• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Vergeleken met de IKEA stelt dit waarschijnlijk niks voor,' lach ik. 'Weet je, je moet eigenlijk blij zijn dat ik geen voetbal kijk. Anders was ik misschien wel zo'n irritante fangirl,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hahaha, IKEA is moeilijker dan een onbewoond eiland." lach ik. "Hm, ik hou van fangirls." zeg ik schouder ophalend. Ja, als ze voor een nachtje blijven.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'En heb je daar ook nog een speciale reden voor?' vraag ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Natuurlijk." lach ik. "Ze zijn makkelijk." Ik kijk naar de grond die hier nogal ongelijk is.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'O mijn god!' lach ik. Ik let niet goed op waar ik loop waardoor ik struikel maar ik kan me nog net op tijd aan Riley vastgrijpen om niet te vallen. 'Dus je hebt echt serieus séks met je groupies?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik sla mijn arm om haar middel. "Ofcourse, why not?" vraag ik lachend. "Ik sla het niet graag af."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dat klinkt best wel...' ik zoek even naar het goede woord, 'eh hoerig,' zeg ik uiteindelijk. Serieus. Je zelf aanbieden aan iemand waar je fan van bent? Nooit. Hoewel, misschien is er één uitzondering.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Niet mijn probleem." grinnik ik terwijl ik haar blijf vasthouden terwijl we verder lopen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Ben je niet bang dat ooit iemand van hun op de roddelbladen afstapt?' vraag ik. 'En trouwens, ergens maakt dat van jou ook een beetje een eh, slet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Och, alsof die het niet weten. Die verhalen zijn echt niet interessant genoeg, het is 2012 hoor." zeg ik. "Ik ben een slet, yeah." lach ik. "De eerste keer dat iemand dát zegt."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Is dat sarcastisch bedoelt?' vraag ik. 'Maar goed. Zou jíj je dan "aanbieden" aan iemand waar je fan van bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nee, dat meende ik." zeg ik serieus. "Natuurlijk." grinnik ik. "Wie wilt zich nou niet aanbieden aan Scarlett Johanson?"


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Eh, ik,' grinnik ik. 'Maar je doet het dus met elke willekeurige fan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Dat is anders!" protesteer ik. "Neeee, niet elke. Er moet wel iets leuks aan zitten hé." antwoord ik. "Een beetje zoals jou bijvoorbeeld."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Wat?' vraag ik. Ik stop met lopen en kijk Riley vragend aan. 'Hoe bedoel je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered