Valentino schreef:
(...)
Dat denk ik inderdaad, omdat je op mij zo overkomt. Maar het is goed met je. En ik doe niet mee met asskissing, ik heb altijd mijn eigen uitgesproken mening, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar even voor de duidelijkheid: ergens mee eens zijn is iets anders als asskissing.
En dan nog iets; je bent een triest, zielig meisje. Met je fantasiewereldje, waarin je als een dictator leeft. Sorry hoor, hoe oud ben je nou? Acht?
Maar goed, dat is mijn mening. (:
Lol, naomy... Ze geeft haar "eigen uitgesproken mening" en je noemt het asskissen, maar volgens mij doet ze hetzelfde als jij doet?
Weet je wat het hele probleem is? Iedereen hier die loopt te zeiken, zijn dezelfde mensen die zeiken over allerlei andere dingen. En als het geen zeiken is, dan zijn het zielige verhalen die we allemaal moeten aamhoren... Maar ho maar als een amder een probleem heeft.
Lijkt me een goed plan als jullie eens nadenken over het verschil tussen vrienden die met elkaar praten/dezelfde humor delen en daarop doorspelen, en asskissers. Krijg eerder t idee dat een deel hier gewoon jaloers is dat ze zelf geen vrienden hebben om die dingen mee te delen, dan dat ze zich ergens aan ergeren.