• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik heb mijn handen ingetaped en mijn t-shirt verwisseld voor een hemd. Er hangt een grote bokszak in de hoek van mijn kamer en sla er hard tegen aan. Ik ben boos op Demi, al weet ik nie echt waarvoor. Omdat ze een kind in bescherming neemt? Het maakt ons wel kwetsbaar dat klopt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Wow... Ik was wel erg ongewenst. Wat waren sommige toch aardig, not, sommige dachten alleen maar aan zichzelf. Dus ik maakte ze kwetsbaar. Dat ging die Dante dude nog wel is zien. Ik voelde me klein, maar zeker niet kwetsbaar. Klein zijn had ook voordelen. Je werd minder snel ontdekt je bent lichter en kan sneller zigzaggen. Dus stoppen en Daan weer lopen enzovoort. Ik was blij dat Demi me wel wou trainen. Demi zei tegen me dat ik Tyler niet moest schoppen. WTF? Waarom zou ik iemand schoppen. Ik trok mezelf op op een keukeneiland en liet mijn voeten rusten op een stoeltje. Zelf keek ik even naar het gouden kruisje die ik onder mijn kleding vandaan haalde. Ik gaf even een kus en liet zegende mezelf even. Daarna keek ik even naar Tyler. 'Dus...' Mompel ik even zachtjes. Ik had geen idee wat te zeggen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Tyler

    'Dus..' mompel ik, en voel even aan de wonden op mijn rug.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    'Dus..' Zei hij mompelend terug. Ik beet even op mijn lip. Mijn ogen dwaalde vanzelf even af naar zijn wonden, maar het was niet netjes om daar iets over te vragen. 'Wil jij ook dat ik hier eigelijk niet ben net als Dante?' Vraag ik even zacht als ik weer op mijn lip beet. Het werd een soort van zenuwtrekje...


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Annabeth December Claire

    De deur was zoals verwacht op slot, dus ik zakte er tegenaan en begon te praten: 'Herinner je nog de tijd dat je 15 was? Ik was 17, toch beloofde je me dat je voor me zou zorgen, ik beloofde hetzelfde. Het kruisje dat je me gaf draag ik nog altijd, want ik hield van die jongen, die niet te stoer was om voor een meisje te zorgen! Wil diezelfde jongen een meisje de straat op sturen, wil die jongen haar geen zelfverdediging bijbrengen zodat ze pedo's van zich af zou kunnen slaan? De jongen die ik kende zou ze zelf van haar afslaan, misschien moet je met hem praten, hij lijkt op mij. Misschien zou hij het je beter kunnen uitleggen, zodat jij het ook zou begrijpen!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Mij maakt het echt niet veel uit, we hebben toch al genoeg kinderen in dit huis' zucht ik.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    'Je bedoelt kinderen kinderen of mensen die zich gedragen als kinderen? Want tot nu toe heb ik geen jongere gezien dan 19 tot 20..' Zeg ik als ik op mijn lip bijt. Tyler leek me niet de jongste ik schatte hem 19 20


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Dante Emilio Reyes
    Ik stop met slaan als ik Demi aan de andere kant van de deur hoor praten en ik luister."Misschien zou hij het je beter kunnen uitleggem zodat jij het ook zou begrijpen" Ik zucht diep. Ik loop naar de deur en open het. Ik veeg het zweet van mijn bovenlip en zie haar voor mijn deur zitten. "Luister Anna" zeg ik. "Ik ben diezelfde jongen. Heb ik een vrouw in deze bende laten vallen ooit? Is ze ooit iets overkomen met mij in de buurt?" Ik haal mijn wenkbrouwen op. "Luister. " zeg ik geïrriteerd. "De Crystals hijgen al in onze nekken. We zijn al kwetsbaarder dan normaal. Ik heb niet gezegt dat je haar op straat moet zetten. " voeg ik er aan toe. "Ik ben al twee keer neergeschoten. Als ik ook nog een kind van 11 moet meeslepen dan ben ik binnen de kortste keren dood en ben jij je beste vriend kwijt" zeg ik. "Ik ben te druk hiervoor"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Allebei´ grinnik ik, en kijk haar even aan. Ze leek echt op haar pa, ik meen het serieus.


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Het zit ons allemaal ver, je zou eens moeten weten hoe diep ik er doorheen zit, ik greep gisteren verdomme naar een fles, weet je hoelang dat geleden is? Ik wil niet dat je neergeschoten word, je bent alles voor me, dat weet je. Ik zal het zelf doen, ik ben nooit in verkeerde handen terecht gekomen. Voor de rest stop ik haar op een kamer waar ze 3 keer per dag af mag, om te eten. Misschien kan ze daar iets nuttigs doen, zoals... leren... breien? Dat doet er niet toe... Wat kan je doen als een meisje zonder familie naar je toe komt en om hulp vraagt? Ik weet dat ik zwak ben, daarom heb ik jou. Dus vertel hem maar, wat doen we met haar?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    May Violet Grey
    'Allebei.' Grinnikt hij. Ik grinnik ook even. 'Ik was zelf de jongste van 6 zoals je misschien wel zal weten. Ookal geloof je het misschien niet ben ik de afgelopen dagen heel snel volwassen geworden. Ookal Zie ik er kwetsbaar uit. Ik kan best veel. Ik won ook vaak in gewoon gezin wedstrijdjes met Karate.' Er speelt even een glimlach rond mijn lippen maar als ik er echt weer aan terug denk dan voel ik tranen in mijn ogen prikken. Waarom vertelde ik dit zomaar. Ik flapte dingen er te snel uit.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Tyler

    'Klinkt best goed, we kunnen anders nu op pad gaan om ze te bespioneren' grijns ik. Demi vergeeft me dit nooit met deze wonden maarja.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Je kan haar niet op straat zetten" zucht ik. "Dat zou niet eerlijk zijn. Maar houd haar binnen. Ik meen het Anna Zorg dat ze niet voor mijn voeten loopt want ik gooi haar door het raam" Waarschuw ik. "Ik mocht haar ouders maar ze gebruikt je alleen om haar ouders te wreken, Daardoor word ze onvoorzichtig en jij weet net zo goed als ik dat we dat niet kunnen gebruiken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violef Grey
    'Klinkt best goed, we kunnen anders nu op pad gaan om ze te bespioneren' Grijnsd hij. Even kijk ik hem niets begrijpend. 'Je bedoelt dat we Dante en Demi bespioneren? Is dat niet een beetje onbeleefd?' Vraag ik even. Ja May had manieren. Ik haatte dat. Maar ach wat boeide het.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Tyler

    'Nee, die Crystals, duh' grinnik ik. Ik doe snel mijn witte shirt aan, en kijk haar afwachtend aan. 'Behalve als je niet durft natuurlijk' grinnik ik.


    El Diablo.