badkamer en dan doe ik mijn cd er in als ik ga douchen, echt altijd.

    Scandal schreef:
    Ik maak mijn eigen muziek onder de douche --> zingen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja, dat doe ik weleens als ik alleen thuis ben. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik! :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik doe dat echt nooit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mwoah, hangt ervan af in welke bui ik ben. Negen van de tien keer douche ik in stilte, maar als ik in bad lig doe ik de radio altijd keihard aan. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ja altijd, dan kan ik in de gaten houden hoe lang ik al in de douch zit, want anders durf ik echt een uur douchen

    Ik douche met radio Arrow Classic Rock :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik douche altijd mét mijn bb/iPod :3