• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zal ik alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    4e plaats
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    10 credits


    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 9
    Opdracht 3 Cijfer: 8,5
    Opdracht 4 Cijfer: 8,5
    Totaal: 8,8
    - Cray:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3 Cijfer: 8,5
    Opdracht 4 Cijfer: 7,5
    Totaal: 7,5
    - RainbowDash:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer: 8,5
    Opdracht 4 Cijfer: 8
    Totaal: 8,3
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3 Cijfer: 8,5
    Opdracht 4 Cijfer: 8,5
    Totaal: 8,1
    - Zmey:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8
    Opdracht 3 Cijfer: 8,5
    Opdracht 4 Cijfer: 8,5
    Totaal: 8,1


    De winnaars:

    Op de eerste plaats: Yoda - 8,8 - 40 credits
    Op de tweede plaats: Rainbowdash - 8,3 - 30 credits
    Op de derde plaats: Oracle en Zmey - 8,1 - 20 credits
    Op de vierde plaats: Cray - 7,5 - 10 credits

    Gefeliciteerd allemaal!


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 0:18 ]

    Sjalala (mijn topics)
    Wat is eigenlijk mijn cijfer bij opdracht 3? Want we weten de beoordeling, maar niet het cijfer...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -abo-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @Vorige topic, dankjedankjedankje _O_


    i put the fun in funeral

    Cray schreef:
    Sjalala (mijn topics)
    Wat is eigenlijk mijn cijfer bij opdracht 3? Want we weten de beoordeling, maar niet het cijfer...


    We krijgen daar geen cijfers voor.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    abo (A)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yoda schreef:
    (...)

    We krijgen daar geen cijfers voor.

    Owh, ik dacht al...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    (...)
    Owh, ik dacht al...


    Zoiets is toch ook moeilijk te beoordelen, lijkt je niet? Ik zou het best lastig vinden om een stuk dat iemand geschreven heeft over iets/iemand dat voor hem/haar van waarde is een cijfer te geven.


    Intersectional feminist

    Wanneer krijgen we Opdracht vijf en wanneer moet deze worden ingeleverd? Ik ben er volgende week namelijk niet, zit in Duitsland en ik heb daar geen internet verbinding. ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Zmey schreef:
    (...)

    Zoiets is toch ook moeilijk te beoordelen, lijkt je niet? Ik zou het best lastig vinden om een stuk dat iemand geschreven heeft over iets/iemand dat voor hem/haar van waarde is een cijfer te geven.

    Dat wel, maar ja, ik ben niet altijd helemaal helder :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oracle schreef:
    Wanneer krijgen we Opdracht vijf en wanneer moet deze worden ingeleverd? Ik ben er volgende week namelijk niet, zit in Duitsland en ik heb daar geen internet verbinding. ;)


    Nou ja, mijn planning loopt een beetje in de shit... deze opdracht moet zondag uiterlijk ingeleverd worden en rond middernacht wil ik dan ook de helse vijfde opdracht online zetten...

    Zmey schreef:
    (...)

    Zoiets is toch ook moeilijk te beoordelen, lijkt je niet? Ik zou het best lastig vinden om een stuk dat iemand geschreven heeft over iets/iemand dat voor hem/haar van waarde is een cijfer te geven.


    Inderdaad, dat probleem ondervond ik dus ook pas achteraf xD
    als er cijfers zouden komen krijgt iedereen ook hetzelfde cijfer want ik kan niet oordelen of het ene verhaal meer waarde heeft dan een ander verhaal

    Hel schreef:
    (...)

    Nou ja, mijn planning loopt een beetje in de shit... deze opdracht moet zondag uiterlijk ingeleverd worden en rond middernacht wil ik dan ook de helse vijfde opdracht online zetten...

    Hmm oké dan ben ik al weg maar zodra ik terug ben zal ik zo snel mogelijk gaan schrijven ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Awesome, ik heb zin in een nieuwe opdracht, vooral omdat ik zelf echt geen idee meer heb waarover ik moet schrijven :3


    Intersectional feminist

    Zmey schreef:
    Awesome, ik heb zin in een nieuwe opdracht, vooral omdat ik zelf echt geen idee meer heb waarover ik moet schrijven :3


    Eerst maar eens even afwachten of iedereen vanavond iets in gaat leveren.. Iedereen heeft nu 2 weken extra gehad maar zie al aankomen dat dit de laatste opdracht is...

    Ik ga inleveren. Ik ben halfweg, straks nog eens verbeteren en dan lever ik in (: