• Ik ga dit weekend kamperen!
    Met het zijspan!
    Tenminste als die start, hij heeft de hele winter in de stalling gestaan en net moesten mijn moeder en ik duwen omdat het ding niet aanging
    Maar ik heb er echt superveel zin in!
    Het is het eerste weekend van het jaar
    We zitten met een club waar wij al ruim 5 jaar lid van zijn dus ik heb daar ook heel veel vrienden enzo
    Ik hoop alleen dat het niet gaat regenen zoals het bij ons al twee dagen doet
    Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend?

    Edit: Het zijspan is gemaakt, de accu was kapot maar gelukkig kon die gisteravond nog terecht bij de motorzaak geval!

    Edit: Het was heel gezellig en leuk, alleen hadden we zaterdag heel veel regen in de morgen en was het heel koud. Vooral op de motor toen we teruggingen was het echt vreselijk koud. En het is ook niet zo fijn om in een tent te slapen als het vriest

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze zaterdag gaan we lekker eten en bowlen omdat mijn nichtje haar vormsel doet. En volgend weekend en het weekend daarop gaan we die dag kayakken, die avond op een club kamperen, en weer kayaken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is dat over die motor daar?
    En kamperen als in kamperen met een tent enzo? Want dat versta ik onder kamperen.
    Het is niet echt zo duidelijk.

    Ik blijf bij een vriendin slapen -zaterdag- (lees: nacht doordoen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Werken en naar me vriendin, haha, veel plezier!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ergela schreef:
    Is dat over die motor daar?
    En kamperen als in kamperen met een tent enzo? Want dat versta ik onder kamperen.
    Het is niet echt zo duidelijk.

    Ik blijf bij een vriendin slapen -zaterdag- (lees: nacht doordoen)

    Ik hoop dat het over is
    En ja kamperen als in kamperen met een tent, normaal is voorjaarsweekend in een kampeerboerderij, maar de crisis raakt ook de zijspanrijders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga misschien meehelpen op een outdoor Fita boogschieten. Als ik minder verkouden ben, in ieder geval..
    Een verdiepingsverslag voor Kunst maken en eigenlijk moet ik ook maar gaan leren voor m'n economie SE van volgende week vrijdag.. :X
    Dus eigenlijk niks leuks.. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ontvoer me zusje voor d'r verjaardag om in de botsauto's in Avifauna te gaan, kebab te eten en daarna naar The Hungergames te gaan (:
    Zondag moet ik bikkelen voor m'n aardrijkskunde po :')

    Veel plezier!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moet zaterdag m'n B-Brevet gaan afleggen voor het paardrijden en zondag gaan we de kantine van de manège opnieuw verven :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zaterdag gaan winkelen met mijn mama waarschijnlijk en de rest van het weekend vieren dat ik "vakantie" heb tot half mei voor examens. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vriend z'n verjaardag vieren. Ouwe lul. :Y)
    Veel 'intieme' dingen doen en Engels eten eten dan maar. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga niet echt iets leuks doen van het weekend :'). Ik moet zaterdag werken en zondag eigenlijk de hele dag leren voor mn tentamen volgende week. En ik moet ook nog mee naar de verjaardag van de oom en het nichtje van mijn vriend. Mja, voor het grootste gedeelte zit ik dus met mijn neus in de boeken, om te leren :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    wij hebben een 'slaapfeestje'bij een vriendin thuis. Oftewel, met z'n vijven tot 4 uur s'ochtends wakker blijven


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Doei Quizlet!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vanavond moet ik werken. Maar morgen ga ik naar mijn vriend toe. (krul)


    -

    Het was leuk!
    Maar we hadden wel ontzettend k weer
    Koud en regen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one