• Omgf!

    Ik ben sinds maandag ziek geweest, dus ben ik vandaag weer op school gekomen.. Nou ik weet niet wat er allemala is gebeurd.. Naja eigenlijk weet ik het wel maar het is gwn echt hartstikke dom wat ze hebben gedaan!

    Dit is er gebeurd''-.- ;;

    Ik kwam vandaag op school aan, ik ging als gewoonlijk op mijn plaats zitten toen kwam mijn vriendin Roos naar mij toe en begon een gesprek, in dat gesprek vroeg ze of ik lid wou worden van de Pink lady/girls groep, ik vroeg wat dat was.. Heeft ze een hele uitleg gegeven waar ik nauwlijks wat van snapte maar ik wou dus niet meej doen.

    Nou buiten;

    Ik wil met roos gaan spelen maar dan komt Lucky aan en zegt 'vergadering!' voor die stome pink lady/girls groep nou veel kinderen zaten daar by dus toen liep ik maar nhaar mijn Bf Chantal toe, en ik vroeg wat er allemaal was gebeurd, nou dit was er dus de afgelopen dagen gebeurd;

    "Het begon maandag.. [Ter info, de vijand van de Pink lady/girls is de drie twezels -.- , dat waren vroeger dus vriendinnen van elkaar maarja..]

    Rome[Twezels] had een briefje op Maud haar rug geplakt met Kip erop -.- nou toen werd maud boos op Rome, toen kwam Liora en Nomi erbij [Allebij van de drie twezels] toen kregen ze ruzie..
    nou op maandag zelf hebben Roos, Maud, Lucky en Zena [Allemaal vriendinnen van me behalfe Lucky] de club Pink l/g opgericht.. nou toen hadden ze nog meer ruzie gehad enz..

    Maar vandaag, wou ik wat aan roos vragen buiten in de pauze toen zei Lucky dus 'Ja sorry we zijn bezig met de training' en toen moest ik weggaan van ze, nou dat wou ik niet maar toen gingen ze dus verder met rennen.. Roos ging dus verder met het "trainen" nou.. lekker toch mag nog geen eens praten met mijn vriendinnen! en weetje, Lucky is de leider want die heet Pink Lady, en derest zijn pink girls.. en nu doen ze opeens alles samen en ik ben een Pink lady/girls hater geworden.. Nou Roos is gelukkig later uit de groep gestapt dat is een opluchting.. maar maud doet nu dus heel stom tegen me omdat ik heb gezegd dat ik een pink lady/girls hater ben.
    Maar weetje ik snap het gwn niet want je berijkt toch niets met die club en dat heb ik ook gezegd maar toen liep ze boos weg ;l

    Iemand nog tips?
    Dit is namelijk echt heel stom..
    En ik wil maud als vriendin niet kwijt raken want ze is aardig!

    xx Pink Lady-Hater!


    OMG DIE NAAM Ö

    Sorry maar dat is egt TE erg die naam.


    pink lady girls x] omygood.

    Jah erg he, zo huppelkut achtig terwijl ze huppelkut hater'z zijn.. nouja soms doen ze wel huppelkut achtig '-.-

    Word echt gestoord van die mensen!

    x] Ik snap het. hoezo huppelkuthaterz. Als je je groep PINKLADYGIRLS noemt Ö aaawh wat erg.

    Waar slaat die hele groep eigenlijk op ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik kan me al voorstellen hoe die meisjes eruit zien.
    En hoe kinderachtig is dit? "Kom, we richten een clubje op tegen die andere meisjes" , dat deed ik met m'n vriendinnen toen ik in het derde leerjaar in de basisschool zat xD


    One man's fun is another's hell.

    Maar ik was toen wel een fakking meeloper :X ik geef het toe.


    One man's fun is another's hell.

    Waar slaat die hele groep eigenlijk op ><


    Jah dat vraag ik me dus ook af!
    Gelukkig heb ik nog mensen op school die het met me eenz zyn myn bf is gelukkig niet één van hun Pff..
    Ik hoop dat die groep snel voorby is!

    wtf ?!

    wy hebbe by ons in de klas een stel vriendinne die sich de loveley lady's noeme mr hun sijn aardig x3 beete huppel mr oke x3


    We can only learn to love by loving.

    Okee 1. Groepjes sucken >.<
    2. Die naam ook
    3. Hier mijn tip:
    Die groepjes duren nooit lang. In ieder geval: Als het geen Hartsvriendinnen of BF's zijn. Dan kan het iets langer duren. Maar meestal duren die groepjes maar 2 weken of zo. Veel sterkte en jou vriendin raak je heus niet snel kwijt als het een echte vriendin is.

    Xx.

    [Dit verhaal is uit ervaring >.<]


    bla bla bla