• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emma Uruviel
    Ik voel dat ik rood wordt. 'Eh... Dankje. Ik eh.. ik jou ook.' glimlach ik terug.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    'Haha, je bloost, wat schattig. Maar, bedankt.'
    Ik rol op mijn rug en kijk naar de helder blauwe hemel. Als dit geen onbewoond eiland was en ik zo alle contact met thuis verloren was, zou ik het hier best uit kunnen houden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma Uruviel
    'Jij weet niet hoe onschattig ik kan zijn.' grijns ik en kijk ook naar de lucht. Het was hier best wel leuk, hoewel ik mijn oom die mij opvoedde wel graag zou willen zien. Ik sluit mijn ogen en glimlach omdat de zon zo warm is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    'Geloof ik niks van.' Ik kijk even naar Emma, die met haar ogen dicht ligt. Ze heeft een weemoedige blik op haar gezicht. 'Wat mis je het meest aan thuis?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma Uruviel
    Ik kijk hem aan. 'Mijn oom, hij is altijd zo grappig.' ik blijf hem aan kijken. 'Jij?'

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    'Je ziet hem vast sneller terug dan je denkt. Ik mis het meest mijn eh... beste vriendin.' Ik haper even bij de beschrijving van haar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma Uruviel
    Ik krijg een brok in mijn keel. Hij had dus al een vriendin. 'Je vriendin?' vraag ik nog een keer voor de zekerheid, terwijl ik het eigenlijk al weet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven Brown
    'Niet mijn vriendin, nee.' Het is even stil. 'Wel het meisje wat ik al heel lang leuk vind.' Dat Emma me zo af en toe best wel aan haar doet denken, verzwijg ik maar even.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma Uruviel
    Ik knik, begrijp het, maar vind het niet leuk. 'Oké.' mijn vrolijke gedoe is weg, waarom weet ik niet, ik kon toch nu al niet op hem zijn? ik kijk weer naar de lucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    Ik zie Emma's gezicht betrekken, en heb meteen spijt van mijn woorden. Het was toch niet nodig om Emily hierbij te betrekken.
    'Zin om wat eten te gaan zoeken?' Ik spring overeind en bied haar m'n hand aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma Uruviel
    'Ja is goed.' zeg ik en pak zijn hand. Ik sta op en loop zwijgend naast hem. 'Waar?' vraag ik dan. Je kan niet zeggen dat ik vijf minuten geleden zo hyper was als een kip.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Steven Brown
    'We kunnen even kijken of er nog wat over is van gisteravond, en anders gaan we het bos in om te zoeken.'

    [ik ga zo maar slapen denk ik, welterusten alvast (: ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Emma
    Opeens voel ik een steek in mijn hoofd en ik grijp er naar. Ik zak langzaam op de grond en knijp mijn ogen dicht. Het is zo plotseling en k weet niet waar het vandaan komt. Ik zak langzaam op het zand met mijn handen nog steeds om mijn hoofd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ja eigenlijk moet ik ook maar ik kan nooit stoppen xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel