Valentino schreef:
(...)
Dat denk ik inderdaad, omdat je op mij zo overkomt. Maar het is goed met je. En ik doe niet mee met asskissing, ik heb altijd mijn eigen uitgesproken mening, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar even voor de duidelijkheid: ergens mee eens zijn is iets anders als asskissing.
En dan nog iets; je bent een triest, zielig meisje. Met je fantasiewereldje, waarin je als een dictator leeft. Sorry hoor, hoe oud ben je nou? Acht?
Maar goed, dat is mijn mening. (:
O, ik ben een triest, zielig meisje? Omdat ik gewoon voor de grap zeg dat ik een dictator wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik dat wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik mensen wil overheersen, vermoorden en onderdrukken?
Weet je, als je dat denkt, dan ben je in mijn ogen geen haar beter dan sommige mensen hier.
Ik heb gewoon mijn mening gezegd over Assassin en DarkSavior en daar blijf ik bij. Heel veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ook een aantal wel. En het maakt me geen ene moer uit wat mensen van mijn mening vinden. Want sinds een aantal jaar weet ik gewoon dat sommige mensen op me willen bitchen en andersom. Ik zeg niet dat ik een heilige ben, maar om me nu zo te betitelen vind ik érg laag.
Dat dictator gedoe is gewoon een uit de hand gelopen grap, als je daar niet mee kunt dealen, jammer dan. :') Op een gegeven moment zijn toch alle mensen dat weer vergeten. En de meeste mensen rakelen het zelf op, niet ik.
"Well, well. Look who we've got here!"